Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@23:16:14 GMT

امکان حذف شماره‌های همراه از جستجوگر گوگل

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۰۰۶۹

امکان حذف شماره‌های همراه از جستجوگر گوگل

آفتاب‌‌نیوز :

گوگل مدت‌هاست درخواست‌هایی را برای حذف برخی اطلاعات شخصی از نتایج جستجوگر خود پذیرفته است، اما اکنون یک گزینه مفیدتر در دسترس قرار گرفته است. گوگل این خط‌مشی را گسترش داده تا به شما امکان دهد اطلاعات تماس مانند شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و آدرس‌های فیزیکی را حذف کنید.

بر طبق موضع قبلی این شرکت، پذیرش چنین درخواست‌هایی به موارد خاص محدود شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال، در صورت کلاهبرداری آشکار بانکی چنین اقدامی ممکن بود. در عین حال گوگل همچنان درخواست‌ها را بررسی می‌کند تا مطمئن شود که صادق هستند. به عنوان مثال، گوگل شماره‌های مراجعی را که خدمات عمومی ارائه می‌دهند، پاکسازی نمی‌کند. همچنین یک سیاستمدار نمی‌تواند به سادگی درخواست کند که شماره تلفن دفترش از این جستجوگر حذف شود.

این تحول به دنبال دیگر تلاش‌های اخیر برای جلوگیری از انتشار اطلاعات حساس از طریق گوگل است. از سال گذشته، کاربران زیر ۱۸ سال گوگل می‌توانند درخواست حذف عکس‌های خود را از جستجوگر تصویری این شرکت مطرح کنند. رویه‌هایی از این دست می‌تواند باعث خنثی کردن افراد مزاحم، آزاردهنده‌ها و تعقیب‌کنندگانی شود که روی جستجوگر گوگل برای رسیدن به اهداف خود حساب می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گوگل جستجوگر گوگل اطلاعات شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید

رئیس 77 ساله رئال مادرید با تیم فوتبال این باشگاه 34 جام کسب کرده است.

طرفداری | رئال مادرید یکی از قدرتمندترین باشگاه‌های فوتبال جهان است و تحت هدایت فلورنتینو پرز حتی تبدیل به غول بزرگ‌تری هم شده است.

پرز در طول دو دوره حضورش در رئال مادرید (از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶ و از سال ۲۰۰۹ تاکنون) در مجموع 61 عنوان قهرمانی با رئال مادرید در دو رشته فوتبال و بسکتبال کسب کرده است. رئیس 77 ساله لوس بلانکوس با قهرمانی تیمش در لالیگای این فصل، تعداد قهرمانی‌های خود در فوتبال را به عدد 34 رساند. تیم بسکتبال رئال مادرید هم تحت ریاست او تاکنون 27 جام برده است.

در کنار کارلو آنچلوتی و بازیکنان رئال مادرید به هیچ‌وجه نباید از نقش شخصی همچون فلورنتینو پرز در رئال مادرید غافل بود. حالا رئیس رئال مادرید چشم به جام شماره 15 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپای این فصل دوخته است.

جاودانه همچون فلورنتینو پرز و کارلو آنچلوتی 34 جام تیم فوتبال رئال مادرید تحت ریاست فلورنتینو پرز لالیگا: 7 کوپا دل ری: 3 لیگ قهرمانان اروپا: 6 سوپرکاپ اسپانیا: 7 جام باشگاه‌های جهان: 5 سوپرکاپ اروپا: 5 جام بین قاره‌ای: 1 34 جام تیم فوتبال بزرگسالان رئال مادرید تحت ریاست فلورنتینو پرز

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مداحی که منبعش گوگل است به درد مداحی نمی‌خورد
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟