Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلو آنچلوتی ممکن است فردا قهرمانی در لالیگا را هم رسماً تجربه کند

رئال مادرید از هفته 34 رقابت های لالیگا و از ساعت 18:45 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اسپانیول است و تنها با کسب یک امتیاز می تواند قهرمانی سی و پنجم لالیگا را کسب کند و با روحیه بالاتری به سراغ دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری | کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت:

می دانیم که به کسب عنوان قهرمانی نزدیک هستیم و باید از این بازی های باقی مانده امتیاز کسب کنیم چون لیگ هنوز تمام نشده است. دوست داریم فردا کار را تمام کنیم و تیم می داند که چه عملکردی باید ارائه کند. هیچکس فکر نمی کرد که در این مقطع از فصل ما در این نقطه قرار داشته باشیم. تیم تاکنون فوق العاده کار کرده است و این کار را با کسب پیروزی های متعدد خارج از خانه انجام داده ایم که زمین های سختی هم بوده اند - دو بار در سویل، در بیلبائو، در نیوکمپ و سن سباستین...

بعد از بازی مقابل منچسترسیتی، همگی روی دیدار با اسپانیول تمرکز کرده ایم. ما به مچ پوینت رسیده ایم و وقتی بهترین تنیسور ها به چنین مرحله ای می رسند، مطمئن می شوند که برنده خواهند شد. ما تیم بزرگی هستیم و وقتی لازم باشد حرکت نهایی را انجام دهیم، این کار را می کنیم. امیدوارم قهرمانی فردا از راه برسد. فکر نمی کنم ریلکس باشیم چون عنوان قهرمانی بسیار نزدیک است و فکر نمی کنم بعد از تلاش های بسیار زیادی که برای رسیدن به این نقطه انجام داده ایم، چنین چیزی (بیخیالی) به ذهن کسی خطور کند. ما به یک امتیاز احتیاج داریم و باید به بهترین نحوه ممکن آماده این مسابقه شویم تا به پیروزی برسیم.

به عملکرد تیم در لالیگا چه نمره ای می دهید؟

از تلاشی که بازیکنانم کرده اند بسیار راضی هستم و تا اینجا فصل بسیار راحتی برای من بوده است چون از حمایت روشن و کامل باشگاه و بازیکنان برخوردار بوده ام و آنها هر تصمیمی که گرفته ام را به شکلی حرفه ای پذیرفته اند.

دیدار برگشت مقابل منچسترسیتی

فقط به فکر بازی فردا هستیم و اگر قرار به جشن گرفتن باشد، درست مثل بقیه این کار را خواهیم کرد. هنوز هیچگونه جشنی آماده نکرده ایم و فقط به فکر پیروزی در این مسابقه هستیم.

ترکیب تیم مقابل اسپانیول

مشکلاتی در خط دفاعی داریم چون آلابا، ناچو و میلیتائو را در اختیار نخواهیم داشت. به وایخو فرصت بازی خواهم داد؛ او دقایق کمی بازی کرده اما فوق العاده حرفه ای است. کاسمیرو می تواند همراه او در خط دفاعی بازی کند. در خط میانی گزینه های زیادی دارم اما کاماوینگا و سبایوس سر حال تر هستند، و اخیراً هم خوب کار کرده اند و اعتماد به نفس کامل دارند. آسنسیو هم سرحال است و باید وضعیت بنزما را ارزیابی کنم که ببینم آیا می تواند یک بازی دیگر را هم از ابتدا شروع کند یا نه، و اگر کاملاً آماده باشد از او هم استفاده خواهم کرد. تیمی را به میدان می فرستم که توانایی کسب پیروزی داشته باشد و در عین حال باید از هرگونه مصدومیت یا خستگی بازیکنان هم جلوگیری کنم.

سیستم چرخشی؟

بنزما و وینیسیوس می توانند استراحت کنند اما معتقدم اگر بازیکنی به خوبی ریکاوری کرده باشد، باید بازی کند. تیم سلامت خوبی دارد اما اگر کسی نیاز به استراحت داشته باشد، به او استراحت خواهیم داد. نه به خاطر اینکه بازی راحتی است بلکه چون اگر بازیکنی 100% ریکاوری نکرده باشد احتمال مصدومیت بالاتر می رود.

همیشه با بازیکنانم صحبت می کنم تا ببینم چه حسی دارند و نظرات آنها برای من فوق العاده مهم است اما تصمیم نهایی را خودم می گیرم. در طول کارنامه ام بازیکنان زیادی نداشته ام که از من درخواست بازی نکردن به خاطر خستگی داشته باشند. عوامل زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارند: ارزیابی های پزشکی، کارهای بدنسازی،... باید همه این ها را مد نظر قرار دهم و سپس تصمیم بگیرم.

عملکرد هجومی تیم در طول فصل

من این بازیکنان را خیلی خوب می شناسم. کریم استثنایی عمل می کند، و در زمینه هجومی عالی بوده ایم. هم او و هم وینیسیوس و آسنسیو گل های زیادی به ثمر رسانده اند. کروس، مودریچ و آلابا هم کمک کرده اند و کاسمیرو هم در بازی حساس مقابل ختافه گل ارزشمندی به ثمر رساند. در مقاطعی عملکرد خط دفاعی هم بسیار خوب بوده اما در خط حمله به لطف کریم و وینیسیوس و حتی رودریگو ثبات بیشتری داشته ایم. رودریگو به اندازه دیگر بازیکنان گلزنی نکرده اما در خیلی از بازی ها تفاوت ها را رقم زده است.

تمجید ها از مارسلو

دوباره تأکید می کنم که برای او فرصت های محدود بازی سخت بوده اما همچنان فوق العاده حرفه ای عمل کرده است. او نسبت به کاپیتانی تیم احساس مسئولیت می کند و او از لحاظ حرفه ای بهترین است. همیشه عالی تمرین کرده و کاپیتان بی نقصی بوده است. شایسته دقایق بازی بیشتری بوده اما فوتبال همین است. هر بار که بازی کرده عملکرد خوبی داشته و در بازی های باقی مانده هم همینطور ادامه خواهد داد. به عنوان یک بازیکن و شخص، نهایت احترام را برای او قائلم چون به زودی پر افتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه خواهد شد.

کاسمیرو

نیازی نیست که در پست او تیم را تقویت کنیم چون همین حالا هم بازیکنانی داریم که می توانند جای خالی او را پوشش دهند. کروس، کاماوینگا، سبایوس،... خیلی از بازیکنان می توانند در آن پست بازی کنند. در نیمه دوم دیدار با سویا کروس به عنوان هافبک دفاعی بازی کرد و فوق العاده بود.

وضعیت داوید آلابا

او دقیقاً همان مشکل قبل از بازی با منچسترسیتی را دارد، و در عضله ران خود احساس ناراحتی می کند. تا سه شنبه صبر می کنیم تا ببینیم که می تواند روز چهارشنبه بازی کند یا نه.

پیشرفت آنچلوتی به عنوان سرمربی

فوتبال تغییر کرده و صادقانه باید بگویم که ما مربیان باید خود را با پیشرفت زمان وفق دهیم. من خودم را یک مربی باتجربه می دانم چون با تمام تغییراتی که فوتبال به خود دیده است، به اینجا رسیده ام. فوتبال نسبت به 20 سال پیش که اولین عنوان قهرمانی ام را به دست آوردم تغییر کرده است. قوانین عوض شده اند، آفساید ها، و حتی در نحوه بازی دروازه بان ها هم تغییراتی به وجود آمده است. فوتبال همچنان به تغییر ادامه خواهد داد و باید بتوانم خودم را به روز نگه دارم.

فرصت قهرمانی در هر 5 لیگ معتبر اروپایی

راستش را بخواهید، دوست ندارم در این مورد صحبت کنم چون هنوز قهرمان لالیگا نشده ایم و من از این نظر کمی خرافاتی هستم. اگر مشکلی ندارد، مایلم وقتی کار تمام شد به این سوال جواب دهم و به شما خواهم گفت که واقعاً چه حسی دارد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اقدام حرفه ای رضا اسدی؛ جدایی قطعی هافبک سرخ ها در پایان فصل حمایت هواداران نساجی از عادل فردوسی پور / عکس رونالد کومان: از زمان رفتنم از بارسلونا، اختلاف با رئال مادرید دو برابر شده است روبرت لواندوفسکی خواهان ترک بایرن مونیخ در پایان فصل / کریستین فالک

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوق العاده بوده ام حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست

روزنامه کیهان نوشت: علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت طی گفت‌وگویی درخصوص اظهاراتی مبنی بر موکول کردن ساماندهی وضعیت عفاف و حجاب به پذیرش بار مالی آن از سوی دولت، تاکید کرد: اخیراً مکاتبه‌ای از سوی مجلس شورای اسلامی مجدداً درخصوص ماده‌ای صورت گرفته بود که در آن ماده قید شده هزینه‌های حمایت از فرهنگ عفاف و تقویت بنیان خانواده، به‌عنوان هزینه قابل‌قبول مالیاتی تلقی شود و این نوعی مشوق سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در این زمینه است.

 وی افزود: دولت طبیعتاً با اقدامات حمایتی در حوزه‌های تبلیغی، ترویجی و فرهنگ‌سازیِ مقوله‌های مرتبط با حجاب و عفاف و حمایت از بنیان خانواده موافق است و بحثی در این‌زمینه وجود ندارد. درخصوص کلّیت لایحه عفاف و حجاب نیز قبلاً گفتیم که قوانین موجود در حوزه‌های مختلف اجرائی، فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی، انتظامی و قضائی روشن است.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: شاید ضرورتی به تصویب قانون نداشته باشیم و هیچ الزامی نبود که این مسئله معطل مانده باشد تا یک قانون تصویب شود که اقدامی در این‌زمینه انجام بگیرد. قبلاً رفت‌وبرگشت‌هایی در این زمینه انجام شده بود و مذاکراتی در جلسات نهادهای مختلف صورت گرفته بود و لایحه‌ای از سوی مرجع قضائی تقدیم دولت شد.

بهادری‌جهرمی ادامه داد: دولت با همراهی و همدلی و همچنین با اصلاحات حداقلی در سریع‌ترین زمان ممکن، طبق تعیین تکلیفِ قانون اساسی مبنی بر اینکه لوایح قضائی باید از مسیر دولت به مجلس تقدیم بشود، لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

وی عنوان کرد: به‌نظر می‌رسد الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضائی و اجرائی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معاون وزیر کشور درباره طرح حجاب: با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان : لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید، همین «طرح نور» کافی است / نگرانم این لایحه مثل برجام شود گشت ارشاد فقط برای دختران و زنان ایرانی است؟

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد