Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز (نهم اردیبهشت‌ماه1401) تهران در دانشگاه تهران، اظهار داشت: فردا روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است و این نام فراموش شدنی نیست و بخشی از هویت ماست و تحریف شدنی هم نیست و خانه ایرانیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم در این ایام از کارگران عزیز سخن نگوییم و آنان را تکریم نکنیم،‌گفت: اگر شکوفایی اقتصاد ما در پرتو تولید است عمود خیمه تولید کارگران هستند و امیدواریم مسئولین و قوای سه گانه و مخصوصا دولت و عموم جامعه ما قدرشناس این قشر عزیز باشند و نسبت به رفع مشکلات و تامین نیازهای اساسی آنان اهتمام داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نام شهید مطهری و نام معلم به هم گره خورده است،‌ گفت: باید امروز از شهید مطهری به عنوان مربی جهاد تبیین نام ببریم چون ایشان الگوی عملی جهاد تبیین است که رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند و شهید مطهری شهید جهاد تبیین است.

حاج علی اکبری افزود:‌ به نظر می‌رسد اگر نگاه به قشر بزرگ و تمدن‌ساز معلم را اصلاح کنیم و این نگاه ارتقا یابد، مواردی مثل معیشت و رتبه بندی معلمان خود بخود حل می‌شود و معطل نگه داشتن این مسائل نشان دهنده نگاه ناشایست و نادرست به این قشر است.

وی تاکید کرد: معلمان عمود و عماد خیمه تربیت در کشورند و باید وزارت آموزش و پرورش راهبردی ترین وزازتخانه جمهوری اسلامی تلقی شود و باید در ارزیابی ها متفاوت به‌ آن نگاه کرد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه در برابر تعهد انقلاب بصیرت ایمانی و غیرت دینی مردم تهران و سراسر میهن اسلام به خاطر حماسه حضورشان در روز جهانی قدس احترام می‌کنیم،‌گفت: رهبر انقلاب و امام (ره) از فلسطین تعبیر به مظلوم مقتدر کردند و فلسطین مظلوم است چون 72سال است این قبله مسلمین و محل معراج پیامبر در چنگال دژخیمان بی هویت قرار گرفته است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه فلسطین مظلوم است و مردم عزیزش هفت دهه است در رنج و کشتار و شکنجه وآوارگی و اردوگاه‌نشینی هستند،‌تصریح کرد: غزه مظلوم به زندان بزرگی در جهان تبدیل شده و سالها از حق زندگی معمولی محروم است و حتی یک صدم از این مظلومیت به تصویر کشیده نشده است.

وی افزود: مردم فلسطین در برابر تبهکارترین انسانها که تاریخ امثال‌ آنان را ندیده مقاومت می کنند و هم باید رنج مقابله با آنان و هم سازش سازشکاران را تحمل کنند.

حاج علی اکبری تاکید کرد: فلسطین مقتدر است چون از 74سال پیش زنده و سربلند است و هویت و اصالت خود را در برابر این رژیم پلید صیانت کرده و مقتدر است و در سرزمین های اشغالی که تحت تنظیمات فرهنگی رژیم اشغالگر بوده،‌ توانسته اصالت و ایمان خود را حفظ کند و بین نسلی ادامه دهد و گفتمان مقاومت را در برابر دشمنان از مقاومت با سنگ، تا مقاومت با موشک ارتقا بدهد.

وی ادامه داد: فلسطین مقتدر و ایستاده است و عزم خود را بی وقفه برای ازادی همه فلسطین از بحر تا نهر استوار کرده و امروز برای گفتمان مقاومت در فلسطین اجماع وجود دارد.

حاج علی اکبری بیان داشت: یکی از مولفه ای اصلی اقتدار امروز فلسطین علاوه بر ظرفیت درونی این ملت ریشه دار،‌ طلوع خورشید روح‌نواز انقلاب اسلامی در ایران و تاسیس نظام جمهوری اسلامی و بصیرت امام حکیم راحل و امام عزیز حاضر است که توانستند پرچم دفاع از مظلومان و روز قدس را برافراشته کنند و روز قدس یکی از مولفه های اصلی امروز فلسطین است.

وی افزود: اگر «موشه دایان» گفته بود که انقلاب اسلامی زلزله عظیمی است که پس لرزه‌های آن اسرائیل را ویران می‌کند،‌ امروز چنین چیزی را مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: در گذر از این پیچ تاریخی و نظم نوینی که در جهان در حال شکل گیری است،‌ به همت جبهه فراگیر مقاومت هیچ جایی برای رژیم صهیونیستی و صهیونیست‌های خبیث و حامیان پلیدشان در جغرافیای آینده بشریت وجود نخواهد داشت.

کد خبر: 1138588 برچسب‌ها محمدجواد حاج علی اکبری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران حاج علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا گفت: این یعنی سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمان اظهار کرد: یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت، نزدیک کردن علم و عمل توسط مربی است و علم بدون عمل مخرب است.

وی افزود: ایمان حاصل تبدیل علم به عمل است و علم، آنچه که هست و ایمان، آنچه را که باید باشد، نشان می‌دهد.

علیدادی سلیمانی گفت: کم‌ارزش‌ترین علم از نظر امام علی علیه‌السلام علمی است که در زبان بماند و مربی موفق کسی است که تلاش کند علم و عمل را به هم نزدیک کند.

امام جمعه کرمان در خطبه‌ دوم نماز جمعه با اشاره به روز ملی خلیج فارس تصریح کرد: بر اساس ادله تاریخی این خلیج همیشه فارس است و در تاریخ ایران برای همیشه هویت خود را با همت مردان رشید ایران حفظ خواهد کرد.

وی با اشاره به فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: باید تلاش کرد گلوگاه‌های فساد بسته و با مفاسد به شدت برخورد شود.

علیدادی سلیمانی روز شوراها را گرامی داشت و افزود: تحقق جمهور به حضور پررنگ مردم پای صندوق رأی و اظهار نظر مردم در حوزه‌های مختلف است و بخش قابل توجهی از تحقق جمهور در انتخابات‌های متعدد از جمله شوراها است که در سایه اسلام عزیز جمهوری اسلامی را محقق می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: فعالیت کارگران چرخ‌های مهم اقتصاد کشور را با سرعت هر چه تمام‌تر به حرکت در می‌آورد و نیروی انسانی فعال، کارآمد، با انگیزه و امیدوار می‌تواند اقتصاد یک کشور را متحول کند.

وی افزود: این امر زمانی رقم خواهد خورد که به حق و حقوق کارگر توجه و به اعتراضات و ایرادات او توسط کارفرما و ... به صورت جدی توجه شود تا حقی از کارگری که مجاهد عرصه اقتصادی است، تضعیف نشود.

علیدادی سلیمانی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمان با تبریک روز معلم گفت: نگاه تعلیم و تربیت جامعه به کلاس و رفتار و گفتار معلم است.

امام جمعه کرمان با اشاره به مناسبت روز جهانی مطبوعات اظهار کرد: در این بخش که فکرها و ذهن‌ها را شکل می‌دهد و با روایتگری، ذهن‌ها را مدیریت و بر دل‌ها می‌تواند حکومت کند، با یک عرصه حساس و مهم مواجه هستیم که چه بخواهیم و یا نخواهیم رسانه‌ها به دو بخش تقسیم می‌شوند؛ یک بخش از رسانه‌های دنیا پنهان کردن واقعیت، کوچک کردن مسائل بزرگ و حساس، بزرگنمایی مسائل کم ارزش و دروغ پراکنی را در دستور کار دارند و برای این ماموریت میلیاردها دلار در جای جای جهان امروز هزینه می‌کنند.

وی اظهار کرد: در برابر این جبهه عظیم و حجیم و نااهل مطبوعات، جبهه مطبوعات فداکار، انسان‌دوست، متعهد و از خودگذشته قرار دارند، در حالیکه به لحاظ تعداد و امکانات در این صحنه جنگ تمام عیار همخوانی ندارند و کاملاً نامتوازن هستند.

علیدادی سلیمانی در ادامه بیان کرد: اما جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه توانسته در دنیای امروز موفق شود جبهه حجیم و گسترده مطبوعات ملحد و نااهل را شکست دهد که حاصل شکست آن را در خیابان‌های لندن و آمریکا و اروپا در دفاع از ملت مظلوم فلسطین مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه کرمان در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: آنچه در شورای امنیت و سازمان ملل در روزهای اخیر اتفاق افتاد نشان داد حقانیت جریان فلسطین بر همه برملا شده که از ۱۵ رأی ۱۲ رای مثبت بود اما آمریکا آن را وتو کرد زیرا او با انسان و انسانیت مخالف است و انگیزه‌ای برای پایان دادن به جنگ غزه ندارد و برای همین وتو می‌کند زیرا تلاش دارد تا آنچه در منطقه اتفاق می‌افتد تحت مدیریت او باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: این یعنی سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند اما بدانند به فضل خدا کشور فلسطین در آینده به رسمیت شناخته شده و حق مظلوم آن‌ها گرفته خواهد شد؛ روزی که پیروزی نهایی حماس و جهاد اسلامی و مردم فلسطین را جشن بگیریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی