Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران تیم بسکتبال ذوب‌آهن تا پایان کوارتر اول پشت درهای سالن ماندند و فدراسیون و ماموران حراست آنان را به سالن راه ندادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین بازی فینال لیگ‌برتر بسکتبال میان تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان از ساعت ۲۰:۱۵ در سالن بسکتبال آزادی آغاز شده است.

در حالی این بازی در جریان است که هواداران گرگانی بیشتر از حد مجاز هستند و روی سکوها در حال تشویق تیمشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در اقدامی عجیب و ناعادلانه هواداران ذوب‌آهن پشت درهای سالن مانده‌اند و فدراسیون بسکتبال به‌همراه مأموران حراست نمی‌گذارند هواداران گاندوهای اصفهانی به سالن آزادی بیایند و کنار تیمشان باشند.

هواداران ذوب‌آهن نیز به درهای سالن می‌کوبند اما درهایی که قفل و زنجیر شده ذوب‌آهن را تنها و شهرداری گرگان را مهیای پیروزی کرده است.

درنهایت پس از پایان کوارتر اول این هواداران وارد ورزشگاه شده و فرصت تماشای این دیدار و حمایت از تیم ذوب آهن را پیدا کردند.

کد خبر 571771

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال تیم بسکتبال ذوب آهن شهرداری گرگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درهای سالن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال

تماشاگران تیم تراکتور تبریز علیه مربی و بازیکن تیم استقلال شعار دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه)، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز به میدان رفته است، در ورزشگاه یادگار امام (ره) حاضر شده است تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کند.

پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!

هواداران تراکتور با مشاهده وی، شروع به تشویق بازیکن سابق تیم خود کردند.

تماشاگران تیم تراکتور تبریز شعارهایی علیه مهدی هاشمی‌نسب و پیمان بابایی مربی و بازیکن تیم استقلال سر دادند. بابایی سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه دارد.

هواداران تیم تبریزی در این مسابقه از مواد دودزا استفاده کردند و در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تصاویری از بزرگان تاریخ آذربایجان شرقی مانند ستارخان، استاد محمد حسین شهریار و شهید مهدی باکری را به نمایش درآوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • فیلم| در ورزشگاه سلتیک انگلیس غوغا شد/ حمیات باورنکردنی هواداران تیم سلتیک از فلسطین
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم