Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز (جمعه) به مناسبت روز جهانی قدس در سخنانی، ضمن گرامی‌داشت این مناسبت، گفت که روز جهانی قدس در بیش از 90 کشور برپا شد و در ادامه به میلیون‌ها نفری که در شهرهای مختلف ایران و یمن به شکل کم‌نظیری به خیابان‌ها آمدند و همچنین به دهها هزار نمازگزار مسجدالاقصی سلام و درود فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب‌الله لبنان، روز قدس را تأکیدی بر حقانیت مسأله فلسطین و مشروعیت آن و مظلومیت مردم این سرزمین دانست و گفت: «امام خمینی به دلیل توجه به این نکته که قدس چگونه به مرکز توجه و اقدام و امید امت اسلامی تبدیل شود، روز قدس را اعلام کرد.»

سید نصرالله در ادامه گفت که وجدان انسان‌ها و وجدان هر فرد مسلمان و هر آزاده‌ای را در جهان باید متوجه فداکاری‌های مردم فلسطین باشد و روز جهانی قدس با هدف توجه به صبر و آمادگی فوق‌العاده و اسطوره‌گونه فلسطینی‌ها است.

او سپس هدف آمریکا، جهان غرب، جنبش صهیونیسم و تمامی حامیان آن را تحمیل رژیم صهیونیستی به منطقه و معرفی آن به عنوان کلید حل مشکلات منطقه دانست و افزود: «آن‌ها به دنبال این هستند تا با گذشت زمان، فلسطینی‌ها سرزمین خود را فراموش کرده و جهان عرب موضوع فلسطین را از خاطر ببرد، اما امروزه تأکید می‌کنیم که این راه و مسیر هرگز فراموش نخواهد شد.»

دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: «آن‌ها از سال 1948 به دنبال این هستند تا امت اسلامی احساس یأس کرده و از بازگردانی قدس نا امید شود و در تمامی این مدت جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشده است. شکست‌های پی در پی اعراب و حقارت رسمی عربی و روند سازش همگی در راستای هدف نا امیدسازی است.»

سید حسن نصرالله سپس افزود: « با تمامی این اقدامات، مردم فلسطین اکنون بیش از هر زمان دیگری برای آزادی سرزمینشان امید و یقین دارند.»

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: دبیر کل حزب الله روز جهانی قدس فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد گفت: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق،سرهنگ علی ربیعی در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ظرفیت‌ های انسانی عظیمی در جبهه فرهنگی وجود دارد، اظهارداشت: امروز شاهد یک حرکت بزرگ در ساختار سازی جبهه فرهنگی هستیم.

وی افزود: با توجه به توسعه ظرفیت‌ های انسانی در کشور، نیاز جدی به الگوهای هم افزایی داریم.

سرهنگ ربیعی با تاکید بر اینکه میدان جنگ امروز، عرصه فرهنگی است، اذعان کرد: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد با بیان اینکه این جنگ کاملاً ادراکی و شناختی است، افزود: میدان جنگ فرهنگی، اذهان، اعتقادات، باورها و اخلاق و رفتار نسل جوان ما است.

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به‌ فضل الهی در انقلاب اسلامی، با توکل به خدا و اراده مستحکم مردم و نخبگان جامعه، توانسته‌ ایم در عرصه‌ های مختلف بر دشمن چیره شویم.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد