Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@13:02:34 GMT

مصدومیت ۱۴ نفر در دو تصادف

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۹۷۷۲

مصدومیت ۱۴ نفر در دو تصادف

مجتبی خالدی در این‌باره اظهار کرد: ساعت ۱۳:۵۸ روز جاری به سامانه ۱۱۵ اورژانس کشور اطلاع داده شد که یک دستگاه خودروی تیبا واژگون شده است.

وی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس از دانشگاه کرمانشاه به محل اعزام شدند، گفت: اولین دستگاه آمبولانس در مدت زمان ۹ دقیقه به محل حادثه واقع در سرپل ذهاب به سمت کرند غرب بعد از سرمیل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در پی واژگون شدن این خودرو پنج نفر دچار مصدومیت شدند که اقدامات اولیه درمانی برای آن‌ها صورت گرفت. این پنج نفر برای ادامه روند درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

خالدی افزود:‌ علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان تخصصی بررسی و اعلام خواهد شد.

وی درباره دومین حادثه که ساعت ۱۴:۲۶ روز جاری در محور رشت به تهران رخ داده است اظهار کرد: پس از اعلام وقوع حادثه بین دو دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ و تیگو، سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: محل حادثه واقع در محور رشت به تهران، نرسیده به سیلو سراوان بود.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: این حادثه ۹مصدوم بر جای گذاشت که هفت نفر برای تکمیل روند درمان به مراکز درمانی اعزام و دو نفر از مصدومان در محل درمان شدند.

به گفته وی، اولین آمبولانس در مدت زمان ۸ دقیقه به محل حادثه رسیده است.

بیشتر بخوانید:

تصادف عجیب و خنده‌دار یک خودرو با دو ماشین تصادف عجیب اتوبوس با ۱۴ خودرو در نیاوران

47231

کد خبر 1626551

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تصادفات رانندگی رانندگی اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد