Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به پیام راهپیمایی امروز اظهار داشت: با این شوری که در بین امت اسلامی به ویژه در مردم خداجوی تهران می‌بینیم نشان‌دهنده این است که همان استراتژی که مقام معظم رهبری در مورد رژیم صهیونیستی و نابودی این رژیم مطرح کردند حقیقتی نزدیک و آشکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ان‌شاءالله ما هر چه زودتر شاهد نابودی رژیم اشغالگر قدس و آزادی قبله اول مسلمین باشیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در مورد بازی برخی از کشورهای عربی در پازل رژیم صهیونیستی گفت: دولت بحرین عده‌ای اقلیت هستند در حالی که ملت بحرین و امارات با جهان اسلام همراه است. ان‌شاءالله پس از نابودی رژیم صهیونیستی شاهد نابودی حکومت‌های حامی این رژیم در منطقه نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مردم بحرین امارات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح

سازمان ملل هشدار داد هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح می‌تواند باعث کشتار غیرنظامیان شود و جان صدها هزار نفر از ساکنان نوار غزه را به خطر بیندازد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل امروز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو گفت، این حمله رژیم صهیونیستی ضربه محکمی به تمام تلاش‌ها برای ارسال کمک‌های بشردوستانه خواهد بود که عمدتاً از نوار غزه مدیریت می‌شود.

به نقل از خبرگزاری یمنی «سبا»، این مقام سازمان ملل افزود عملیات انتقال کمک‌ها شامل کلینیک‌های پزشکی و مراکز توزیع غذا از جمله مراکز مراقبت از کودکانی است که از سوء تغذیه رنج می‌برند.

رژیم صهیونیستی اعلام کرده حمله زمینی به شهر رفح فلسطین را عملیاتی می‌کند؛ جایی که حدود یک میلیون آواره در آن پناه گرفته و در پناهگاه‌ها و اقامتگاه‌های موقت جمع شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود