Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: حل مسئله فلسطین یک راه بیشتر ندارد؛ فلسطین از نحر تا بحر است و قدس هم بلاشک پایتخت آن است.

وی اضافه کرد: این سرزمین باید به صاحبان اصلی اش بازگردد، باید با انحلال و زوال دولت صهیونیستی، آواره‌های فلسطینی به کشورشان برگردند و ملت فلسطین که صاحبان اصلی فلسطین اند یک دولت فلسطین در همه این سرزمین تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دشتستان بیان کرد: همه بدانند در قبال رژیم اشغالگر صهیونیستی هیچ راهکاری غیر از جهاد و مقاومت وجود ندارد.

وی افزود: امروز وجود اسرائیل از لحاظ اسلامی، انسانی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی یک خطر بزرگ برای ملت‌ها و کشورهای منطقه است، به حول و قوه الهی این غده سرطانی از هر روز ضعیف‌تر و شکننده‌تر است.

مصلح خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی همچون حامی اصلی اش آمریکا رو به افول و نابودی است حضرت آقا در سال ۱۳۹۴ سال شمار نابودی اسرائیل را تبیین نمودند و فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

وی ادامه داد: به فضل الهی در سال ۱۴۱۹ هجری شمسی چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت و امت اسلامی جشن پیروزی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

امام جمعه دشتستان با گرامیداشت ۱۱ اردیبهشت روز کارگر تصریح کرد: کارگران از جمله با ارزش ترین و شریف‌ترین اقشار جامعه هستند که با دست رنج خود هم روزی حلال کسب می‌کنند و هم در چرخش اقتصاد کشور سهیم هستند.

وی با گرامیداشت روز معلم اضافه کرد: یکی از اهداف حیاتی برای انقلاب اسلامی تربیت نسلی متناسب و هماهنگ با آموزه‌های اسلام و مکتب تشیع در کنار علوم جدید بوده است.

مصلح ادامه داد: از همین رو برای این هدف، داشتن معلمین و مربیانی متناسب با ویژگی‌های معلم تراز در تعلیم و تربیت اسلامی یک امر ضروری است تا بتوان نسل مؤمن و انقلابی را برای آینده فراهم کرد.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، یک کشور اگر بخواهد به سرافرازی برسد، به رفاه و غنا برسد، به علم و تفوّق علمی منتهی شود، اگر بخواهد مردم شجاع، آزاده، فهمیده، عاقل، خردمند و متفکر تحویل جامعه‌ی بشری دهد، باید این زیرساخت اصلی را درست کند؛ زیرساخت تعلیم دوران کودکی و نوجوانی. این، شأن معلم است.

کد خبر 5478652

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین قدس روز قدس 1401 بوشهر دشتستان برازجان حسن مصلح روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس بوشهر روز جهانی قدس روز قدس کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا فلسطین گرگان آمار کرونا قزوین خراسان رضوی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، منابع فلسطینی از حمله خمپاره‌ای قسام به نیروهای اشغالگر در نتساریم خبر دادند.

گردان‌ های قسام اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور نتساریم در جنوب شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

از سوی دیگر گردان های شهدای الاقصی نیز از حمله پایگاه زیکیم رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه کتائب شهدا الاقصی آمده است: مبارزان ما به همراه نیروهای شهید عمر القاسم و کتائب شهید عبدالقادر الحسینی، پایگاه زیکیم را هدف قرار دادند.

گفتنی است که گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و تل آویو برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهیونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه