Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@14:44:11 GMT

کتاب «دروغی به نام رطب» با حضور وزیر ارشاد رونمایی شد +عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۹۳۸۵

کتاب «دروغی به نام رطب» با حضور وزیر ارشاد رونمایی شد +عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب «دروغی به نام رطب» در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی شد.

به گزارش مشرق، طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب «دروغی به نام رطب» در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی شد.

مؤسسه تمدن موعود با نظارت علی تقوی،کتاب «دروغی به نام رطب» را در پژوهشی ۱۳۰ صفحه‌ای منتشر کرده و در آن بر اساس آیات و روایات، احادیث، منابع شیعه و سنی و فتاوای مراجع معظم تقلید، ضرب‌المثل افسانه‌ای و دروغین «رطب خورده،کی کند منع رطب» را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب در هجده بخش با نگاهی دقیق به آیات، روایات، ادله عقلی، امثال و حکم و... اثبات می‌کند که شرط آمر به معروف و ناهی از منکر وجوب این نیست که خودش به آنچه امر می‌کند عمل کند و همچنین انتساب افسانه رطب خورده به پیامبر اکرم (ص) را به لحاظ متن، سند و دلالت رد می‌کند.

مؤسسه تمدن موعود تاکنون انتشار ۱۷ عنوان کتاب در حوزه تخصصی امر به معروف و نهی از منکر ویژه حوزه و دانشگاه، جوانان و نوجوانان و کودکان، بیش از ۱۵۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در شبکه‌های سراسری و استانی با موضوع واجب فراموش شده و تربیت و آموزش هزاران آمر به معروف و ناهی از منکر در سطح کشور با شیوه و مهارت‌های نوین آموزشی و اجرایی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت امر به معروف نمایشگاه قرآن معرفی کتاب مشرق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، این کتاب که هشت مقطع مهم تاریخ ایران را مورد بررسی قرار داده تالیف عباس سلیمی نمین و کاری از دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران است. این کتاب در هشت فصل اصلی و تعدادی زیربخش در هر فصل به بررسی موضوعاتی همچون باستان با عظمت، مشروطه به غارت رفته، سیر تاریخی کودتای ۱۲۹۹، نهضت ملی و مشت آهنین، دردی جانکاه، خیزش سراسری یک ملت از دریچه مستند «انقلاب ۵۷»، فرجام تمسک به منابع نامعتبر، منشا تقابل آقای منتظری با امام پرداخته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب