Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@05:01:09 GMT

اتحاد مسلمانان جهان زمینه آزادی قدس شریف خواهد شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۷۷۰۵

اتحاد مسلمانان جهان زمینه آزادی قدس شریف خواهد شد

شهردار گلپایگان گفت: امام و مقام معظم رهبری تنها راه رهایی قدس شریف را مبارزه و مقاومت در برابر متجاوزان می‌دانند و ما نیز بر این باوریم که اتحاد مسلمانان در سراسر جهان موجب می‌شود که سرانجام قدس از چنگال اشغالگران آزاد شود و به صاحبان اصلی خود باز گردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز- جمعه نهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱- در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن قدردانی از حضور با شکوه شهروندان گلپایگانی در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: شهروندان غیور و حق طلب گلپایگان با حضور در راهپیمایی روز بزرگ جهانی قدس بار دیگر حمایت از ملت مظلوم فلسطین را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مسئله فلسطین فقط مسئله جغرافیا نیست و فراتر از یک خاک و اقلیم جغرافیایی است که توسط مزدوران و جنایت‌کاران صهیونیست غاصب با پشتوانه دولت‌های غربی و ایادی منطقه‌ای اشغال شده است.

شهردار گلپایگان ادامه داد: قدس شریف سرزمین مقدس اشغال شده به دست صهیونیست‌ها است که قلب هر انسان آزاده در سراسر جهان برای رهایی آن از دست متجاوزان زورگو و غاصب می‌تپد.

شکرزاده تصریح کرد: امام و مقام معظم رهبری تنها راه رهایی قدس شریف را مبارزه و مقاومت در برابر متجاوزان می‌دانند و ما نیز بر این باوریم که اتحاد مسلمانان در سراسر جهان موجب می‌شود که سرانجام قدس از چنگال اشغالگران آزاد شود و به صاحبان اصلی خود باز گردد.

کد خبر 571675

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار گلپایگان گلپایگان شهرهاي ايران راهپیمایی روز قدس فلسطین اشغالی رژیم صهیونیستی روز قدس 1401 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قدس شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900164

دیگر خبرها

  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • تصاویر خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان
  • تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان