Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین کورسوی امید مصری‌ها برای پیدا کردن راهی جهت حضور در جام جهانی 2022 از بین رفت. آنها که از فیفا درخواست کرده بودند بازی برگشت‌شان برابر سنگال در پلی‌آف انتخابی قاره آفریقا تکرار شود، اکنون مطلع شده‌اند که اعتراض‌شان به وقایع رخ داده در آن بازی بی‌مورد است و به این ترتیب این پرونده مختومه شد.

در بازی برگشت دو تیم که دقیقاً یک ماه قبل در سنگال برگزار شد، مصری‌ها قبل، حین و در پایان بازی با دردسرهایی از سوی هواداران تیم میزبان میهمان مواجه شدند که آشکارترین آنها انداخته شدن نور لیزر به چشمان محمد صلاح هنگام زدن ضربه پنالتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل آنها با این ادعا که از نظر روحی برای مصاف با سنگال در وضعیت مناسبی قرار نداشتند، خواستار تکرار مسابقه شدند.

یکی از اعضای کمیته انضباطی فیفا که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد که این کمیته نتیجه بازی مصر و سنگال را تأیید کرده و صعود سنگال به جام جهانی را به رسمیت می‌شناسد. وی در عین حال افزود که کمیته انضباطی فیفا تصمیم گرفته سنگال را به برگزاری 3 تا 5 بازی خانگی بدون تماشاگر و پرداخت جریمه نقدی به خاطر اغتشاشاتی که در بازی برگشت رخ داد، محکوم کند.

سنگال در جام جهانی 2022 در گروه A، با قطر میزبان، اکوادور و هلند همگروه است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان کفاره روزه فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و هفتم رمضان مقدماتی جام جهانی فیفا پلی آف ماه رمضان کفاره روزه فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و هفتم رمضان جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در یک حادثه رانندگی در مرکز سنگال ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سنگال به نقل از یک منبع امنیتی، این حادثه در جاده ملی شماره ۱، در نزدیکی روستای یامونگ در منطقه کافرین رخ داده است.

این منبع اعلام کرد این حادثه بر اثر واژگونی یک اتوبوس حمل و نقل پس از ترکیدن یکی از لاستیک‌های آن رخ داد.

کد خبر 6090336

دیگر خبرها

  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است