Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تقدیر از حضور گسترده مردم کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: بیت المقدس قبله اول مسلمین جهان بوده و فلسطین یک سرزمین اسلامی است.

وی افزود: باید همه مسلمانان در برابر دشمنان صهیونیستی متحد شده و توطئه‌های تفرقه افکنانه آنان را نقش بر آب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سنندج تصریح کرد: رژیم صهیونیستی آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و بدون شک پیش بینی رهبر معظم انقلاب برای نابودی این رژیم منحوس محقق خواهد شد.

ماموستا رستمی در ادامه خطبه‌های این هفته با تبریک روز معلم به فرهنگیان استان اظهار کرد: اسلام دین تعلیم و تربیت است و نقش معلمان در روشنگری و هدایت افکار جامعه کلیدی است.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات معیشتی و دغدغه‌های جامعه فرهنگیان از جمله مواردی است که باید توسط مسئولان با جدیت دنبال شود.

امام جمعه سنندج همچنین با تبریک روز کارگر به این قشر خدوم اظهار داشت: باید حقوق و دستمزد کارگران در حدی باشد که پاسخگوی نیازهای معیشتی این قشر باشد.

ماموستا در پایان خطبه‌های این هفته از امنیت به عنوان نعمتی بزرگ یاد کرد که خداوند متعال به مردم ایران ارزانی داشته است.

وی افزود: باید همه ما با دشمن شناسی و اتحاد از نعمت امنیت و آرامش در جامعه حفاظت کنیم.

کد خبر 5478753

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج امام جمعه سنندج ماموستا رستمی روز قدس 1401 روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس بوشهر روز قدس کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا فلسطین گرگان آمار کرونا قزوین خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش رستم


علیرضا عسکری مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید چاوردی گفت: در اثر بارندگی‌های اخیر، محوطه باستانی نقش رستم دچار آب گرفتگی شد و در پی آن فرونشست‌های متعددی در منطقه رخ داده است.
او افزود: هم اکنون تیم پایش، حفاظت و مرمت همراه با گروه باستان شناسی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید در این محوطه باستانی مستقر هستند و پس از تهیه گزارش علمی، برنامه ساماندهی محوطه نقش رستم آغاز خواهد شد.
عسکری با بیان اینکه بخشی از فرونشست‌های رخ داده در این محوطه باستانی مربوط به فرونشست عمومی دشت مرودشت است افزود: بخش دیگری از مشکلات مجموعه هم به آوار گسترده بارو‌های خشتی نقش رستم برمی گردد که طی این بارندگی‌ها بخش بارو‌ها و آوار‌های رسوب شده باستانی دچار رانش شد.
او گفت: پایگاه میراث جهانی تخت جمشید بلافاصله پس از اخذ مجوز از پژوهشگاه میراث فرهنگی برنامه ساماندهی، حفاظت و مرمت نقش رستم را آغاز خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • فاشیسم با یک سلاح جدید بازگشته است: نظریه توطئه!
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش رستم
  • تلنگری جامعه‌شناختی به بحران آب