Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@07:26:19 GMT

AFC به فولادی ها برنامه داد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۸۹۸۷

AFC به فولادی ها برنامه داد

زمان دیدار فولاد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان مسابقات گروه C لیگ قهرمانان آسیا با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شد تا در مرحله حذفی (یک هشتم نهایی) به مصاف تیم دوم گروه E یعنی الفیصلی عربستان برود.

براین اساس و با اعلام AFC، فولاد خوزستان ساعت ۲۱:۴۵ روز جمعه ۱۴ بهمن‌ ماه ۱۴۰۱ باید به مصاف الفیصلی، حریف عربستانی خود برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که  هنوز میزبان این مسابقه مشخص و اعلام نشده است.

 انتهای پیام // 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد لیگ قهرمانان آسیا الفیصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در خوزستان گفت: در مرحله اول آزمون سراسری امسال که امروز و فردا جمعه برگزار می‌شود، بیش از ۷۱ هزار داوطلب با هم به رقابت می‌پردازند.

دکتر رحیم پیغان افزود: این داوطلبان در ۴۷ حوزه امتحانی و در گروه‌های علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، زبان‌های خارجه و هنر با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: صبح امروز  ۲۷ هزار و ۴۲۵ داوطلب گروه علوم انسانی و ۵ هزار و ۸۹۷ داوطلب گروه علوم ریاضی و فنی در مرحله نخست آزمون سراسری شرکت کردند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: عصر امروز نیز یک هزار و ۹۶۷ داوطلب گروه زبان خارجه و ۴ هزار و ۷۲ داوطلب گروه هنر در آزمون سراسری شرکت می‌کنند.

دکتر پیغان اظهار کرد: فردا جمعه نیز  ۳۲ هزار و ۲۲۸ داوطلب گروه علوم تجربی در آزمون سراسری با هم به رقابت می‌پردازند.

وی گفت:مرحله دوم آزمون سراسری در روز‌های ششم و هفتم تیرماه برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان