Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@09:40:44 GMT

در جنگ اراده ها، فلسطینیان پیروز هستند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۷۷۶۹

در جنگ اراده ها، فلسطینیان پیروز هستند

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه نماز جمعه این هفته شهر کرمان که در مصلای امام علی (ع) برگزار شد،   گفت: هم خودم و هم شما نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی توصیه می‌کنم.

او می‌گوید: اگر می خواهیم بنده خدا باشیم و در همه مشکلات راه نجات را طی کنیم باید دستورات الهی را پیروی کرده و انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمان گفت: برای رسیدن به سعادت و برای درک بهشت موعود، یکی از دستورات قرآنی که بسیار مهم است و جنبه مهمی در زندگی فردی و اجتماعی ما دارد این است که همان گونه که مورد نیکی خدا واقع می‌شوید، همان گونه به دیگران نیکی کنید .

او گفت: حضرت علی (ع) فرمودند که کار خیر را در دستور کار خود قرار دهید که کوچک آن بزرگ است، همچنین به خودم و شما  توصیه می کنم، اهل گذشت و عفو باشیم و نیکی را در دستور کار قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خطبه دوم این هفته نماز جمعه ضمن تشکر از حضور مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت: روز ملی خلیج فارس یکی از روز‌های ماندگار در تاریخ ما است که رشادت و جوانمردی و غیرت ایرانیان را در خود نشان داده و آن را به تصویر کشیده است.

او گفت: روز کارگر را به تمامی کارگران زحمت کش و ارزشمند تبریک می گویم؛ اما  امروز معیشت دچار مشکلاتی است و گرانی‌ها قابل تحمل نیست، گرانی‌ها مردم و کارگران را اذیت می‌کند. 

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری، روز معلم را به جامعه فرهنگی و معلمانی که همه مدیون آن‌ها هستند، تبریک گفت. 

او گفت: در نگاه دینی، اخوت اسلامی و اخوت انسانی داریم و  در اخوت اسلامی ده‌ها آیه  وجود دارد و حضرت علی (ع)   در این باره فرمودند: مردم دو گروه هستند یا برادر دینی شما و یا برادر انسانی شما هستند، ما به عنوان برادر دینی و انسانی مکلف و موظف هستیم نسب به اطراف خود حساس باشیم.

امام جمعه کرمان می‌گوید: ملت فلسطین، راه پیروزی و نجات خود را در مقاومت مسلحانه می‌بیند و امروز شما شاهد نهضت بسیار قدرتمندی هستید و  حقیقت این است که پیروزی نهایی از آن ملت مسلمان مبارز فلسطین است، چون ملت فلسطین پرچم پیروزی را محکم برافراشته و آن را در روز‌های آینده در جای جای خاکش به اهتزاز در می‌آورد.

  به گفته او دلیل پیروزی مردم فلسطین ۳ موضوع  است اول اینکه جهاد را در دستور کار خود قرار دادند و عامل دوم همراهی، وحدت و همدلی این ملت است و ویژگی سوم آن ها  آرمان بلند و آن آزادی قدس است.

 حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: امروز در جنگ اراده‌ها پیروزی از آن ملت مسلمان فلسطین است و  سخنان رهبری در جمع دانشجویان و جوانان هم حجت را بر همه تمام کرد و هم راه را برای همه روشن کرد.

او می‌گوید: مطالبه گران با نگاه انقلابی به صحنه آمده اند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  تاکید بر مطالبه هوشمند را مطرح کرده اند، مطالبه گری صحیح و تفکیک بین آرمان‌ها و عملکرد ضعیف برخی از مدیران حتما باید در جریان مطالبه گری قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: راحت گل خوردن برای ما طبیعی شده و این اتفاق از ابتدای فصل برای ما افتاده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی یک بر یک مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: هر دو تیم سعی کردند فوتبال بازی کنند و شانس هم داشتند، اما نمی‌دانم که باید چه کار کنیم که پیروز شویم. به تیم مس هم تبریک می‌گویم. سبک شان تغییر کرده و من دوست دارم. 

وی ادامه داد: تیم حریف در ۱۵ دقیقه اول خوب شروع کرد و طبیعی بود، چون میزبان بودند. بعد از آن کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما گل مساوی را خوردیم. گل راحت خوردن برای ما طبیعی شده است. این اتفاق از ابتدای فصل برای ما افتاده است که خوب بازی می‌کنیم و کنترلش را در اختیار داریم، اما در نهایت مساوی می‌شود.

سرمربی گل گهر با اشاره به اینکه به صورت کلی از شرایط راضی هستم، عنوان کرد: اینکه بازی مساوی شده مشکلی نیست، اما اینکه بازی در اختیار ما بود و برنده نشدیم، ناراحت کننده است. به نظر من لیافت این را داشتیم که برنده شویم.

اوزوزنیدیس تاکید کرد: ما راهمان را ادامه می‌دهیم. امیدوارم مصدومان ما باز گردند. زنده روح هم مصدوم بود و انتظار نداشتم که به صورت کامل بازی کند. معتقدم که ما تا اینجای کار شایسته امتیازات بیشتر بوده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی فلسطینیان از دانشجویان جهان
  • بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • یک مقام سازمان ملل مدت زمان لازم برای تخلیه فلسطینیان از رفح را فاش کرد
  • خبر مهم درباره حفظ نژاد پیروز
  • لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند
  • جنبش دانشجویی آمریکا اراده لازم برای تغییر را دارد
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است