Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه با حضور در جمع عظیم راهپیمایان روز جهانی قدس در پاسخ به این سوال خبرنگاران که پیام حضور پررنگ جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی چیست؟ گفت: پیام این حضور این است که امروز این جوانان و نوجوانان فلسطینی و محور مقاومت هستند که ابتکار عمل را در میدان عمل به دست گرفته و در حال رقم زدن سرنوشت مقاومت طولانی ملت فلسطین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

رئیسی: روز قدس نویدبخش نابودی رژیم جعلی صهیونیستی است

رئیس جمهور با بیان اینکه آینده سرزمین فلسطین را همین مجاهدین جوان و نوجوان به دست خواهند گرفت‌، اظهار داشت: ما بر اساس وعده خداوند پیامبر گرامی اسلام (ص) آزادی قدس را حتمی می‌دانیم و این حرکت عظیم که امروز در قالب راهپیمایی شاهد آن هستیم نماد همبستگی امت اسلامی است که به نابودی رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1138598 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع خبری از شهادت ۳۴ فلسطینی در حمله های امروز اشغالگران به نوار غزه خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که در حمله های امروز ارتش اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه تا این لحظه ۳۴ نفر به شهادت رسیدند.

تنها در حملات به شهر رفح در جنوب نوار غزه ۲۶ فلسطینی شهید شدند.

ده‌ها نفر هم در این حملات مجروح شدند.

این در حالی است که ساعاتی قبل، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092462

دیگر خبرها

  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • ببینید | پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی + فیلم