Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:59:30 GMT

برگزاری جشن قهرمانی نساجی به زمان دیگر موکول شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۰۰۴۱

برگزاری جشن قهرمانی نساجی به زمان دیگر موکول شد

به گزارش ایرنا، جشن اولیه قهرمانی تیم فوتبال نساجی مازندران در قائمشهر که طبق اعلام مسئولان این شهرستان قرار بود بعدازظهر شنبه در رینگ داخلی قائمشهر و به صورت مختصر برگزار شود لغو شد.

روابط عمومی باشگاه نساجی ساعاتی پس از اعلام خبر برگزاری جشن اولیه قهرمانی این تیم در قائمشهر با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از هواداران اعلام کرد که برگزاری این جشن به دلیل فشردگی برنامه‌ بازی‌های نساجی، قرار داشتن در ماه رمضان و گرمای هوا لغو شد و در زمان دیگری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام روابط عمومی باشگاه نساجی آمده است: طی هماهنگی‌هایی با مسئولان، به‌ویژه شورای اسلامی و شهردار محترم قائمشهر قرار بود جشن قهرمانی روز شنبه برگزار شود. اما به‌ دلیل آن‌که تیم نساجی سه بازی فشرده با فواصل کوتاه در جام حذفی را پشت‌سر نهاد و روز چهارشنبه نیز بازی لیگ برتر را در پیش دارد و همچنین با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان، گرمای هوا و روزه‌داری مردم عزیز، در حال حاضر امکان برگزاری این جشن وجود ندارد. لذا با عذرخواهی فراوان از مردم، مجبوریم زمان برگزاری این جشن را به تعویق بیندازیم. انشاالله تا پیش از پایان فصل جاری در مراسمی باشکوه جشن قهرمانی را برگزار خواهیم کرد.

روز جمعه فرماندار قائمشهر و مدیرعامل باشگاه نساجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بودند که این جشن قهرمانی قرار است در رینگ داخلی و به صورت مختصر با حضور اعضای تیم فوتبال نساجی مازندران و عبور اتوبوس حامل بازیکنان و کادر فنی از بین هواداران برگزار شود. ابتدا ساعت ۱۷ زمان برگزاری این برنامه اعلام شد و سپس ساعت ۱۶ از سوی فرماندار اعلام شد. ساعتی بعد نیز در فضای مجازی و صفحه‌های هواداری اعلام شد که ساعت آغاز مراسم به ۱۴:۳۰ تغییر یافت. اما در نهایت برگزاری این مراسم لغو شد.

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرده بود که به دلیل کمبود زمان تا بازی بعدی نساجی و فشردگی بازی‌ها، برنامه‌ای مختصر قرار است برگزار شود. طبق برنامه اولیه قرار بود کاروان تیم نساجی ساعت ۱۰ صبح با پرواز هواپیمایی وارش وارد ساری شود و سپس به سمت قائمشهر حرکت کنند تا بر مزار زنده‌یاد نادر دست‌نشان حضور یابند. پس از آن نیز قرار بود اعضای تیم با سه دستگاه اتوبوس از بین هواداران عبور کنند و دور افتخار بزنند تا به سرعت به تهران بازگردند.

سیف‌الله‌پور تأکید کرده بود که این جشن مختصر صرفا با هدف احترام به هواداران نساجی و مردم قائمشهر تدارک دیده شد و قرار است در فرصتی مناسب و پس از آماده شدن ورزشگاه شهید وطنی جشنی مناسب برای قهرمانی برگزار شود. اما فشردگی برنامه‌های تمرینی و مسابقات اجازه برگزاری این جشن اولیه را نداد.

امروز حتی جلسه هماهنگی برگزاری جشن قهرمانی نساجی نیز با حضور روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران برگزار شده بود که سلگی در این نشست تأکید کرد باید با یک هماهنگی دقیق جشنی در خور شأن باشگاه نساجی، مردم فهیم قائمشهر و هواداران این تیم برگزار شود که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیش‌ از برگزاری مسابقه فینال نیز زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال برگزاری جشن قهرمانی نساجی در ورزشگاه شهدای ساری مطرح شده بود. حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران پنجم اردیبهشت در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرده بود تمهیدات لازم برای برگزاری جشن قهرمانی نساجی در روز جمعه –امروز- و در چهارمین سالگرد صعودش به لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه شهدای ساری اندیشیده شده است. اما با توجه به شرایط تیم و فشردگی مسابقات برگزاری این جشن میسر نشد و هواداران باید برای برگزاری جشن بزرگ قهرمانی چند هفته دیگر و تا پایان مسابقات لیگ برتر منتظر بمانند.

تیم فوتبال نساجی مازندران هفتم اردیبهشت با پیروزی ۱ – ۰ مقابل آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی فوتبال کشور توانست برای نخستین بار در تاریخ ۶۳ ساله‌اش یک جام قهرمانی معتبر فوتبال ایران را کسب کند و نخستین جام معتبر ملی را برای فوتبال مازندران به ارمغان بیاورد. یک شب پیش از این مسابقه نیز تیم امیدهای نساجی برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر امیدهای کشور شد. به این ترتیب نساجی تنها باشگاه فوتبال ایران است که امسال دو جام معتبر فوتبال را در دو رده سنی به دست آورده است.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران جام حذفی فوتبال قائم شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران جام حذفی فوتبال قائم شهر تیم فوتبال نساجی مازندران جام حذفی فوتبال قائم شهر تیم فوتبال نساجی مازندران برگزاری این جشن باشگاه نساجی برگزار شود لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!

به گزارش "ورزش سه" باشگاه نساجی مازندران در سالروز قهرمانی این تیم در جام حذفی یاد اعضای قهرمان این تیم را گرامی داشت. شمالی‌ها در ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ جام قهرمانی حذفی را بالای سر بردند و مسافر لیگ قهرمانان آسیا شدند. نساجی در یک دیدار جذاب و حساس در حضور بیش از ۴۰ هزار تماشاگر، آلومینیوم اراک را به سرمربیگری مهدی رحمتی با تک گل مهرداد عبدی شکست داد تا الهامی خط دیگری روی دیوار افتخارات خود بکشد. فضای فوق العاده‌ای بر ورزشگاه حکمفرما بود و فضای آم روز به معنی کلمه "ایران فقط قائمشهر" بود.

در پوستر امروز این باشگاه علاوه بر تصاویری از ساکت الهامی اسامی تمام اعضای این نوشته شده و در توضیح این پوستر در رسانه این باشگاه آمده: 

در سالروز قهرمانی "نساجی مازندران" در جام حذفی، گرامی می‌داریم تلاش یکایک اعضای این تیم را در فصل ۱-۱۴۰۰ که با قهرمانی و حضور در آسیا به پایان رسید. اعضایی شاید بدون عکس اما با اثرگذاری بسیار. نساجی مازندران قدردان زحمات همه این افراد است.

جالب اینکه رحمتی بعد از شکست مقابل الهامی سال بعد سکان هدایت نساجی را در آسیا در دست گرفت اما او هم استعفا داد تا دست روزگار باز هم الهامی را روی نیمکت نماینده مازندران برار دهد و او عملیات نجات نساجی را آغاز کند. شاگردان ساکت الهامی در هفته ۲۵ باید مهمان ذوب‌آهن اصفهان باشند دیداری با امتیازی حیاتی برای نساجی.

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!