Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا کدخدازاده روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان، مطالباتی است که ثبت شده، به یقین میزان بدهی ما به این پیمانکاران بیش از این رقم است.

وی گفت: در صورتی که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه راهسازی در اختیار قرار گیرد، ساخت این راه تا یک و نیم سال دیگر به اتمام می رسد و تمام مسیر به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مسوولان استان انتظار می رود برای جذب منابع و نیز گنجانده شدن این پروژه در مصوبات سفر پیش روی دولت به استان تلاش داشته باشند، این محور علاوه بر اینکه برای مردم خراسان شمالی اهمیت دارد، به عنوان راه ملی و حتی بین المللی دارای اهمیت است، این محور برای کشور اهمیت دارد و سرعت دادن به اجرای آن باید در اولویت کشور قرار گیرد.

کدخدازاده خاطرنشان کرد: اکنون چهارخطه کردن حدود ۳۵ کیلومتر از مسیر بجنورد-جنگل گلستان در حوزه خراسان شمالی باقی مانده و تکمیل آن یکهزار و ۱۰۰ تا یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی درباره اهمیت این محور گفت: این مسیر از شرقی ترین مرزها تا غربی ترین مرزهای کشور را پوشش می دهد و ارزش ترانزیتی دارد و می تواند زمینه ساز توسعه این استان باشد.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: تمامی این ۳۵ کیلومتر دارای پیمانکار است و ساخت راه در آن در حال انجام است.

پروژه بجنورد-جنگل گلستان بخشی از بزرگراه بهشهر – گرگان – آزادشهر – بجنورد – قوچان است.

استان خراسان شمالی حدود ۶ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود چهار هزار و ۶۵۲ کیلومتر آن راه روستایی و مابقی را راه های اصلی است که حدود ۱۸۵ کیلومتر آن را بزرگراه تشکیل می دهد.

برچسب‌ها بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در دولت سیزدهم ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند در حالی که دولت‌های گذشته زیر بار این مسئولیت نرفته بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید محمد پاکمهر امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: ۴.۵ میلیون زوج نابارور در کشور داریم که دولت سیزدهم این افراد را تحت پوشش قرار داد و این درحالی است که هیچ دولتی زیر بار این موضوع نرفته بود.

وی تحقق بیمه رایگان در کشور را دیگر دستاورد دولت سیزدهم دانست و افزود: ۱۲ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شدند که این موارد در راستای تحقق عدالت اجتماعی بود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رکورد ایجاد تخت فعال بیمارستانی با ایجاد ۱۵ هزار تخت توسط این دولت شکسته شد و ۱۰ هزار تخت بیمارستانی دیگر در حال ایجاد است.

پاکمهر فعال شدن سه دستگاه ام آر ای به صورت همزمان در استان را دیگر اقدام مهم دولت در خراسان شمالی دانست و عنوان کرد: باید خدمات به مردم گفته شود تا حس ناامیدی به مردم منتقل نشود.

وی با انتقاد از کسانی که خدمات حوزه بهداشت و درمان را زیر سوال می‌برند، افزود: اگر با اشخاص مشکل دارید نباید خدمات به مردم را نادیده بگیرید.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: بیمارستان مادر و کودک مصوبه ۱۴۰۰ بود اما اکنون کلنگ زنی می‌شود در حالی که بیمارستان راز و جرگلان همزمان با این پروژه اعتبار گرفت و اکنون به حد قابل قبولی رسیده است.

پاکمهر با تاکید بر اینکه پروژه‌های بزرگی در حوزه بهداشت و درمان در خراسان شمالی در حال انجام است، گفت: اتفاقات خوب دیگری نیز در راه است اما هنوز هم سطح استان‌های دیگر نیستیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

کد خبر 748464

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد