Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اصفهان گفت: از آنچه دوست دارید به فقرا کمک کنید و بدانید خداوند نیازی ندارد که شما به کسانی کمک کنید بلکه می‌خواهد برخی را امتحان کند.

 سید یوسف طباطبایی‌نژاد، ظهر امروز در خطبه اول نماز جمعه اصفهان گفت: خودم و همه شما عزیزان روزه دار و نمازگزار را به تقوای الهی دعوت می‌کنم و از خداوند می‌خواهیم که همه ما را در سایه عنایت خود قرار دهد و استغفار ما را بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین همه مستحبات، هیچ مستحبی نزد خداوند مانند انفاق نیست. خداوند می‌فرماید هرکس انفاق کند ثواب آن را چندین برابر می‌کند.

خداوند متعال در قرآن می‌فرمایند مسلمانان از آنچه به دست آورده‌اید انفاق کنید؛ بنابراین از آنچه دوست دارید به فقرا کمک کنید و بدانید خداوند نیازی ندارد که شما به کسانی کمک کنید بلکه می‌خواهد برخی را امتحان کند.

اودر خطبه دوم گفت: دهم اردیبهشت سال ۶۱ آغاز عملیات بیت‌المقدس بود که این عملیات منجر به آزادی خرمشهر در سوم خرداد شد و به تمامی شهدای این عملیات درود می‌فرستیم.

از تمامی کسانی که امروز در میدان امام خمینی (ره) حاضر شدند و در مراسم شرکت کردند تشکر می‌کنم. از منظر قرآن قوم یهود و بنی اسرائیل خنگ‌ترین مخلوقات خداوند هستند، بر همین اساس انگلیس و آمریکا از یهودی‌ها به منظور جاسوسی استفاده می‌کنند.

خداوند به قوم بنی‌اسرائیل می‌فرمایند که نعمت‌های ما را به یاد بیاورید و می‌فرماید زمانی که ما قوم بنی اسرائیل را از دریا عبور دادیم به حضرت موسی گفتند برای ما بت بساز و حضرت موسی به قوم اسرائیل فرمود شما قوم جاهلی هستید. بر همین اساس این قوم به شدت نفهم و ترسو هستند و در جنگ‌های صدر اسلام نیز جرأت رویارویی با مسلمانان را نداشتند.

به گفته طباطبایی نژاد بسیاری از قوم بنی اسرائیل کافر هستند و حضرت عیسی و حضرت داوود آن‌ها را لعنت کرده‌اند.

قرآن کریم به طوایف مختلف احترام می‌گذارد، اما درباره یهود و نصارا به پیامبر و امت اسلامی می‌فرماید آن‌ها از شما راضی نمی‌شوند و مسلمانان بدانید در عالم دشمنی مشرک‌تر از یهود برای اسلام نیست.

امام جمعه اصفهان می‌گوید در خصوص نفهمی‌های قوم بنی اسرائیل آیه‌های بسیاری وجود دارد. امیدواریم به عظمت قرآن ریشه این غده سرطانی کنده شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قوم بنی اسرائیل جمعه اصفهان کمک کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح آدینه در در دیدار با اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) بسطام به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر نمونه گردشگری، سربازی برای امام زمان (عج) را بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه دانست.

وی افزود: اگر زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی در روایات معادل زیارت امام حسین (ع) عنوان شده است به دلیل سِنخیّت حضرت عبدالعظیم با سیدالشهدا (ع) است.

امام جمعه سمنان با اشاره به روایتی منسوب به امام رضا (ع) گفت: امام معصوم در این روایت به حضرت عبدالعظیم حسنی می‌فرماید «سلام ما را به شیعیان ما برسان و بگو شیطان را به خود راه ندهند و آنان را به راستی در گفتار، ادای امانت و سکوت در کارهای لایَنفع امر کن» امام رضا (ع) در این روایت همچنین شیعیان را به پرهیز از جدال و ستیزه‌جویی با یکدیگر و زیارت برادران دینی امر فرموده است.

به گزارش مهر، در ابتدای این دیدار امام جمعه بسطام و نیز مدیر و اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) این شهر به بیان دیدگاه‌ها و طرح دغدغه‌های خود پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

کد خبر 6088948

دیگر خبرها

  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود