Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام محمدی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نگاهی به عملکرد و کارنامه رژیم اشغالگر قدس در هفت دهه اخیر نشان می‌دهد که هیچ حد و مرزی برای خواسته‌های این رژیم وجود نداشته و اگر کوچک‌ترین کوتاهی در برابر خواسته‌های اسرائیل از سوی جبهه مقاومت یا کشورهای اسلامی و عربی صورت گرفته، اشغالگری و میزان درخواست و مطالبه آن نیز نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش نیز یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ضرورت دارد ملت‌های جهان اسلام با آگاهی بیشتر نسبت به رفتار این رژیم غاصب برخورد داشته باشند و اینکه برخی سران کشورهای اسلامی و عربی بخواهند به خاطر منافع و به طمع امنیت خود سر سازش با این رژیم داشته باشند، راه تجربه شده بیهوده‌ای است و هیچ اعتمادی به این رژیم وجود ندارد.

فرماندار شهرستان نیر گفت: جنگ ۱۱ روزه اخیر نشان داد دست برتر و قدرت مطلق رژیم صهیونیستی که در سال‌های گذشته از شکست‌ناپذیری آن سخن به میان می‌آمد، محکوم به شکست است و اینکه اسرائیل در این جنگ بدون پیش شرط آتش بس اعلام کرد، نشان از افول قدرت این رژیم در جهان است.

محمدی افزود: جریان مقاومت امروز در دنیا به یک جریان قوی با پشتوانه اسلامی و بین‌المللی تبدیل شده و اگر جریان مقاومت در کشورهای اسلامی و عربی متحد باشند و این تفکر گفتمان مقاومت احیا شده و تقویت شود، به تدریج شاهد دست برتر جریان مقاومت خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باید در راستای احیا و تقویت گفتمان مقاومت در دنیا اقدام شود و در این میان نباید به هیچ وجه رژیم اشغالگر قدس و آمریکا را جدا از هم بدانیم.

محمدی استفاده حداکثری از قدرت فضای مجازی در خروج ملت‌های اسلامی از حالت انفعالی در برابر اقدامات این رژیم منحوس را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی روز به روز به تقویت جریان مقاومت و اثرگذاری آن در دنیا پافشاری شود.

وی همگرایی موجود میان نیروهای مقاومت را در کل منطقه به سردمداری سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور شد و اضافه کرد: این همگرایی گروه‌های مقاومت در سال ۲۰۱۹ با مانور مشترک عینیت یافت و در جنگ ۱۱ روزه با صف‌آرایی در مقابل اسرائیل، شاهد عقب‌نشینی اسرائیل و آمریکا بودیم.

فرماندار شهرستان نیر اقدام امام راحل را در نامگذاری این روز به نام روز قدس، یک اقدام مهم در جهان و بین امت‌های اسلامی دانست و بیان کرد: امام (ره) قضیه فلسطین را از میز مذاکرات به درون ملت‌ها کشاند به طوری که قبل از انقلاب اسلامی ایران، موضوع بیشتر روی میز مذاکرات بود و امروز به میمنت نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس جریان فلسطین به درون ملت‌های آزادیخواه دنیا کشیده شده و به سمت پیروزی جریان مقاومت حرکت می‌کنیم.

کد خبر 5478539

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری نیر شهرام محمدی فلسطین مذاکره روز قدس 1401 ماه رمضان 1401 رژیم اشغالگر قدس جبهه مقاومت اسرائیل رژیم صهیونیستی فضای مجازی امت اسلامی روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس بوشهر روز جهانی قدس روز قدس کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا فلسطین گرگان آمار کرونا قزوین خراسان رضوی جریان مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، آن‌گونه که از روایت خبرگزاری «الجزیره» برمی‌آید، نشانه‌ای مبنی بر پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس و تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و حماس مشاهده نمی‌شود و هیچ‌یک از دو طرف حاضر به عقب‌نشینی از مطالبات کلیدی خود نیست.

مذاکرات با حضور هیئت‌هایی از حماس، مصر، قطر و آمریکا در قاهره جریان دارد. حماس خواستار اخذ تضمین‌هایی از آمریکا است تا به‌موجب آن از عدم تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به رفح اطمینان حاصل کند. اسرائیل، اما اعزام هیئت به قاهره را به پیشرفت مذاکره مشروط کرده و مدعی است که با یا بدون توافق، به رفح واقع در جنوبی‌ترین بخش غزه حمله خواهد کرد.

هم‌زمان، خبرگزاری «فرانس پرس» گزارش داده است که مذاکره امروز یکشنبه از سر گرفته خواهد شد.

 در بخشی از روایت این خبرگزاری آمده است که حماس هرگونه توافقی که به پایان جنگ منجر نشود را رد کرده و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به سنگ‌اندازی در مسیر مذاکره متهم می‌کند.

دور جدید مذاکرات به میزبانی قاهره در حالی در جریان است که ظاهراً حماس به‌رغم نگاه مثبتی که به آخرین بسته پیشنهادی آتش‌بس دارد، اصلاحیه‌ای را مطرح کرده و چانه‌زنی‌ها پیرامون آن جریان دارد.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • چرا مقاومت بحرین شرکت «تراک‌نت» اسرائیل را هدف قرار داد؟
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل