Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در خطبه های پیش از نماز جمعه قزوین ضمن گرامیداشت روز قدس و پرداختن به مسئله فلسطین، اظهار کرد: سلام بر رهبر انقلاب که با سردار سلیمانی و رزمندگان مقاومت تا دیوارهای قدس پیش رفتند و با اتحاد توانستند بزرگترین نیروی مردمی را در منطقه علیه اسرائیل ساماندهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سلام بر و درود بر مجاهدان فلسطین که ۷۴ سال ایستادگی کردند و با دستان خالی از آرمانشان پاسداری کردند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: اسرائیل در جنگ شش روزه به تمام جهان اسلام تاخت و با غرور کاذب توهم قدرت برتر را داشت، اما همه شاهد بودند در جنگ ۴۸ ساعته با غزه تسلیم قدرت مقاومت شد.

وی اضافه کرد: اسرائیل و اربابانش رو به افول هستند، امام فلسطین را مسئله اول جهان اسلام قرار داد و قبل از انقلاب هم با دید بلند الهی خویش خطر اسرائیل را گوشزد کرد.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به محدودیت ایجاد شده در دوران پهلوی در نقد به اسرائیل گفت: شاه گفته بود سه مطلب را نگویید، مدام نگویید اسرائیل غاصب است، دوم درباره فلسطین این قدر سخن نگویید، سوم اینقدر نگویید اسلام در خطر است.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: شما مردم امروز اسرائیل را تحقیر کردید. اسلام پرچمش برافراشته و مجاهدان بزرگی تربیت کرده است، ما منادیان وحدتیم و شهدای زیادی برای آرمان اسلام و فلسطین تقدیم کردیم و جبهه مقاومت را تشکیل دادیم.

وی افزود: آمریکا و انگلیس به اسرائیل وعده نیل تا فرات را داده بودند اما با ایستادگی و مقاومت، امروز به دور خود دیوار کشیده است، امروز فقط موشک ها از دیوار حایل رد نمی شوند بلکه رزمندگان ما در قلب تل آویو عملیات می کنند. 
سردار رفیعی آتانی بیان کرد: ملت ایران بر قله بلند ایستاده و با قاسم سلیمانی ملت ها را در کنار هم قرار داد، او مردمی ترین نبرد را در دنیا رقم زد و امروز عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین با پرچم مقاومت و پرچم سردار سلیمانی در کنار هم قرار دارند.

سردار رفیعی آتانی در ادامه افزود: اسرائیل پس از شهادت قاسم سلیمانی به این نتیجه رسید که سر جبهه مقاومت را زدیم و خیال کردند جرات برخورد با اسراییل را نداریم، اما به آنان ثابت کردیم که رزمندگان و مجاهدان مقاومت با اراده پولادین و در سایه وحدت اسلامی ضربات هولناکی به این رژیم وارد می کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: رزمندگان فلسطینی ابتدا با سنگ جلوی رژیم صهیونیستی ایستادند و پس از آن با موشک های قسام که برد کوتاهی داشت و در حال حاضر برد موشک های مقاومت در فلسطین به ۲۵۰ کیلومتر رسیده است و از دیوار خود ساخته رژیم غاصب عبور می کند، رزمندگان مقاومت با موشک قسام هیمنه رژیم صهیونیستی را شکستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در ادامه بیان کرد: در نبرد ۱۲ روزه رزمندگان مقاومت با تحقیر اسرائیل در تمام مناطق فلسطین اشغالی عملیات انجام دادند و تمام جغرافیای سرزمین های اشغالی را آماج حملات موشکی خویش قرار دادند.

سردار رفیعی آتانی افزود: هرجایی که حوزه نفوذ استراتژیک ما باشد به سراغشان می رویم و ضربات هولناک به پیکره منحوس این رژیم وارد خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: ما شک نداریم که کلام صادق امامین انقلاب محقق می شود، آن روز که احمد متوسلیان در دمشق مستقر شده بود امام فرمود: راه قدس از کربلا می گذرد، کلام امام راحل در نبرد با داعش در عراق، سوریه، لبنان و دفاع از حرم محقق شد و شما به قلمون، دمشق و بلندی های جولان  رسیدید و بلندی های اشغالی در تیر راس شماست و به زودی توسط مجاهدان آزاد خواهد شد. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) افزود: حقیقت کلام امام(ره) در نبرد مدافعان حرم در عراق سوریه، قلمون و قنیطره محقق شد، وقتی حاج احمدمتوسلیان به لبنان رفت امام فرمود نیاز نیست شما بجنگید و شما فقط کار مستشاری کنید، که این امر با تاسیس و پویایی حزب الله لبنان محقق شد.

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: امروز فلسطین تنها نیست و با اتحاد دنیای اسلام وعده راستین محقق خواهد شد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر عج سردار رفیعی آتانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان

نشیب نامین، رییس اجرایی مرکز مسلمانان رواندا در گفتگو با خبرگزاری تقریب با تاکید بر اینکه اسرائیل در ماههای اخیر مهم ترین بازیگر بحران ساز منطقه خاورمیانه بوده است، اظهار داشت: در طول تاریخ چندین دهه ای مناقشه میان اسرائیل و مردم فلسطین هیچ گاه شرایط مانند وضعیت کنونی، خطیر و هزینه ساز نبوده است. مردم مسلمان فلسطین بیش از هر وقت دیگری نیازمند سیاست و دوراندیشی کشورهای مسلمان هستند. کشورهایی که برای تحقق اهداف همگرایانه خود سازمان ها و نهادهای منطقه ای میان خود به وجود آورده اند.
نشیب نامین ادامه داد: اما سازوکارهایی که دولتهای اسلامی از طریق نهادهای همکاری ایجاد کرده اند، تاکنون اقدام عاجلی برای جلوگیری از اقدامات نظامی اسرائیل به عمل نیاورده است. این در حالی است که در سیاست خارجی کشورهای اسلامی باید ارزشهای دین اسلام معیار باشد نه گرایش ها. امروزه با توجه به توانمندی امت اسلامی و فقدان وحدت در جهت گیری سیاسی دولت های اسلامی، امت اسلامی بر سر دوراهی قرار گرفته است، به طوری که یا وحدت و همبستگی اسلامی را ایجاد و بر استمرار و عملیاتی شدن آن متمرکز شوند یا منافع ملی و سرزمینی خود را ترجیح دهند.
او با بیان اینکه ترجیح منافع سیاسی نتیجه ای جز شکست در پی نخواهد داشت، افزود: برای عملیاتی شدن وحدت امت اسلامی و وحدت در سیاستگذاری دولت های اسلامی می توان انگیزه ها وزمینه های متعددی را مطرح کرد. اما در حال حاضر هیچ انگیزه ای بالاتر از موضوع فلسطین مطرح نیست. زیرا شکست مردم فلسطین و پیروزی اسرائیل در بیرون راندن مردم مسلمان از سرزمین شان معنایی جز شکست همه کشورهای جهان اسلام ندارد.
نشیب نامین ادامه داد: هر یک از کشورهای مسلمان منافع خود را در افزایش توان سیاسی و اقتصادی و در نتیجه نفوذ و دامنه قدرت خود می بینند اما این امر چگونه می تواند اتفاق بیفتد در حالی که در منطقه و جغرافیای منحصر به خودشان، اسرائیل می تواند تا این اندازه نفوذ کند و به اهداف اشغالگرانه اش بپردازد. بنابراین کشورهای مسلمان راهی ندارند جز اینکه زیر پرچم توحید اسلامی جمع شوند و از قرآن و عترت تاسی کنند. این وجهی از وجوه اندیشه اسلامی است؛ که نه به دلیل فشارهای پیرامونی همچون منافع سرزمینی و اقتصادی بلکه به دلیل پایه های ایدئولوژیکی آن تحقق پذیر است.
 

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل اعلام موجودیت کرد + فیلم
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • و دموکراسی آنها که سراب است فقط...