Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عصر امروز جمعه به مناسبت روز جهانی قدس سخنرانی کرده است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از العالم، سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، به ده‌ها هزار نفری که امروز در مسجد الاقصی گرد هم آمدند، سلام و درود فرستاد.

دبیرکل حزب الله گفت: جانفشانی‌های ملت فسلطین باید وجدان انسان‌ها و مسلمانان و همه آزادگان در این جهان را تکان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا ، غرب و صهیونیست‌ها و تمام کسانی که با آنها همکاری کردند بر ترسیم وجود رژیم غاصب و دادن کلید منطقه به دستشان تلاش کردند.

نصرالله افزود: آمریکا و غرب و صهیونیست‌ها و متحدان آنها برای تثبیت این رژیم و تبدیل آن به کلید منطقه تلاش کردند.

وی روز قدس را تأکیدی بر حقانیت مسأله فلسطین و مشروعیت آن و مظلومیت مردم این سرزمین دانست و گفت: امام خمینی به دلیل توجه به این نکته که قدس چگونه به مرکز توجه و اقدام و امید امت اسلامی تبدیل شود، روز قدس را اعلام کرد.

وی با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در روز جهانی قدس گفت: سخنان آیت الله خامنه‌ای تاکیدی بر پایبندی جدی و قطعی بر حمایت از فلسطین و جنبش های مقاومت در منطقه است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سیاسی مقاومت جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر ایران همین امروز به آمریکا بگوید که از مسیر سازش استقبال می‌کند، آیا باز هم این محاصره و این توطئه‌ها ادامه می‌یابد؟ طبعا نه.

بیرکل حزب الله افزود: مساله فلسطین بخشی از دین و ایمان و کرامت ماست ما امتی هستیم که نمی توانیم از ایمان و عقیده و احترام به مساله فلسطین دست برداریم.

نصرالله با بیان اینکه مسیر ناامیدی در فلسطین شکست خورده است، تصریح کرد: اکنون امید ملت فلسطین نسبت به آزادسازی بیشتر شده است و زمان فراموشی و ناامیدی به سر آمده است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه شکست‌های پی در پی اعراب و حقارت رسمی عربی و روند سازش همگی در راستای هدف نا امیدسازی است، تأکید کرد: آن‌ها از سال 1948 به دنبال این هستند تا امت اسلامی احساس یأس کرده و از بازگردانی قدس نا امید شود و در تمامی این مدت جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشده است.

وی افزود: فرآیند عملیات جهادی در داخل اراضی 1948 و کرانه باختری و به ویژه عملیات‌های انفرادی، لرزش شدیدی در رژیم به وجود آورده است.

نصرالله تصریح کرد: عملیات‌های استشهادی انفرادی، میزان امنیت ضعیف و شکنندگی رژیم و ناتوانی نهادهای امنیتی اسرائیل از شناسایی مجاهدین را به تصویر کشید.

سید حسن نصرالله در ادامه مسیر جهاد نظامی را تنها راه دانست و گفت که این مسیر ثابت کرده است که رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد و این‌گونه نیست که همواره چیره باشد و ما تاکنون شکست‌های پیاپی زیادی به این رژیم تحمیل کرده‌ایم.

 

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سیدحسن نصرالله ، روز جهانی قدس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سیدحسن نصرالله روز جهانی قدس سید حسن نصرالله روز جهانی قدس حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!

کارآزمایی افراد چاق و پیش دیابتی که مقدار کالری روزانه یکسانی مصرف می‌کردند- با اینکه یک گروه از برنامه رژیم فستینگ پیروی می‌کردند و گروه دیگر آزادانه غذا می‌خوردند- هیچ تفاوتی در کاهش وزن یا سایر شاخص‌های سلامتی نشان نداد.

به گزارش بهداشت نیوز، «نیسا ماروثور» سرپرست تیم تحقیق و دانشیار پزشکی در دانشکده پزشکی جانز هاپکینز، نوشت: «مصرف بیشتر کالری‌ها در اوایل روز در طول مدت زمانی ۱۰ ساعته، وزن را بیشتر از مصرف آن‌ها در اواخر روز کاهش نداد.»

محققان خاطرنشان کردند که «شواهد نشان می‌دهد که وقتی بزرگسالان مبتلا به چاقی دوره غذا خوردن خود را به ۴ تا ۱۰ ساعت محدود می‌کنند، به طور طبیعی کالری دریافتی خود را حدود ۲۰۰ تا ۵۵۰ کالری در روز کاهش می‌دهند و طی ۲ تا ۱۲ ماه وزن کم می‌کنند.».

اما اگر افراد فقط کالری روزانه خود را به همان میزان کاهش دهند، بدون اینکه برنامه غذایی خود را تغییر دهند، چه؟

کارآزمایی جدید شامل ۴۱ فرد مبتلا به چاقی و پیش دیابت بود.

شرکت کنندگان به یکی از دو رژیم غذایی اختصاص داده شدند.

بیست و یک نفر از آن‌ها فقط بین ساعت‌های ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر غذا می‌خوردند و بیشتر کالری خود را قبل از ساعت ۱۳ مصرف می‌کردند.

۲۰ شرکت‌کننده دیگر با الگوی منظم‌تری غذا خوردند، در هر زمانی بین ساعت ۸ صبح تا نیمه‌شب غذا خوردند و بیشتر کالری‌های روزانه خود را بعد از ساعت ۵ بعد از ظهر دریافت کردند.

نتیجه نهایی: محققان هاپکینز دریافتند که پس از ۱۲ هفته، تفاوت قابل توجهی در کاهش وزن بین دو گروه وجود نداشت.

افرادی که رژیم فستینگ داشتند به طور متوسط کمی بیش از ۲ کیلوگرم وزن از دست دادند، در حالی که افرادی که طبق برنامه منظم غذا می‌خوردند کمی بیشتر، حدود ۲.۵ کیلوگرم وزن کم کردند.

تیم همچنین تفاوت معنی داری در تغییرات قند خون بین دو گروه مشاهده نکرد.

نتیجه گیری: افراد چاق و پیش دیابتی ممکن است با کاهش کالری روزانه بدون پیروی از رژیم غذایی فستینگ که کالری را به همان میزان کاهش می‌دهد، وزن شأن کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م