Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، قدس و فلسطین را محور امت اسلامی دانست و اظهار داشت: محوریت قرار دادن فلسطین و قدس به  عنوان "القدس هی محور" و ایجاد چنین حرکتی عظیم در سطح جهانی، خود زمینه همگرایی و هم افزایی امت اسلامی است؛ مخالفت جمعی امت اسلامی در یک روز واحد با دشمنان اسلام و مسلمین و اماکن مقدسه اسلام، وحدت و اتحاد را در میان مسلمین تقویت و حفظ می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: روز قدس به بیان امام(ره)، روز اسلام است؛ قدرت استکباری با همکاری رژیم انگلیس به هدف سلطه استعمارگری خود بر دیگر کشورهای اسلامی اقدام به تاسیس حکومت شیطانی رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطین کردند تا حافظ منافع آنان باشد.

وی ادامه داد: در این میان آمریکای جنایتکار نیز به عنوان پشتیبانی و حمایت این رژیم کودک کش و غاصب عمل خواهد کرد؛ اکنون شاهد آن هستیم که یهودیان در سرزمین های اشغالی نیز از سیاست های خود خسته شده و اعلان مخالفت می کنند.

نماینده سابق ولی فقیه در کردستان، اظهار داشت: امام راحل(ره) ضمن آنکه قبل از انقلاب به مبارزه و مخالفت با این رژیم غاصب پرداخته بودند، بعد از انقلاب با اعلان روز قدس و راه اندازی موج و حرکتی مردمی، بیداری فراگیر نسبت به اهمیت به قدس شریف و انزجار ار از صهیونیسم و استکبار جهانی ایجاد نمودند.

وی در پایان تاکید کرد: اکنون مشاهده می کنیم جریان مقاومت شکل گرفته و  روز به روز در حال افزایش است؛ نکته مهم این است که هر کدام به تنهایی به این قدرت دست یافته اند که اسرائیل غاصب را زمین گیر کنند، انشالله به فرموده امام(ره) همچون سیلی بر رژیم صهیونیستی خواهند آمد و آن را از صحنه روزگار محو خواهند ساخت.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: روز قدس 1401 قدس 1401 امت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست های دو گانه غربی در قبال مسئله اسرائیل غاصب و فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ نخست وزیر ایرلند در این باره گفت: اتحادیه اروپا و قدرتهای غربی در خصوص موضوعات مرتبط با اسرائیل و فلسطین با معیارهای دوگانه برخورد می‌کنند.

لئو وردکار، نخست وزیر ایرلند در سخنانی به شدت از معیارهای دوگانه در غرب انتقاد کرد.

دیمیتری پولیانسکی، معاون نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل هم گفت، تدوین و پیش‌نویس‌کردن قطعنامه‌های جدید برای پایان دادن به جنگ در نوار غزه هر بار با سنگ‌اندازی آمریکا و متحدانش متوقف شده است.

پولیانسکی،در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک توضیح داد:جنگ غزه رفتاردوگانه کشورهای غربی را نمایان کرد و آنها حتی جرأت ندارند از اقدامات اسرائیل آنطور که هست نام ببرند.

جوادی،کارشناس مسائل سیاسی و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارومیه در گفتگوی تلفنی با خبر مهاباد در خصوص آزادی بیان و حقوق بشر، سیاستها و نگاه دوگانه غرب درموضوع فلسطین و اسرائیل و همچنین رعایت نکردن حفظ شأن مراکز علمی و پژوهشی و برخورد با دانشجویان و نخبگان دانشگاهی در غرب توضیح داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • چرا فلسطین طی ۷ ماه جنگ همواره اصلی‌ترین موضوع جهانی بوده است؟
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • سیاست های دو گانه غربی در قبال مسئله اسرائیل غاصب و فلسطین
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن