Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ملت بزرگ ایران به آرمان‌های والای امام راحل اعتقاد و ایمان دارد و با تکیه بر همین امر در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده‌اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه شرعی است و کسی نباید تصور کند که اگر در این راهپیمایی حضور نیابد فرقی نخواهد کرد و در این راستا نباید بی تفاوت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس تبعات بین المللی دارد و این امر موجب خواهد شد تا دشمنان اسلام تضعیف شوند و از سوی دیگر رزمندگان جبهه مقاومت و مبارزان فلسطینی تقویت شوند.

کد خبر 5478914

منبع: مهر

کلیدواژه: قم روز قدس 1401 آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس بوشهر روز قدس کرمانشاه ماه رمضان 1401 فلسطین ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه رژیم صهیونیستی قزوین گرگان راهپیمایی روز روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قدرتمند و منسجم در سایه‌سار معلمین قوی شکل می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقرزاده پیش از ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از معلمان برتر خراسان شمالی که در سالن همایش‌های بانک ملی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: تجلی ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی ممکن است و تقویت مدرسه با محوریت معلم امکان‌پذیر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تقویت معلمین ارتباط مستقیم با مدرسه دارد تصریح کرد: جامعه منسجم و قوی در سایه‌سار معلمین باسواد و فهیم شکل می‌گیرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: تقویت معلمین صرفاً در شعار محقق نمی‌شود و دولت سیزدهم در راستای توانمندسازی این قشر فرهیخته و زحمت‌کش گام برداشته است.

باقرزاده گفت: معلمان نباید دغدغه معیشتی داشته باشند و کشور جز با رشد و تقویت جایگاه معلمین به سمت توسعه نمی‌رود.

کد خبر 6097265

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • ایران قدرتمند و منسجم در سایه‌سار معلمین قوی شکل می‌گیرد
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه (ع) به دوره غیبت