Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:45:11 GMT

قهرمان جام حذفی عصر شنبه در قائمشهر دور افتخار می‌زند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۹۳۲۶

قهرمان جام حذفی عصر شنبه در قائمشهر دور افتخار می‌زند

به گزارش ایرنا، پس از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی توسط تیم فوتبال نساجی مازندران ده‌ها هزار نفر از هواداران این تیم در همه شهرهای مازندران به خیابان‌ها رفتند و جشن قهرمانی برپا کردند. اما هواداران این تیم حتی پیش از مسابقه فینال در انتظار برنامه‌ریزی برای برگزاری یک جشن قهرمانی متمرکز در صورت کسب جام توسط نساجی بودند که با حضور هواداران و اعضای تیم برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با این حال به دلیل آماده نبودن ورزشگاه شهید وطنی و همچنین فاصله کم باقی مانده تا بازی بعدی نساجی در لیگ برتر، فعلا قرار است از ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۰ اردیبهشت اعضای تیم فوتبال نساجی با حضور خودرویی در جمع هواداران، مراتب قدردانی خود از آن‌ها را به جا بیاورند و با نخستین جام قهرمانی ملی فوتبال مازندران دور افتخار بزنند.

مدیرعامل باشگاه نساجی امروز –جمعه- در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعضای تیم فوتبال نساجی ساعت ۱۰ صبح شنبه با پرواز هواپیمایی وارش وارد فرودگاه ساری می‌شوند و سپس به قائمشهر می‌روند.

ایزد سیف‌الله‌پور افزود: کاروان نساجی ابتدا با جام قهرمانی بر مزار زنده‌یاد نادر دست‌نشان اسطوره باشگاه نساجی حضور می‌یابند و به این چهره برجسته فوتبال شمال ایران ادای احترام می‌کنند. عصر شنبه هم قرار است در محدوده رینگ داخلی قائمشهر برای قدردانی از هواداران در جمع‌شان حضور یابند.

وی اظهار کرد: با توجه به این که درگیر مسابقات هستیم و روز ۱۴ اردیبهشت باید در اراک یک بار دیگر به مصاف آلومینیوم اراک برویم، تمرکز ما در باشگاه بر مسابقات است و فعلا فرصت برنامه‌ریزی برای برپایی یک جشن بزرگ را نداشتیم. از طرفی هم ورزشگاه شهید وطنی به دلیل عملیات بهسازی امکان میزبانی از هواداران و اعضای تیم برای برپایی جشن را ندارد. به همین دلیل در این سفر که صرفا برای قدردانی از هواداران و ادای احترام به زنده‌یاد دست‌نشان انجام می‌شود، برنامه جشن بزرگ قهرمانی تدارک دیده نشد.

مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: با توجه به این ‌که زمان بسیار کمی تا از سرگیری مسابقات لیگ برتر داریم، برنامه باشگاه این است که به کمک مسئولان استان و شهرستان پس از پایان مسابقات لیگ برتر و تکمیل ورزشگاه شهید وطنی، یک جشن قهرمانی با برنامه‌ریزی‌های کامل در این ورزشگاه با حضور هواداران برگزار شود.

جشن اولیه قهرمانی

فرماندار قائمشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از برنامه‌ریزی برای برپایی یک جشن قهرمانی اولیه در قائمشهر خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است از ساعت ۱۶ این جشن با حضور هواداران و اعضای تیم در رینگ داخلی قائمشهر برگزار شود. البته با توجه به کمبود زمان و آماده نبودن ورزشگاه شهید وطنی فعلا برنامه‌ای برای برگزاری جشن متمرکز وجود ندارد.

حجت‌الله مولایی با بیان این‌که رینگ داخلی عصر فردا برای تردد خودروها بسته می‌شود، اظهار کرد: قرار است لاین غربی رینگ داخلی به عنوان پارکینگ خودروها و لاین شرقی محل حضور هواداران و عبور اتوبوس اعضای تیم باشد.

وی درباره زمزمه‌های مطرح شده درباره عبور اعضای تیم از بین هواداران با اتوبوس روباز نیز گفت: با توجه به این‌که اتوبوس روباز باید با تریلی به استان حمل می‌شد و ارتفاع آن روی کفی از ارتفاع مجاز تردد در جاده‌های شمال بیشتر می‌شود، این امکان برای برگزاری جشن فراهم نشد. به همین دلیل قرار است بازیکنان و اعضای تیم با سه دستگاه اتوبوس وی‌آی‌پی / V.I.P از بین هواداران عبور کنند.

بنا به اعلام صفحه منتسب به باشگاه نساجی، امروز جلسه هماهنگی مراسم جشن قهرمانی نساجی نیز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران برگزار شد.

روح‌الله‌ سلگی در این نشست گفت: برنامه ریزی‌های لازم انجام شده تا عصر شنبه ۱۰ اردیبشهت، جشن قهرمانی باشگاه نساجی با حضور پرشور مردم فهیم سراسر استان برگزار شود.

وی افزود: امروز باشگاه نساجی به الگوی وحدت در مازندران تبدیل شده است. چرا که آحاد مردم مازندران را برای حمایت از یک تیم استانی گرد هم آورده و نتیجه و دستاورد حاصله، سبب شادی همه جوانان و مردم استان شده است.

این مسئول با بیان این‌که وظیفه مسئولان در قبال باشگاه نساجی سنگین است، اظهار کرد: باید با یک هماهنگی دقیق جشنی در خور شأن باشگاه نساجی، مردم فهیم قائمشهر و هواداران این تیم برگزار شود که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیش‌ از برگزاری مسابقه فینال زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال برگزاری جشن قهرمانی نساجی در ورزشگاه شهدای ساری مطرح شده بود. حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران پنجم اردیبهشت در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرده بود تمهیدات لازم برای برگزاری جشن قهرمانی نساجی در روز جمعه –امروز- و در چهارمین سالگرد صعودش به لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه شهدای ساری اندیشیده شده است. اما با توجه به شرایط تیم و فشردگی مسابقات برگزاری این جشن میسر نشد و هواداران باید برای برگزاری جشن بزرگ قهرمانی چند هفته دیگر و تا پایان مسابقات لیگ برتر منتظر بمانند.

تیم فوتبال نساجی مازندران هفتم اردیبهشت با پیروزی ۱ – ۰ مقابل آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی فوتبال کشور توانست برای نخستین بار در تاریخ ۶۳ ساله‌اش یک جام قهرمانی معتبر فوتبال ایران را کسب کند و نخستین جام معتبر ملی را برای فوتبال مازندران به ارمغان بیاورد. یک شب پیش از این مسابقه نیز تیم امیدهای نساجی برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر امیدهای کشور شد. به این ترتیب نساجی تنها باشگاه فوتبال ایران است که امسال دو جام معتبر فوتبال را در دو رده سنی به دست آورده است.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جام حذفی فوتبال قائم شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جام حذفی فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جام حذفی فوتبال قائم شهر ورزشگاه شهید وطنی تیم فوتبال نساجی برای برگزاری جشن حضور هواداران باشگاه نساجی برنامه ریزی جشن قهرمانی اعضای تیم رینگ داخلی برگزار شود جام حذفی لیگ برتر یک جشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!

به گزارش "ورزش سه"، محسن خلیلی، آقای گل پرسپولیس و یکی از برترین گلزنان ادوار این باشگاه، این روزها درگیر بستن تیم برای آکادمی سرخپوشان است اما در عین حال مسابقات لیگ برتر ایران را هم دنبال می‌کند. خبرنگار ما گفتگویی مفصل را با مدیر سابق تیم پرسپولیس در دوران برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون انجام داده که در زیر می‌خوانید:

این هفته پرسپولیس مقابل آلومینیوم بازنده شد، نظرتان در مورد این بازی چیست؟
بازی آلومینیوم  جزء شگفتی‌های جام حذفی است که گریبانگیر تیم‌های بزرگ می‌شود. نظرات متفاوت است و همه در مورد تعویض‌ها و... صحبت می‌کنند. به هر حال اتفاق خوبی نبود که جام حذفی را از دست دادیم اما از یک طرف تیم‌هایی که در جام حذفی حضور ندارند، از لحاظ تمرکز و فشار بازی، به نفعشان می‌شود و روی لیگ برتر تمرکز می‌کنند. پرسپولیس در چند بازی اخیر خوب بازی می‌کند و این بار هم نیمه اول خوب شروع کرد. تیم حریف هم از نظر روحی روانی انگیزه زیادی داشت تا دوباره پرسپولیس را شکست بدهد و همین انگیزه به آنها کمک کرد که پرسپولیس را ببرند. باید این را هم در نظر بگیریم که 2-0 به عقیده خیلی از فوتبالی‌ها بدترین برد است و باعث می‌شود شما بازی را تمام شده بدانید اما در عین حال اگر یک گل بخورید دیگر کار تمام است.

با وجود این باخت، به نظر می‌رسد پرسپولیس در نیم فصل دوم هجومی‌تر شده است.
هر مربی سبک خاص خودش را دارد. اوسمار هم از وقتی که سکان هدایت تیم را گرفت، تغییراتی ایجاد کرد، اما این را هم در نظر بگیرید که با آمدن اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن، تیم را هجومی‌تر کرده است. یعنی فقط تفکر اوسمار نبوده و تقویت تیم هم اهمیت دارد.

این هفته هم بازی با سپاهان است که اهمیت زیادی در راه قهرمانی خواهد داشت.
تعیین‌کننده‌ترین نتیجه برای قهرمانی پرسپولیس، بازی سپاهان است. اگر تیم بتواند این بازی را ببرد، شانس قهرمانی‌اش بیشتر خواهد شد. روی کاغذ احتمال اینکه استقلال تا پایان فصل امتیاز بدهد، بیشتر است. البته من به سبک بازی استقلال احترام می‌گذارم و همان‌طور که دیدید رئال مادرید هم مقابل منچسترسیتی بازی بسته و استراتژی بحث‌برانگیز داشت.

فکر نمی‌کنید باخت جام حذفی برای بازی سپاهان تاثیر منفی بگذارد؟
به هر حال نمی‌توانیم بگوییم تاثیری ندارد، اما انتظار از پرسپولیس و بازیکنانش این است که در اینجور شرایط، اسیر حواشی نشوند و این اتفاقات و نتایج تاثیری روی آنها نگذارد. بازیکنان بزرگی در تیم پرسپولیس هستند و سابقه بین‌المللی دارند.

عیسی آل‌کثیر هم گل زد و به رکورد گلزنی شما نزدیک شد. البته شما زمان کمتری در تیم بودید.
من یک فصل کامل در خدمت پرسپولیس بودم و بعد رباط صلیبی‌ام پاره شد و هشتاد درصد فصل بعد را از دست دادم و بیست درصد بازی کردم که آن هم بعد از مصدومیت بود. سال بعد هم فقط نیم فصل دوم بازی کردم. البته اینکه عیسی برای تیم گلزنی می‌کند خیلی خوب است. عیسی یا هر بازیکنی که در خط حمله پرسپولیس بازی می‌کند وظیفه سنگینی دارد چون برآورده کردن انتظارات هواداران پرسپولیس چندان ساده نیست.

نظرتان در مورد بهترین گلزن لیگ، شهریار مغانلو، چیست؟
شهریار مغانلو مهاجم خوبی است و تمام‌کننده قابلی است و در یکی از قدرتمندترین باشگاه‌های لیگ بازی می‌کند و در آن تیم موقعیت گلزنی زیاد گیرش می‌آید. اما من کلا از روند گلزنی لیگ زیاد راضی نیستم و در فقر گلزنی هستیم. شاید تفکر دفاعی تیم‌ها و مربیان باعث این موضوع شده و البته الان کم‌کم تیم‌ها به سمت فوتبال هجومی می‌روند و می‌دانند برای جذب هوادار باید فوتبال هجومی و پرگل به نمایش بگذارند. هواداران هم باید به این نتیجه برسند که تیم‌ها باید ریسک بالا داشته باشند تا به گلزنی برسند و این باعث می‌شود احتمال گل خوردن بالا برود.

در مجموع نظرتان از نظر فردی در مورد مهاجمان لیگ چیست؟
بازیکنان جوان زیادی این فصل گلزنی کردند و خودشان را در انظار عمومی آوردند و خیلی‌ها در موردشان صحبت می‌کنند، اما باید تداوم داشته باشند. آنها باید به تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس، استقلال و سپاهان بروند و آنجا گلزنی کنند چون آنجا شرایط کاملا متفاوت است و گلزنی سخت‌تر می‌شود.

چرا؟
به خاطر اینکه فشار هواداری بالاتر است و تیم‌های مقابل بسته‌تر بازی می‌کنند.

در مورد سرمربیان پرسپولیسی لیگ هم صحبت کنیم. یحیی گل‌محمدی در آستانه قبول هدایت تراکتور است.
بازی کردن در تراکتور یا کار در تراکتور  جزء جذاب‌ترین اتفاقاتی است که برای یک نفر می‌تواند رخ بدهد. من پیشنهاد تراکتور را بعد از پرسپولیس رد کردم و فکر می‌کنم یکی از تصمیماتی بود که نباید می‌گرفتم، چون تراکتور هواداران پرشوری دارد و می‌تواند فضای خوبی را ایجاد کند. به نظر من الان هم یحیی گل‌محمدی باید به آنجا برود و واقعا هم جای او در لیگ خالی است و آرزوی موفقیت دارم. همچنین برای حمید مطهری که یک مربی سالم و بادانش است، آرزوی موفقیت می‌کنم.

مهدی تارتار هم دیگر سرمربی پرسپولیسی لیگ برتر است.
مهدی تارتار یکی از سرمربیان زحمتکش لیگ برتر ایران است و به نظرم لیاقت این را دارد که تیمی مدعی را تحویل بگیرد که بودجه خوبی داشته باشد. تیم‌های او هرگز بودجه خوبی نداشتند و هیچوقت فرصت این را نداشته در تیمی مدعی کار کند اما به نظرم این شایستگی را نشان داده که فصل آینده در یک تیم بزرگ باشد. او همیشه یک تیم سختکوش ساخته و بدون ستاره تیم‌هایی را هدایت کرده که همیشه از رتبه فصل گذشته‌شان بهتر عمل کردند و به نیمه بالای جدول رسیدند و ملوان هم که این فصل شاهکار کرده است.

چرا تعداد سرمربیان پرسپولیسی لیگ کم است؟
سرمربیان پرسپولیسی معمولا کم هستند و جای علی دایی هم خالی است. چند روز پیش هم من با او صحبت کردم و فعلا علاقه زیادی به بازگشت ندارد اما ما فوتبالی‌ها باید کمک کنیم که او برگردد و کار کند.

دلیل دور شدن علی دایی از فوتبال چیست؟
علی دایی دیگر در زندگی شخصی است و مشغول کار و بیزینس است و پیش خانواده حضور دارد. اما اگر پیشنهاد جذابی به او بشود و شرایط تیم خوب باشد، من خوشبینم که برگردد.

افشین قطبی هم اخیرا شایعه حضورش در تیم ملی وجود داشته است.
من با افشین قطبی زیاد در ارتباط نیستم و در حد پیام سال نو باهم ارتباط داریم. او از سرمربیان باشخصیت و بادانش بین‌المللی است و خیلی خوب است که به تیم ملی بیاید. این بزرگی امیر قلعه‌نویی را نشان می‌دهد که دوست دارد از مشورت مربیان بزرگ استفاده کند. من هم دلم خیلی تنگ شده و فکر کنم ده سال است او را ندیدم.

واقعا ده سال است او را ندیده‌اید؟
بله. چطور؟

اگر یادتان باشد زمانی که برانکو رفت، برخی می‌گفتند تصویر مذاکره حضوری شما با قطبی را دارند؟
من خودم هم مشتاقم باندی که آن شایعه را ساخت، تصویر را نشان بدهند. هدفشان این بود که من را پیش هواداران پرسپولیس بدنام کنند و این دروغ را ساختند و یک مقطع هم موفق بودند اما ماه پشت ابر نمی‌ماند و الان هم می‌بینید که هواداران پرسپولیس به واقعیت هر چیزی پی بردند. هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف دارند و من هم واقعا عاشق هواداران هستم و با آنها زندگی می‌کنم و هیچ چیزی نمی‌تواند بین ما فاصله بیندازد.

دیگر خبرها

  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!