Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان افزود: امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است و خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که مسجدالاقصی نخستین قبله‌گاه مسلمانان است و باید گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن به برتری‌جویی یهودیان اشاره می کند و امروز دنیا شاهد جنایت‌های بی‌شمار صهیونیست‌ها در سرزمین های اشغالی است که امیدواریم با همبستگی، اتحاد مسلمانان و مبارزه بی پایان مردم مسلمان فلسطین شاهد نابودی این رژیم غاصب در آینده نزدیک باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه اردستان اضافه کرد: صهیونیست‌ها غیر از نژاد یهود فردی را به رسمیت نمی‌شناسند و اطمینان داریم همانطور که امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند به زودی این رژیم‌ جنایتکار از صحنه روزگار پاک خواهد شد.

وی افزود: ایران دفاع از مظلومانی را در برنامه دارد که از خانه و کاشانه خود آواره شده و تحت ظلم و ستم قرار گرفته‌اند و وظیفه دینی و انسانی ما دفاع از مظلوم است.

حجت‌الاسلام دهشیری به دیدار اخیر جمعی از دانشگاهیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان توصیه فرمودند باید به افق دور دست توجه داشت و هرگز مایوس نشد، که‌ اگر این توصیه مورد توجه دانشجویان قرار گیرد کشور به پیشرفت لازم دست خواهند یافت.

امام جمعه اردستان با اشاره به هفته کارو کارگر و روز جهانی کارگر اظهار داشت: حضرت امام (ره) فرمودند شما کارگران کار خدایی می‌کنید و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند کار و کارگر ارزشمند است و کارگران در جبهه جنگ اقتصادی جهاد می کنند که امیدواریم قدردان این قشر باشیم و اجاره ندهیم حق آنان ضایع شود.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (دوازدهم اردیبهشت) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان فرهنگی و اضافه کرد: اگر معلم نبود ما در جهل و بیسوادی بودیم.

به گفته وی، معلمان باید اسلام‌شناس، جریان‌شناس، دشمن شناس و زمان‌شناس باشند که همه این‌ها از ویژگی‌های شهید مطهری بود و باید در معلمان وجود داشته باشد.

وی با یادآوری روز شوراها (نهم اردیبهشت) گفت: این اصل فراموش شده قانون اساسی چند سال پیش اجرایی و این مجلس کوچک در شهرها و روستاها تشکیل شد تا در خدمت مردم باشد و اعضای شوراها باید امانتدار خوبی باشند.

امام جمعه اردستان اظهار امیدواری کرد که اعضای شوراهای اسلامی اختلاف نظرهای خود را به جامعه نکشانند و بین خود حل کنند، مصلحت جامعه را بر مصلحت شخصی مقدم بدانند و گزارش ۶ ماهه شورا را به مردم بدهند تا آنان از تلاش منتخبان خودآگاه شوند.

حجت الاسلام دهشیری اشاره به روز ملی خلیج فارس (دهم اردیبهشت) گفت: دشمنان می‌خواهند دل مردم را خالی کنند اما خلیج فارس همیشه فارس خواهد بود و نیروهای مسلح ایران اجازه هیچ تحرکی را به دشمن نخواهند داد.

وی از دولت و مجلس خواست که بیشتر به فکر وضعیت اقتصادی مردم باشند و از تورم و گرانی افسار گسیخته جلوگیری کند.

امام جمعه اردستان طرح بازدید فرماندار با عنوان بازدید مردمانه در اداره‌ها را مطلوب دانست و گفت: در این طرح از نزدیک با مشکل مراجعان به واحدهای اداری آشنا و در همان مکان دستور رسیدگی تا حصول نتیجه داده می‌شود که مورد رضایت مردم قرار گرفته است.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلو متری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها در مسیر قدس اردستان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: در مسیر قدس اردستان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در مسیر قدس اردستان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه امام جمعه اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس معلم در جغتای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حجت الاسلام جواد تقی پور امام جمعه شهرستان جغتای در آئین زنگ سپاس معلم در دبیرستان دخترانه حضرت معصومه(س) گفت: توصیه من به آموزش و پرورش این است که جمله شهید مطهری که گفت: (من ستایشگرمعلمی هستم که اندیشیدن را می اموزد نه اندیشه هارا) باید در تمام مدارس دیوار نگاره شود تا هرروز دانش اموزان این جمله را ببینند و در این خصوص تفکر کنند. 
امام جمعه شهرستان جغتای در ادامه با اشاره به حوادث ضد صهیونیستی در جهان توسط دانشجویان اشاره داشت و گفت: این یک نمونه از اندیشیدن است که دانشجویان در قلب کفر هم صدا با ندای مظلومیت مردم غزه فریاد مرگ بر استکبار سر می‌دهند.
حجت الاسلام تقی پور به سکوت رسانه‌های غربی و امریکایی در قبال بیداری دانشجویی در امریکا و اروپا اشاره کرد و گفت: وقتی دانشجویان دیدند که مجامع بین المللی در قبال کشتار مردم مظلوم غزه سکوت کرده اند آن‌ها ساکت نشدند و این یعنی بیداری در قبال ظلم که از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.
سپس زنگ سپاس توسط یکی از معلمان با سابقه به صدا درامد.

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در جغتای
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • روایت شهید مطهری از کلاس درس متفاوت امام
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان مقابل جنجال مهدی نصیری /براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد