Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:34:31 GMT

هلاکت رژیم صهیونیستی با موشک نقطه‌زن

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۷۹۰۰

هلاکت رژیم صهیونیستی با موشک نقطه‌زن

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام شیرازی در مراسم گرامیداشت روز قدس در اردبیل اظهار کرد: صهیونیسم کافر با یورش به سرزمین فلسطین در سال ۱۹۴۸ با همراهی و پشتیبانی انگلیس سعی کرد تا قبله اول مسلمانان را مورد هتاکی قرار دهد.

وی تصریح کرد: غاصبان سرزمین فلسطین نه تنها یهود نیستند بلکه کافران بریده از خداوند هستند که با انسانیت و بشریت درگیر شده و در این سرزمین سعی می‌کنند تا اهداف شوم خود را تحقق بخشیده و ۷۸ درصد سرزمین فلسطین را به اشغال خود درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع گفت: در آن مقطع هیچ کشوری حامی فلسطین و آرمان قدس نبود تا آمریکا و اروپا با هدف نابودی اسلام، رژیم صهیونیستی را مورد حمایت قرار داده و در منطقه نیز حکام اسلامی حمایت خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

حجت‌الاسلام شیرازی افزود: هدف این حرکت خباثت‌آلود از بین بردن اسلام و مکتب الهی بود که رژیم صهیونیستی سعی کرد تا اهداف شوم خود را در این سال‌ها با طراحی کشورهای غربی به سرانجام برساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در آن زمان که هیچکس توانایی مقابله با رژیم صهیونیستی را نداشت جنگ ۶ روزه اعراب علیه صهیونیسم آغاز شد اما با شکست کشورهای عربی آنها نیز به حمایت از اسرائیل روی آوردند.

حجت‌الاسلام شیرازی به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ اشاره کرد و ادامه داد: یک انقلاب شیعی با حرکت امام راحل پرچم حمایت از مردم مظلوم فلسطین را بالا برد تا حمایت از مردم این سرزمین انجام شده و پرچم سفارت اسرائیل در تهران پایین کشیده شد و به جای آن پرچم سفارت فلسطین بالا رفت.

وی اضافه کرد: در این ۴۳ سال تنها کشوری که روی عهد و پیمان خود با فلسطین در مقابله با صهیونیسم ایستاده، ایران اسلامی بوده و ما با توسل به رهنمودهای امام راحل و در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، سعی می‌کنیم تا با حضور در راهپیمایی با شکوه حمایت و پشتیبانی‌ها را انجام دهیم.

حجت‌الاسلام شیرازی بیان کرد: این حضور نه تنها اسباب شکست دشمنان را به وجود آورده بلکه در این ۴۳ سال زمینه تقویت آرمان فلسطین را شکل داده و دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دشمنان همچنان در آستانه روز قدس سعی می‌کنند تا حضور ملت ایران به کشورهای اسلامی را کم رنگ کنند که در این زمینه تبلیغات رسانه‌ای و فضای مجازی یک جنگ تمام عیار روانی را به راه انداخته است.

حجت‌الاسلام شیرازی تصریح کرد: به رغم همه این توطئه‌ها، ملت‌های آزادیخواه در روز قدس به میدان می‌آیند تا حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و انزجار خود را از صهیونیسم جهانی اعلام کنند.

وی رهنمودهای مقام معظم رهبری را در سال ۹۴ مبنی بر اضمحلال رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده گفت: ۱۸ سال از این مهلت تعیین شده، باقی مانده و اتاق فکر اسرائیلی‌ها خودشان اعلام می‌کنند که سقوط اسرائیل حتی زودتر از ۲۵ سال رقم خواهد خورد.

حجت‌الاسلام شیرازی افزود: نظام سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و آمریکا نیز به خوبی می‌داند که این رژیم جعلی باقی ماندنی نیست و به همین خاطر حمایت و پشتیبانی خود را از اسرائیل برداشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قضیه اوکراین، سقوط شاه، صدام و سران افغانستان به کشورهای منطقه ثابت کرده که آمریکا حامی و پشتیبان قابل وثوقی نیست و به همین خاطر کشورهای عربی منطقه به جای تکیه به آمریکا، با سازش با اسرائیل سعی می‌کنند تا برای چند روز آینده خود نقطه تضمینی را پیدا کنند.

حجت‌الاسلام شیرازی خطاب به کشورهای عربی اضافه کرد: کشورهای سازکار منطقه بدانند که رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی و دم خود را به دم اسرائیل در حال سقوط نبندند.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس بیان کرد: این غده سرطانی به زودی از بین رفتنی است و آرمان بلند فلسطین تحقق می‌یابد و فلسطینی‌ها می‌توانند به سرزمین خود بازگشته و بار دیگر زندگی آرامی را در سرزمین فلسطین و قبله‌گاه اول مسلمانان انجام دهند.

وی اتحاد جبهه مقاومت حزب‌الله و کشورهای منطقه را در شکست خفت‌بار اسرائیل در جنگ ۲۲ روزه و ۳۳ روزه غزه یادآور شد و ادامه داد: با وجود جبهه مقاومت و توانایی مردم غزه، دیگر حتی نیازی به ایران نیست و آنها می‌توانند با قدرت تمام صهیونیسم را از بین ببرند.

حجت‌الاسلام شیرازی اظهار کرد: زمانی ما اعلام کردیم که با موشک شهاب ۳ پایتخت رژیم صهیونیستی را می‌توانیم با خاک یکسان کنیم و امروز اعلام می‌کنیم که موشک‌های نقطه‌زن ایران در کمتر از یک لحظه می‌تواند کار رژیم صهیونیستی را تمام کرده و پایتخت این رژیم جعلی را با خاک یکسان کند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: تاریخ نشان داده که اسرائیلی‌ها حتی قدرت مقابله با قدرت حزب‌الله و غزه را ندارند چه برسد به اینکه بخواهند با کشور قدرتمند منطقه‌ای ایران در بیفتند.

جانشین عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع گفت: آمریکا نیز در جنگ هشت ساله نظامی و بعد از آن جنگ‌های فرهنگی و حتی اقتصادی از ملت ایران شکست خورده و عرصه حضور در خاورمیانه را تنگ می‌بیند و قطعاً در نظم نوین جهانی دیگر جایی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام شیرازی در پایان سخنان خود افزود: اگر زمانی اسرائیل سگ تازی بود امروز سگ پیری است که عمر و بقای خود را در حال فنا می‌بیند و جبهه مقاومت می‌تواند در منطقه این رژیم را به نقطه پایان عمر سوق دهد.

کد خبر 5478509

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری وزارت دفاع رژیم صهیونیستی اسرائیل روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس فلسطین امت اسلامی جنگ اعراب با اسرائیل غزه لبنان اوکراین صدام افغانستان حزب الله لبنان روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس بوشهر روز جهانی قدس روز قدس کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا فلسطین گرگان آمار کرونا قزوین خراسان رضوی حجت الاسلام شیرازی رژیم صهیونیستی سرزمین فلسطین سخنان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

براساس گزارش خبرگزاری الجزیره نیز، حزب الله لبنان اعلام کرد که مقر لشکر ۹۱ در پادگان پرانیت را با سلاح موشکی هدف قرار دادیم و موشک به هدف برخورد کرده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز شلیک مستقیم به سمت یک هدف اسرائیلی در پادگان «برانیت» را تائید کرده است.

خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرد که موشک‌هایی از جنوب لبنان به سمت سایت‌های اسرائیلی در الجلیل علیا پرتاب شد.

چند روز پیش نیز حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که حمله پهپادی سنگینی به رژیم صهیونیستی انجام داده است. در این بیانیه آمده بود: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان و در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و ترور یکی از رزمندگان، مقاومت اسلامی در ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ در حمله هوایی گسترده با پهپادهای انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر فرماندهی یگان ایگوز ۶۲۱ را در پادگان شراگا در شمال شهر اشغالی عکا هدف قرار دادند و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

روز گذشته نیز حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که در واکنش به تعرض‌های رژیم صهیونیستی علیه خاک لبنان عملیات‌های جدیدی را علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در منطقه‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی علیه روستاهای پایدار جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵ عصر امروز چهارشنبه یکم ماه مه ۲۰۲۴ ساختمانی را در شهرک المطله با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در ادامه واکنش به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای جنوب لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۳۵ عصر امروز ۲ ساختمان را در شهرک صهیونیست‌نشین «شتولا» با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز ضمن اذعان به اصابت این موشک‌ها به ۲ ساختمان در شهرک صهیونیست‌نشین شتولا در الجلیل علیا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از به صدادرآمدن آژیر هشدار در شهرک صهیونیستی «المطله» خبر دادند.

از سوی دیگر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «عیتا الشعب» در جنوب لبنان خبر داد.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز اعلام کرد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی با ۲ موشک منطقه واقع در حدفاصل «بلاط» و «مروحین» در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

کد خبر 6095407

دیگر خبرها

  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • شلیک ۶۵ موشک از جنوب لبنان به الجلیل و جولان
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • حمله پهپادی حزب الله به الجلیل اشغالی/ موشک‌باران جبل میرون+ فیلم
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد