Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید بامری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر عنبرآباد به ۱۱ اردیبهشت‌ روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگر عنصری ارزشمند در جامعه است و کارگران ستون فقرات اقتصاد به شمار می روند.

وی اظهار داشت: چرخ عظیم جوامع بشری با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است لذا اینکه رسول مکرم اسلام دست یک کارگر را می‌بوسد یک تعارف و یک نمایش نیست بلکه یک تعلیم و یک درس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه عنبرآباد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک روز شوراها تصریح کرد: شورای شهر، مکان معنوی و فرصتی برای خدمت کردن است لذا منتخبین شورا اعتماد مردم را جلب کنند زیرا باید دین خودش را به مردم ادا کند.  

وی اظهار داشت: مردم از برخی عملکردهای اعضای شورای شهر عنبرآباد ناراضی هستند و متاسفانه اختلاف موجب پس رفت می شود.

حجت الاسلام بامری بر وحدت عملی و هم گرایی در مجموعه شورا و فعالیت ها تاکید کرد. 

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به ۱۲ اردیبهشت‌ سالروز شهادت آیت‌الله شهید مطهری اشاره کرد و گفت: مایه خوشحالی است که در نظام جمهوری اسلامی یک روز را به نام معلم داریم.

امام جمعه عنبرآباد افزود: شهید مطهری مصداق و نمونه کامل یک آموزگار فداکار و وظیفه‌شناس بود گرچه متأسفانه در فرهنگ رو به زوال غرب معلمی را صرفاً یک شغل می‌دانند در حالی که در فرهنگ ناب اسلام معلمی فراتر از تعابیر بوده و معلمی را یک سمت الهی و خدایی می داند.

وی تصریح کرد: معلم اندیشه و قلب انسان را احیا می کند و جهت می‌دهد.

خطیب جمعه عنبرآباد به روز قدس اشاره کرد و گفت: کمک نظامی سالانه آمریکا به اسرائیل بیش ‌از سه میلیارد بوده و که خرج انواع بمب و موشک می‌شود و بر سر مردم مظلوم فلسطین ریخته می شود.

وی افزود: حضور ما در روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برهم‌زننده نقشه تفرقه‌افکنانه نظام سلطه است.

وی با بیان اینکه مساله فلسطین و قدس مساله همه مسلمین است، تصریح کرد: این غده سرطانی باید ریشه کن شود چرا که حمایت از قدس وظیفه انسانی و وظیفه شرعی است.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها جیرفت ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها جیرفت جمعه عنبرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی با حضور عوامل فیلم، قربانعلی طاهر فر (کارگردان) تورج الوند و علی استادی عصر دیروز در سینما ساحل اصفهان برگزار شد.

طاهرفر با قدردانی از استقبال مردم هنرپرور و هنر دوست اصفهان اظهار کرد: همه جای ایران سرای من است یک شعار نیست و مردمی که دغدغه دریاچه ارومیه را دارند قطعاً برای خشکی زاینده رود هم ناراحت هستند و دغدغه دارند.

وی ادامه داد: دو تیم سپاهان و تراکتور جنگنده هستند و این وجه اشتراک مردم اصفهان و مردم ارومیه است.

کارگردان فیلم آپاراتچی در مورد فیلم گفت: این فیلم در مورد آدم‌های عاشق است و از اینکه آن را برای تماشا انتخاب کردید قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است که دو اتفاق بزرگ در حاشیه اکران مردمی فیلم آپاراتچی در اصفهان رخ داد.

حجت الاسلام ایرانپور امام جمعه شهر هرند اصفهان به دلیل بازتاب سکانس‌های از نماز جمعه برای اولین در سینمای ایران از آقای طاهرفر کارگردان فیلم آپاراتچی و آقای استادی به دلیل ایفای نقش امام جمعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

همچنین اجرای گروه سرود در سالن با سرود «بابا خون داد» لحظاتی از فیلم را تداعی کردند و امام جمعه شهر هرند با اهدای لوح نیز از عوامل به خاطر بازتاب گروه سرود و فعالیت‌های جانبی و مردمی تجلیل کردند.

کد خبر 6089676

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم