Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:22:29 GMT

بعد از سال‌ها، مجوز ساخت خیمه شهدای شهرضا صادر شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۹۰۳۳

بعد از سال‌ها، مجوز ساخت خیمه شهدای شهرضا صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح، امام جمعه شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه بالاترین پیام ماه رمضان رسیدگی به محرومان است، اظهار داشت: در پایان ماه رمضان زکات فطره بر انسان واجب شده است یعنی این روزه و عبادت وقتی امضا می‌شود که در کنار نماز، روزه، عبادت و شب‌زنده‌داری به یک فقیر مستمند هم رسیدگی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: مردم امروز به ندای حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

صالح با اشاره به سالروز وفات آیت‌اله مجلسی گفت: مرحوم مجلسی در آن زمان بیش از صدها جلد کتاب نوشت، افتخار او تبلیغ دین بود و تبلیغ دین بالاترین افتخار برای یک انسان است؛ این‌ها افتخارات روحانیت شیعه است، روحانیت شیعه در طول تاریخ کارنامه درخشانی داشته است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه دشمن همیشه روحانیت را هدف قرار داده است، بیان کرد: دشمن می‌داند روحانیت هیچگاه تسلیم ظلم و ستم و زورگویی قرار نخواهد گرفت.

وی با اشاره به روز بزرگداشت شوراها گفت: یک اصل مهم در دین مسأله مشورت است، وقتی در امور اجتماعی و حتی فردی کار با مشورت انجام شود، بهتر پیش می‌رود، بسیاری از مشکلاتی که امروز در مسائل خانوادگی و اجتماعی با آن روبه رو هستیم به دلیل توجه نکردن به مشورت است.

قانون کار اشکالات بسیار زیادی دارد و نیاز بازنگری دارد

صالح با اشاره به روز کارگر عنوان کرد: کارگران ایرانی از بهترین نیروهای خلاق در کشورها هستند، خلاقیت جوان ایرانی در کمتر جایی از دنیا دیده می‌شود، اما نگذاشتند این خلاقیت بارور شود؛ تا قبل از انقلاب فقط مصرف‌کننده بودیم و بعد از انقلاب بعضی از مسائل حزبی، جناحی و سیاسی مانع شد آن گونه که باید کارگران به مقام و جایگاه‌شان برسند و فکرشان بارور شود.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه امیدوار هستیم روزی شاهد درخشش کارگر و صنعت و تولید ایرانی در دنیا باشیم، افزود: بهترین تشویق کارگران آن است که از تولیدات داخلی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: قانون کار اشکالات بسیار زیادی دارد و نیاز به یک بازنگری اساسی دارد تا هم کارفرمایان و هم کارگران در کنار هم اقتصاد و صنعت کشور را شکوفا کنند.

صالح با گرامی‌داشت روز معلم گفت: معلم یعنی کسی که با تعلیم و تربیت در وجود یک انسان چراغ علم و دانایی را روشن می‌کند و بیماری جهل و نادانی را از وجود انسان پاک می‌کند که کار بسیار بزرگی است، هدایت و راهنمایی و زدودن جهل و نادانی از یک انسان بسیار ارزشمند است و در این دو سال کرونا معلمان بسیار زحمت کشیدند.

مجوز ساخت خیمه شهدای امامزاده شاهرضا صادر شد

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان بیان کرد: بعضی از مشکلاتی که چندین سال در شهر لاینحل باقی مانده بود و قوانین اداری مانع گره‌گشایی آن شده بود با همدلی مسؤولان مرتفع شده است، طرح تفصیلی یکی از این مشکلات بود که در آستانه حل شدن است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات طرح جامع امامزاده شاهرضا بود که حدود ۱۸ سال است در این بقعه متبرکه در کنار مزار شهدا هیچ اقدام جدی نشده بود، مردم از سراسر کشور برای زیارت این امامزاده و مزار شهید همت به این شهرستان می‌آیند، این قوانین و ضوابط پیچیده مانع کار شده بود و این طرح با تلاش مسؤولان شهرستان و استاندار اصفهان بخشی از آن حل شده و خیمه شهدا مجوزهای قانونی آن صادر شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ق/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه شهرضا خیمه شهدا امامزاده شاهرضا اصلاح قانون کار طرح تفصیلی شهرضا معضلات شهرضا امام جمعه شهرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را رویت و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند و موفق به کشف ۱۰ تن انواع پارچه خارجی قاچاق شدند.

سردار هاشمی فر ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

کد خبر 749455

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»