Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امروز در میدان سیاسی، مهمترین حامی رژیم غاصب، یعنی آمریکا، خود دچار شکستهای پی‌درپی شده است.

به گزارش قدس آنلاین،  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس   در سخنرانی تلویزیونی اظهار کردند:  سلام بر همه‌ی برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان! سلام بر جوانان دنیای اسلام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلام بر جوانان شجاع و غیور فلسطینی و بر همه‌ی مردم فلسطین.

ایشان بیان داشتند:  حضور امروز مردم در همه‌جای کشور به معنی واقعی کلمه حماسه بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  افزودند: تا رژیم غاصب هست؛ همه روزهای سال روز قدس است. بار دیگر روز قدس فرارسید، قدس شریف همه‌ی مسلمانان جهان را فرامیخواند. حقیقت آن است که تا رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیست بر قدس مسلط است، همه‌ی روزهای سال را باید روز قدس دانست. ملت فلسطین هر روز بیش از گذشته نشان میدهد که با شهامتی کم‌نظیر در برابر ظالم ایستاده و خواهد ایستاد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دادند: جوانان با عملیات فداکارانه‌ی خود، سپر دفاع فلسطین شده‌اند و آینده‌ئی متفاوت را مژده میدهند. روز قدس امسال را در حالی میگذرانیم که همه چیز از معادله‌ای جدید در امروز و فردای فلسطین خبر میدهد. امروز «اراده‌ی شکست‌ناپذیر» در فلسطین و همه‌ی منطقه‌ی غرب آسیا، جایگزین «ارتش شکست‌ناپذیر» صهیونیست شده است. امروز آن ارتش جنایتکار ناچار شده است آرایش تهاجمی خود را به تدافعی تبدیل کند.

ایشان افزودند:  امروز در میدان سیاسی، مهمترین حامی رژیم غاصب، یعنی آمریکا، خود دچار شکستهای پی‌درپی شده است. شکست در جنگ افغانستان، شکست در سیاست فشار حداکثری بر ایران اسلامی، شکست در برابر قدرتهای آسیا، شکست در کنترل اقتصادی جهان، شکست در مدیریت داخلی خود و پدیده‌ی شکاف عمیق در حاکمیت آمریکائی.
رهبر معظم انقلاب بیان داشتند: تحرّک جِنین، رژیم صهیونیست را دیوانه کرده است. این در حالی است که بیست سال پیش، رژیم غاصب در پاسخ به کشته شدن چند صهیونیست در نهاریا، ‌دویست نفر را در اردوگاه جِنین به قتل رسانید تا برای همیشه مسئله‌ی جِنین را حل کند!

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  تاکید کردند: حرکتهای جهادی مردم فلسطین در دو بخش شمالی و جنوبی سرزمینهای۴۸ و همزمان با آن برگزاری راهپیمائیهای سنگین در اردن و قدس شرقی و دفاع جانانه‌ی جوانان فلسطین از مسجد الأقصی و رزمایش نظامی در غزه نشان داد که کلّ فلسطین به صحنه‌ی مقاومت تبدیل شده است،  اکنون مردم فلسطین بر ادامه‌ی جهاد وحدت نظر یافته‌اند.

رهبر معظم انقلاب  ادامه دادند: این درس بزرگی است. در قضایای دنیای اسلام و در رأس آن قضیّه‌ی فلسطین، به این قدرتهای نژادپرست و معاند نمیتوان و نباید تکیه کرد؛ تنها با نیروی مقاومت که برگرفته از تعلیم قرآن کریم و احکام اسلام عزیز است، میتوان مسائل دنیای اسلام و در رأس آن مسئله‌ی فلسطین را حل کرد. شکل‌گیری مقاومت در منطقه‌ی غرب آسیا در دهه‌های اخیر پربرکت‌ترین پدیده‌ی این منطقه بوده است. کیان مقاومت بود که بخش‌های اشغال شده‌ی لبنان را از لوث وجود صهیونیستها پاک کرد، عراق را از حلقوم آمریکا بیرون کشید، عراق را از شرّ داعش نجات داد، به مدافعان سوری در برابر نقشه‌های آمریکا مدد رسانید. کیان مقاومت، با تروریسم بین‌المللی مبارزه میکند؛ به مردم مقاوم یمن در جنگی که به آنها تحمیل شده است یاری میرساند.

ایشان افزودند: اینکه برخی دولتهای عربی به امریکا گفته‌اند در حلّ مسأله‌ی فلسطین شتاب کند، اگر منظور آنان این است که پیش از بیرون رفتن از منطقه، هر مانع را از سر راه تثبیت رژیم غاصب بردارد، اولاً خیانت کرده و برای دنیای عرب ننگ آفریده‌اند،‌ ثانیاً ساده لوحی به خرج داده‌اند، زیرا کور نمیتواند عصاکش کور دگر شود! آنچه در سال‌های اخیر در فلسطین رخ داده است، مُهر ابطال بر همه‌ طرح‌های سازش با دشمن صهیونیست است. زیرا هیچ طرحی درباره‌ی فلسطین در غیاب یا بر خلاف نظر صاحبان آن یعنی فلسطینی‌ها اجرا شدنی نیست.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ادامه دادند: در پایان به روح شهیدان فلسطینی درود میفرستم، به خانواده‌های صبور آنان ادای احترام میکنم، به اسیران و زندانیان فلسطینی که با اراده‌ی استوار مقاومت میکنند تحیّت میگویم، دست فصائل (گروه‌های) فلسطینی مقاوم را که بخش مهمّ این مسئولیّت بزرگ را بر دوش گرفته‌اند میفشارم و دنیای اسلام بویژه جوانان را به حضور در این میدان عزّت و کرامت فرا میخوانم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب روز قدس حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دنیای اسلام ی فلسطین روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حمله به دانشجویان حامی فلسطین در هلند

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • وزیر کشور در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س): وعده صادق حضرت امام در حال تحقق است و ما داریم با چشم خودمان فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینیم
  • فیلم| حمله به دانشجویان حامی فلسطین در هلند
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس هلند به دانشجویان حامی فلسطین
  • پلیس آلمان اردوگاه حامی فلسطین در دانشگاه برلین را جمع‌آوری کرد
  • سناریوهای تجاوز به رفح و واکنش جبهه‌های حامی غزه
  • به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد