Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه اهواز گفت: امام خمینی(ره) با نام‌گذاری روز قدس در ماه مبارک رمضان که برای مسلمین جایگاه ویژه‌ای دارد اجازه فرموشی قضیه فلسطین و قدس را ندادند و نام فلسطین را احیا کردند و منزوی شدن رژیم صهیونیستی یکی از برکات روز قدس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام سیدمحمد نبی موسوی‌فرد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس اظهار داشت: حضور مردم روزه دار و انقلابی ایران اسلامی به‌ویژه مردم استان خوزستان و اهواز به ندای امام عظیم الشان و دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک بلندی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام خمینی(ره) با نام‌گذاری روز قدس آن هم در ماه مبارک رمضان که برای مسلمین جایگاه ویژه‌ای دارد اجازه فرموشی قضیه فلسطین و قدس را ندادند و نام فلسطین را احیا کردند.

استاندار بوشهر: فرایند سقوط رژیم صهیونیستی آغاز شده است امروز رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است واکنش علمای برجسته اهل‌سنت به جنایت رژیم صهیونیستی/اعمال وحشیانه و کودک‌کشی را «شدیداً» محکوم می‌کنیم
امام جمعه اهواز با اشاره به تداوم مسیر امام خمینی(ره) توسط مقام معظم رهبری گفت: انقلاب و نظام اسلامی امروز بزرگترین مانع در برابر رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی است.

وی افزود: منزوی شدن رژیم اشغالگر قدس در سطح بین‌المللی و پشتیبانی و حمایت جهانی از مردم مظلوم فلسطین یکی از برکات روز قدس است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد گفت: در ایام پایانی ماه مبارک رمضان که ماه میهمانی خدا است مردم عزیزمان را دعوت می‌کنیم که از برکات این ماه مبارک حداکثر استفاده را کنند.

وی افزود: نماز باشکوه عید سعید فطر روز عید در خیابان‌های روبه‌ری مصلای بزرگ اهواز برگزار خواهد شد و مردم عزیزمان باید براساس فتوای مقام معظم رهبری فطریه امسال را به مبلغ نفری 40 هزار تومان(گندم) پرداخت کنند.

انتهای پیام/ 331/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ماه مبارک روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع بیان کردند که صدای انفجارهایی در ایلات شنیده می شود.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داده و اعلام کردند: یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب شاهد رهگیری یک هدف ناشناس در آسمان بوده است.

جزئیات بیشتری مخابره نشده است.

کد خبر 6094440

دیگر خبرها

  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»