Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:47:44 GMT

فاز الحاقی بیمارستان شهدای آبیک اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۹۲۴۹

فاز الحاقی بیمارستان شهدای آبیک اجرایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، لطف‌الله سیاهکلی پیش از ظهر جمعه در تجمع راهپیمایی روز قدس مردم شهر آبیک با بیان اینکه بخشی از جهان اسلام مورد ظلم واقع شده است، اظهار کرد: با مدیریت انگلیس یهودی‌های سراسر دنیا را جمع کرده و فلسطین را اشغال کرده هر روز مردم فلسطین را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه در آموزه‌های دینی ما آمده است که به کسی ظلم نکرده و زیر بار ظلم نیز نرویم، اضافه کرد: حضور امروز مردم در راهپیمایی روز قدس نمایشگر عزم این ملت برای شکست و نابودی اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاهکلی با اشاره به کلیدواژه مطرح شده از سوی رهبری در خصوص جهاد تبیین تصریح کرد: در طول تاریخ توسط شیاطین همیشه حق و باطل به هم تنیده شده و این‌طور نیست که حق کاملاً واضح باشد و در مقاطعی از تاریخ شخصیت‌هایی بودند که می‌توان با تکیه بر آنها حق را تشخیص داد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: در زمان پیامبر ایشان را همه به عنوان حق قبول داشتند و به راحتی با توجه به سخنان ایشان حق و باطل از هم جدا می‌شد ولی بعد از فوت پیامبر کار به جایی رسید که حتی نمی‌دانستند امام علی (ع) نماز می‌خواند؛ در زمان امام حسن (ع) و امام حسین (ع) کار به جایی رسید که خانواده پیامبر را از دین خارج می‌دانستند.

وی با بیان اینکه در عصر غیبت تشخیص دادن حق از باطل بسیار دشوار شده است بیان کرد: اینجا است که می‌بینید جهاد تبیین چقدر مؤثر است و می‌تواند حق را از باطل جدا کند.

سیاهکلی اضافه کرد: ما اگر بخواهیم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم باید به قدرت تبیین توجه داشته باشیم با توجه به تبیین و اغناسازی می‌توانیم در این امر موفق باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر مردم ما بیش از ۴۰ سال در مقابل همه توطئه‌های دشمن صبر ایستادگی و مقابله کردند به دلیل فهم درست از اسلام جمهوری اسلامی و نظام ولایت فقیه است که اگر غیر از این بود در همان سال‌های ابتدایی انقلاب از نظام جدا می‌شدند.

وی ادامه داد: شخصیت‌هایی مانند سردار سلیمانی و شهدایی از جمله شهدای آبیک می‌بینیم که حضورشان برای مبارزه با دشمن بر اساس تبیین و فهم درست از مسئله بود.

سیاهکلی با تأکید بر اینکه بیان باید در قالب اخلاق باشد، مطرح کرد: انسان اگر اخلاق محور بیان نباشد دچار مشکل می‌شود و باید بر اساس اخلاق و با زینت عاطفه در راستای تبیین حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اختلاف درون نظام از راهکارهای دشمن است، اضافه کرد: نیروهای حزب اللهی و متدین باید در قالب اخلاق حرکت کنند چون دین ما دین اخلاق مدار است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه چگونه مقام معظم رهبری در مقابل سوالات دانشجویان و مردم با اخلاق رفتار می‌کنند، عنوان کرد: دشمن سعی دارد مسلمانان را خشونت طلب نشان دهد این در صورتی است که مسلمانان اخلاق مدار هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم این شعار خواسته مردم است و این نشان دهنده تبیین و جهاد تبیین است.

سیاهکلی با اشاره به اینکه دولت‌ها باید عدالت محور باشند، اضافه کرد: ما امروز در شرایطی هستیم که فضای مجازی باعث شده هر کسی بتواند حرف خود را مطرح و به گوش جهانیان برساند و خوشا به حال کسانی که می‌توانند حرف حق را بر اساس اخلاق و عواطف را زینت آن قرار دهند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای جامعه باید فضای برابری، برادری و مهربانی باشد ادامه داد: پرهیز از ترویج شایعات از خواسته‌های مقام معظم رهبری است و باید مطلب را تحلیل و در خصوص تحقیق کنیم و بعد نسبت به انتشار آن اقدام کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای سفر ریاست جمهور و هیئت دولت، تصریح کرد: برای انجام این سفر از ماه‌ها قبل برنامه ریزی شده و مصوبات بسیار خوبی در این خصوص داشتیم و در باب مترو نیز صحبت‌هایی شد و دستورهای لازم در این خصوص داده شد.

سیاهکلی اضافه کرد: احداث راه آهن قزوین به قم و راه اندازی قطار شهری و نیز ادامه متروی هشتگرد به قزوین از دیگر مطالبات مردم است که می‌تواند به توسعه استان کمک کند و امیدواریم با آن موافقت شود.

وی تصریح کرد: مشکل آب شرب آبیک رفع شده و با توجه به اینکه لوله‌های مورد نیاز خریداری شده و تصفیه خانه نیز آماده است به زودی اب به آبیک خواهد رسید.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دیگر موارد مطرح شده در سفر ریاست جمهوری می‌توان به پیگیری اضافه شدن سیمان آبیک به محدوده جغرافیایی شهرستان آبیک افزایش تعداد نمایندگان در حوزه انتخابی اشاره کرد و گفت: بیش از دو سال است که به تمامی مناطق حوزه استحفاظی در حال سفر هستیم ولی هنوز بیش از ۲۰ روستا باقی مانده است در حوزه استحفاظی ما بیش از ۶۰۰ روستا واقع است است که نیاز دارد حداقل یک یا دو نماینده به آن اضافه شود.

وی اضافه کرد: در بحث راه‌های استان قزوین اگر بخواهیم راه‌های موجود را آسفالت و راه قابل قبولی داشته باشیم بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پول نیاز است و این در صورتی است که ما سال ۹۹ تنها ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌ها داشتیم.

سیاهکلی با بیان اینکه در سال گذشته این مقدار را به ۲۵۰ میلیارد تومان رسانده و امسال نیز این رقم را به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش دادیم، گفت: خوشبختانه در این سفر ۶۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز به بحث راه‌ها اختصاص پیدا کرد که با این مبلغ امیدواریم بتوانیم مشکلات راه‌ها را رفع کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در حوزه شهرستان آبیک مردم میهمان وزیر بهداشت بودند تاکید کرد: مشکل بیمارستان شهدای آبیک مورد توجه و قرار بر این شد بحث الحاقی بیمارستان به سرعت اجرایی شود.

وی با اشاره به بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان دولتی شهدا و درمانگاه زیاران، گفت: در خصوص اعتبارات حوزه سلامت در شهرستان آبیک بازنگری و دستورات خوبی در این خصوص داده شد.

سیاهکلی در پایان یادآور شد: جنگ نه چندان سختی که بین روسیه و اکراین رخ داد دیدیم که چگونه طی دو ماه روسیه به سمت نابودی و تحلیل شدن حرکت می‌کند ولی ملت ایران در ۸- سال جنگ تحمیلی با مشکلات مقابله کردند این معجزه‌ای است که مردم ایران آن را رقم زدند.

کد خبر 5478870

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری قزوین وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی آبیک روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر کرمانشاه ماه رمضان 1401 فلسطین ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه قزوین گرگان رژیم صهیونیستی مجلس شورای اسلامی میلیارد تومان راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، احمد توکلی، در حاشیه سومین همایش شورا‌های اسلامی استان مازندران، افزود: راهبرد "جهش تولید با مشارکت مردم"را با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در همه عرصه‌ها در انجام امور عمرانی و خدماتی این استان اجرایی می‌کنیم.

وی اظهارداشت: در سال جاری حسب تاکید رهبر معظم انقلاب موضوع مهم راهبرد امسال " جهش تولید با مشارکت مردم " با کمک اعضای شورا‌های اسلامی که نمایندگان مردم در روستا‌ها و شهر‌ها هستند، اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع چالش ترافیک این استان را که برنامه جامع آن در سال‌های گذشته تهیه شده باید به روزرسانی شود که در سال جاری در دستور کار داریم از جمله تعریض محور‌ها و رفع نقاط حادثه خیز و موضوعاتی در حوزه فرهنگ سازی و راهبری داریم، در دستور کار مجموعه استان و همه عوامل اجرایی اعم از شهرداری ها، شورا‌های اسلامی و دهیاری‌ها ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران در خصوص طرح ملی آزاد راه تهران- شمال یادآور شد: این آزادراه از جمله طرح‌های مهم ملی کشور است که مجدانه پیگیری می‌شود و مجموعه استان نیز در سال جاری این موضوع را پیگیری کرده و آماده نحوه اجرای کار هستیم.

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!