Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@16:26:07 GMT

آغاز ثبت‌نام از ناشران دیجیتال در نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۷۷۱۱

مدیر بخش ناشران دیجیتال نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران، سعید پورابوالقاسم گفت: ناشران دیجیتال می‌توانند برای حضور در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از طریق وب‌سایت سامانه کتاب در بخش ناشران دیجیتال نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ناشران دیجیتال تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ فرصت دارند تا به پایگاه اینترنتی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نشانی www.tibf.ir مراجعه کرده و ضمن ثبت نام، حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را قطعی کنند.

پورابوالقاسم درباره‌ تسهیلاتی که در اختیار ناشران دیجیتال قرار می‌گیرد اظهار کرد: هنوز رایزنی‌ها برای اختصاص تسهیلات به ناشران دیجیتال ادامه دارد و نتیجه نهایی تا روز شنبه، دهم اردیبهشت تصویب و اعلام می‌شود.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سی وسومین نمایشگاه ناشران دیجیتال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تغییر مهمان ویژه این نمایشگاه از هند به یمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پیام‌رسان ایکس خود نوشت: علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند،نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

 

دیگر خبرها

  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب