Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@11:03:15 GMT

قیمت سکه و طلا در ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۷۷۹۸

قیمت سکه و طلا در ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

 

به گزارش ایران اکونومیست، امروز  (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۹۰۸ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۹۳هزار تومان معامله می‌شود.

 

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول  نرخ (تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  13.150.000 سکه تمام طرح قدیم  12.750.000 نیم سکه بهار آزادی 7.150.000 ربع سکه بهار آزادی 4.250.000 سکه گرمی  2.600.000 اونس جهانی  یک هزار و 908 دلار و 32 سنت  طلای ۱۸ عیار  1.293.600      

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بهار آزادی هزار تومان سکه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود

چری از آغاز پیش فروش مدل Exeed Exlantix ET با قیمت ۲۷ هزار دلار از ۱۵ آوریل خبر داد. - اخبار بازار -

  به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرچمدار  اکسید اکسلانتیکس ET با عنوان Sterra ET در بازار چین شناخته می شود و بر روی پلت‌فرم برقی E0X چری ساخته شده و در دو نسخه تمام الکتریکی و خودروی الکتریکی با برد وسیع (EREV) ارائه می شود.

شاید بتوان مهمترین ویژگی های ظاهری این‌خودرو را جلوپنجره ای بسته،  نوار LED در قسمت جلویی، دستگیره های پاپ اوت و چراغ های جلو و عقب نواری عنوان کرد.

کابین  اکسید اکسلانتیکس ET کاملا یک خودروی الکتریکی را القا می کند که در نگاه نخست یک صفحه نمایشگر بزرگ 15.6 اینچی به چشم می خورد و دارای حالت های کودک، حیوانات خانگی و کارائوکه یاخواندن خودکار است. تولیدکنندگان این خودرو تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا تمام ویژگی های کابین حس لوکس و راحت بودن را برای سرنشین ایجاد کند. صندلی های گرانش صفر با عملکرد ماساژ، گرمایش و تهویه گواه این موضوع است.
 
خودرو Exlantix ET مجهز به موتورهای الکتریکی دوگانه جلو و عقب است که حداکثر توان خروجی 183 کیلووات را برای موتور جلو و 230 کیلووات را برای موتور عقب فراهم می کند. باید اضافه کرد که شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را می تواند در 5.46 ثانیه طی کند. این خودرو از باتری جدید CATL LFP 2.0 Shenxing استفاده کرده و  طی آزمایش سرمای شدید در دمای منفی درجه‌‌ی سانتی‌گراد، شارژ باتری خودرو از 20 به 80 درصد تنها 24 دقیقه طول کشید. در شرایط عادی در دمای 25 درجه‌ی سانتی‌گراد، خودرو می‌تواند با 10 دقیقه شارژ 400 کیلومتر مسافت را طی کند.
ایمنی و قابلیت های پیشرفته کمک رانندگی خودرو Exlantix ET نیز قابل توجه است. این شاسی بلند سایز متوسط تا بزرگ مجهز به 30 سنسور و دو تراشه Orin-X از NVIDIA است که کمک رانندگی را برای سناریوهای شهری و بزرگراهی ارائه می دهد. این وسیله نقلیه از ویژگی هایی مانند کمک کروز سرعت بالا، کمک کروز شهری و عملکرد کمک پارک پشتیبانی می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • قیمت طلا،سکه و دلار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰