Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور طی بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: اکنون که اراده قوی ملت های مقاوم و آزاده منطقه و جهان به عنوان مانعی بزرگ در مقابل طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ظاهر شده است، بر تمامی نخبگان و تشکل های دانشجویی و نخبگانی ضداسرائیلی و ضداستکباری ضروری است تا در پیگیری آرمان آزادی قدس شریف، تمامی ظرفیت ها و امکانات خود را به کار گرفته و با مطالبه‌گری و گفتمان سازی همه‌جانبه و جامع الابعاد بتوانند گام های موثری در راستای آزادی فلسطین اشغالی و بازگشت تمام فلسطین به تمام فلسطینیان بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با گذشت بیش از ۷۰ سال از اشغالگری دژخیمان رژیم صهونیستی و مقاومت مردم فسطین، می‌توان چنین گفت که مسئله قدس شریف و فلسطین اشغالی بهترین میزان و معیار سنجش حریت و آزادگی در جهان است.

چه بسیار سازمانها، نهادها و مجامع بین المللی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند اما در قبال مسئله فلسطین هنوز هیچ موضع شفاف و موثری اتخاذ نکرده اند.

اما در کنار آن بودند ملتها و انسان های حقیقتا آزاده ای که در طول این سال ها همواره در کنار مقاومت فلسطین ایستادند و هیچگاه از آرمان آزادی فلسطین کوتاه نیامدند.

از ایران اسلامی تا پاکستان و افغانستان و عراق و بحرین و حتی یمن که علی‌رغم مشکلات و بحران های گوناگون خود نظیر جنگ و تحریم و... که خود با آن ها مواجه بودند، هیچگاه از آرمان آزادی قدس شریف کوتاه نیامدند.

در دهه اخیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم مقاوم ما با اجتماعات و حضور پرشور خود همواره نشان دادند که در پیگیری مسئله فلسطین مصمم هستند و این ایستادگی اکنون در دیگر کشور های منطقه نیز دیده می‌شود. نظیر مسلمانان بحرین و یمن که با وجود جنگ و مشکلات و محدودیت های امنیتی و اقتصادی و... همواره با حضور گسترده و حداکثری، عزم جدی و تصمیم خود برای پیگیری آرمان آزادی فلسطین را نشان داده اند.

اکنون که اراده قوی ملت های مقاوم و آزاده منطقه و جهان به عنوان مانعی بزرگ در مقابل طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ظاهر شده است، بر تمامی نخبگان و تشکل های دانشجویی و نخبگانی ضداسرائیلی و ضداستکباری ضروری است تا در پیگیری آرمان آزادی قدس شریف، تمامی ظرفیت ها و امکانات خود را به کار گرفته و با مطالبه‌گری و گفتمان سازی همه‌جانبه و جامع الابعاد بتوانند گام های موثری در راستای آزادی فلسطین اشغالی و بازگشت تمام فلسطین به تمام فلسطینیان بردارند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آزادی فلسطین آرمان آزادی تمام فلسطین قدس شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع می‌کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • حمایت از اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان