Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@03:29:02 GMT

رژیم صهیونیستی رو به زوال و نابودی است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۸۶۵۶

خبرگزاری آریا- رئیس عدلیه با اشاره به اقدامات منزجر کننده برخی حکام و سردمداران منطقه‌ای در حرکت به سمت عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: شواهد و قرائن بیانگر آن است که رژیم صهیونیستی رو به زوال و نابودی است لذا اقدام نابخردانه برخی حکام و سردمداران مرتجع منطقه‌ای در عادی‌سازی روابط با این رژیم منحوس از هر جهت غیرمعقول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سرویس سیاسی آریا؛حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ضمن شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس، طی مصاحبه‌ای با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین دهه‌هاست زیر ظلم و ستم صهیونیست‌ها قرار دارند، جریان مقاومت در جهان اسلام را جریانی پویا، زنده و رو به جلو خواند و اظهار کرد: امروز‌ در شرایطی قرار داریم که علی‌رغم‌ نزدیکی‌ زوال و هزیمت صهیونیست‌ها، برخی کشورهای مرتجع در پی عادی سازی روابط خود با این رژیم غاصب و جنایتکار هستند لذا مردم حق‌طلب و ظلم‌ستیز در سراسر جهان به ویژه ایران اسلامی در پاسداشت روز قدس، این میراث ارزشمند امام راحل، با شکوه و عظمت بیشتری در راهپیمایی شرکت به هم رساندند تا پیام حمایت همه‌جانبه خود از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین را فریاد بزنند و به گوش جهانیان برسانند. 

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اقتدار روزافزون جریان مقاومت در فلسطین اشغالی که موازنه قوا را به سود جهان اسلام تغییر داده است، گفت: فلسطین عزیز و مردم مقاوم و سرافراز آن به جهانیان ثابت کردند که جریان مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیستی زنده و پابرجاست و بدون تردید حضور باشکوه مردم در اقصی‌نقاط جهان به ویژه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس بر روحیه انقلابیون و نیروهای جریان مقاومت فلسطینی خواهد افزود و انگیزه آنها را برای آزادسازی قدس شریف و شکست دادن صهیونیست‌های غاصب دوچندان خواهد کرد. 

رئیس عدلیه با اشاره به اقدامات منزجر کننده برخی حکام و سردمداران منطقه‌ای در حرکت به سمت عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: شواهد و قرائن بیانگر آن است که رژیم صهیونیستی رو به زوال و نابودی است لذا اقدام نابخردانه برخی حکام و سردمداران مرتجع منطقه‌ای در عادی‌سازی روابط با این رژیم منحوس از هر جهت غیرمعقول است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پایان، پیام حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در‌ راهپیمایی روز قدس امسال را حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین و جریان مقاومت اسلامی در این سرزمین مقدس دانست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اژه ای عادی سازی روابط جریان مقاومت منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) از پیشرفت روند عادی سازی روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی و رسیدن آن به مراحل پایانی خبر داد.

به گزارش ایرنا از شبکه الجزیره، بلینکن افزود: آمریکا و عربستان در طول ماه گذشته میلادی اقدامات فشرده ای را برای عادی سازی روابط ریاض و تل آویو انجام دادند.

وی اضافه کرد: احتمال دارد، تلاش‌های دوجانبه عربستان و آمریکا در این باره به زودی به نتیجه برسد.

بلینکن گفت: ابتدا باید به جنگ در غزه پایان دهیم و روند تشکیل کشور مستقل فلسطینی را آغاز کنیم تا پس از آن روند عادی سازی روابط عربستان و اسرائیل به پیش رود.

وی با ادعای اینکه تنها عاملی که از برقراری آتش بس جلوگیری می کند، جنبش حماس است، افزود: با دوستانمان برای پایان دادن به جنگ در غزه و جلوگیری از گسترش دامنه درگیری تلاش می کنیم.

وزیر خارجه آمریکا گفت: یک پیشنهاد سخاوتمندانه مقابل حماس گذاشته شده است و امیدواریم که تصمیم درستی بگیرد.

بلینکن درباره حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به رفح نیز مدعی شد که تاکنون در این باره، طرحی به واشنگتن ارائه نشده است و بدون وجود طرحی که جان غیرنظامیان را حفظ کند، واشنگتن از این عملیات حمایت نمی کند.

وی بیان کرد: روسیه طرحی برای نابود کردن اوکراین داشت ولی با شکست روبه رو شد.

بلینکن درباره روابط واشنگتن و پکن نیز گفت: روابط بسیار پیچیده و رقابتی داریم و باید برای تبدیل نشدن این روابط به درگیری، همواره گفت و گو کنیم.

وزیر خارجه آمریکا امروز در یک سفر منطقه‌ای برای رایزنی درباره آتش‌بس در غزه و شرکت در نشست مشترک با وزرای خارجه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس وارد ریاض شد.

وزیر امور خارجه آمریکا در حالی از مراحل پایانی عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و عربستان سخن به میان آورده که مقامات سعودی هنوز به این اظهارات واکنش نشان نداده است. مقامات ریاض همواره تاکید کرده‌اند که هرگونه عادی سازی روابط با تل آویو در گرو تشکیل کشور مستقل فلسطینی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم