Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@15:30:57 GMT

گزارش "المسیره" از راهپیمایی روز قدس در ایران

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۸۱۴۸

گزارش 'المسیره' از راهپیمایی روز قدس در ایران

شبکه یمنی المسیره در گزارشی به برگزاری پرشکوه راهپیمایی روز قدس در تهران و دیگر شهرهای ایران پرداخت.

به گزارش ایران اکونومیست، شبکه المسیره در گزارشی نوشت: در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان راهپیمایی های گسترده ای در تهران و دیگر شهرهای ایران به مناسبت روزجهانی قدس برگزار شد.

در این گزارش آمده است: این راهپیمایی راس ساعت ۱۰ با حضور گسترده مردم در شهرهای مختلف ایران برگزار شد و در شهر تهران این مراسم در ۱۰ مسیر اصلی منتهی به دانشگاه تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه یمنی با اشاره به اینکه در پایان این راهپیمایی بیانیه ای قرائت شد، آمده است: در این بیانیه تاکید شد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت و توطئه ای نابخشودنی است.

در بخش دیگر این گزارش آمده است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مراسم راهپمایی روز قدس از موشک "خیبر شکن" رونمایی کرد.

در این گزارش همچنین به اظهارات سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خلیل الحیه، نائب رئیس، دفتر سیاسی جنبش حماس در راهپیمایی تهران و همچنین به اظهارات سردار اسماعیل قاآنی در مشهد اشاره شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ بعد از دو سال که به خاطر مسایل کرونایی با حضور مردم برگزار نمی‌شد، امسال در آخرین جمعه ماه رمضان از ساعت ۱۰ صبح در تهران از مسیرهای ده گانه به سمت دانشگاه تهران و در سایر استان‌ها از مبادی تعیین شده آغاز شد.

امسال همچنین مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی یا تجمع مردمی در بیش از ۹۰ کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی در حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار می شود .

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: روز قدس ، فلسطین ، ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روز قدس فلسطین ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم

احمد ظهرابی عکاس قمی که این عکس را ثبت کرده می‌گوید: بعد از اینکه عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان وعده صادق انجام شد؛ منتظر برگزاری راهپیمایی یا اعلام حمایت مردم قم بودم که مثل همیشه در اینگونه مواقع انجام می‌شد. مراسم راهپیمایی خودرویی اولین گردهمایی مردمی قم بعد از تجمع روحانیون در مدرسه فیضیه بود. در مسیر حرکت خودرو‌ها در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم به دنبال سوژه‌هایی بودم که خوشحالی مردمی را به بهترین وجه نشان دهد. در حین عکاسی از خودرو‌های عبوری یک خودروی مخصوص معلولان توجه من را به خود جلب کرد که پرچم کوچکی از ایران را نصب کرده بود و روحانی میانسالی در حال رانندگی بود. خودروی فرسوده این روحانی که مسلما سرعتی هم نداشت برایم جالب بود؛ صبر کردم که نزدیک شود و عکس مورد نظرم را ثبت کردم.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران
  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم
  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • دور دوم انتخابات با صلابت و امنیت برگزار شود
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم