Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@14:11:58 GMT

همکاری ورزشی ایران و مکزیک از ماهیگیری آغاز می شود!

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۹۹۵۷

امیر مصدق با سفیر مکزیک دیدار کرد.

راه های همکاری ورزشی ایران و مکزیک در نشست رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی ایران با سفیر مکزیک در کشورمان بررسی شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی انجمن ماهیگیری ورزشی ایران، دیدار بسیار پرثمر و جذاب امیر مصدق ریاست انجمن ماهیگیری ورزشی ایران با سفیر مکزیک و دبیر ه‍اول سفارت مکزیک در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار جهت حضور در چهل و سومین دوره کنگره جهانی ماهیگیری ورزشی در کشور مکزیک که جزو کشورهای پیشرفته با فرهنگی غنی و مردمانی خون گرم است تشکیل شد و منجر به مذاکرات بسیار عالی وموفقیت آمیز  در خصوص همکاری های مشترک دو کشور در زمینه ورزشی و اقتصادی شد. 

امیر مصدق رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی ایران از «گییرمو آلخاندرو پوئنته اوردوریکا» سفیر مکزیک در ایران و دیگو روئیز گایوبل دبیر اول سفارت مکزیک، در خصوص حمایت ایشان از انجمن ماهیگیری ورزشی ایران قدردانی کرد و ضمن تشکر، علاقه مندی خود را جهت تشکیل اردو تمرینی مشترک با تیم ملی ماهیگیری ورزشی ایران به صورت رفت و برگشت اعلام کرد. مصدق در خصوص گسترش همکاری دو کشور در زمینه ورزشی و اقتصادی ابراز امیدواری کرد و افزود ورزش بدون مرز بوده و دیپلماسی ورزشی، یکی از پر اهمیت ترین روش های دوستی،میان کشورها و ملت هاست.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اقدام حرفه ای رضا اسدی؛ جدایی قطعی هافبک سرخ ها در پایان فصل حمایت هواداران نساجی از عادل فردوسی پور / عکس رونالد کومان: از زمان رفتنم از بارسلونا، اختلاف با رئال مادرید دو برابر شده است روبرت لواندوفسکی خواهان ترک بایرن مونیخ در پایان فصل / کریستین فالک

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سفیر مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت که در راس هیئتی عازم عراق شده در دیدار با استانداران استان‌های کربلای معلی و نجف اشرف درباره مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار افزود: ایران در زمینه بیابان‌زدایی از دانش و تجربیات بالایی برخوردار است و این آمادگی را دارد تا تجربیات خود را در زمینه مقابله با این پدیده و تثبیت شن‌های روان با کشور دوست و همسایه به اشتراک بگذارد.

وی اظهارداشت: همچنین راهکار‌های مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار در جهت تامین حقوق و منافع مشترک بین دو کشور ایران و عراق بررسی شد.

طرفین در این دیدار ضمن برشمردن چالش‌های زیست‌محیطی و شناسایی منشاء گرد و غبار، مقرر کردند بزودی راهکار‌های برون‌رفت و انجام اقدامات موثر و مشترک در یک بازه زمانی کوتاه اعلام شود.

براساس این گزارش، در حال حاضر منشا بسیاری از پدیده‌های گرد و غبار که کشور ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد به طور عمده از کشور‌های همجوار است و در این دیدار در خصوص تقویت همکاری دوجانبه برای مقابله با آلاینده‌های زیست‌محیطی در جهت تأمین حقوق و منافع مشترک تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد