Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) با اعلام آمادگی برای سفر به ایران، میهمان‌نوازی و فرهنگ مردم کشورمان را باورنکردنی و ستودنی توصیف کرد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و رییس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی در گفت و گوی تلفنی بر تحکیم روابط و توسعه همکاری های مشترک تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش روز جمعه ایران اکونومیست از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، محمدحسین صوفی در گفت‌وگو با محمد بن سُلیم انتخاب اخیر وی به ریاست فیا را مجددا تبریک گفت و ارسال و انتشار گزارش ۱۰۰ روزه دوره ریاست بر فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی را موجب شفاف‌سازی مسایل و نشانه حسن نیت و تعهد او نسبت به خانواده فیا دانست.  

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: از آغاز حضور و ریاست شما، تغییر و تحولات خوبی در بدنه حاکمیتی فیا رخ داده است. در همین راستا، در کانون ایران هم برنامه تحولی و توسعه یافته‌ای را آغاز کرده‌ایم که هم اکنون شاهد نتایج مطلوب آن هستیم.  

وی  از محمد بن سُلیم رییس فدراسیون بین‌ المللی اتومبیلرانی (FIA) برای سفر به ایران و بازدید از فعالیت‌های جاری در حوزه اتومبیلرانی، جهانگردی، ایمنی راه و موبیلیتی و همچنین برنامه‌های توسعه و متنوع سازی کسب و کار کانون ایران دعوت کرد.

افتخار می‌کنم مسلمانم

محمد بن سُلیم رییس فدراسیون بین ‌المللی اتومبیلرانی (FIA) هم در این تماس تلفنی ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر از حمایت‌های همه جانبه ایران و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران از انتخاب خودش به عنوان ریاست فیا قدردانی کرد.

وی گفت: با افتخار می‌گویم مسلمانم و نامم «محمد» است و اهل کشور مسلمان و ساکن منطقه خاورمیانه هستم. من حاکمیت فیا را به خدمت کشورهای مسلمان و منطقه خاورمیانه درآورده‌ام و این یک دستاورد ارزشمند برای همه ما به شمار می‌آید.

رییس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی از ایجاد ثبات در بدنه مدیریتی کانون جهانگردی ایران ابزار خرسندی و رضایت کرد و افزود: هیچ شخصی نمی‌تواند جایگاه کشور ایران و گستره و امکانات آن را در بخش موبیلیتی نادیده بگیرد. ما باید با یکدیگر همکاری کنیم و من هم شخصاً و هم به عنوان رییس فیا در این مسیر همراه و هم قدم ایران هستم.

بن سُلیم با بیان اینکه علی‌رغم استقرار فیا در کشور فرانسه، دوستان خود را فراموش نمی‌کنیم، افزود: زیان عملیاتی فیا در سال ۲۰۲۱ به بیش از ۲۵ میلیون یورو می رسید و در بودجه مصوب برای سال ۲۰۲۲ مبلغ ۲۳ میلیون یورو برای این زیان پیش‌بینی شده است. با این حال با مدیریت افراد شایسته به اعضای فیا قول می‌دهم در دوسال آینده، خللی در حمایت و کمک مالی فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی از پروژه‌های ایمنی راه کانون‌ها وجود نخواهد داشت.

وی برای سفر به ایران به منظور گسترش و تعمیق همکاری‌ها، هم در سطح بین‌المللی و هم به صورت دوجانبه با کلوب اتومبیلرانی کشور امارات، اعلام آمادگی کرد و افزود: میهمان نوازی و فرهنگ مردم ایران باورنکردنی و ستودنی است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: عید سعید فطر ، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران ، فرانسه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: عید سعید فطر فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد

سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: حضور کشور هند در نمایشگاه کتاب تهران منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیش از این براساس مذاکراتی که مسئولان فرهنگی ایران با مسئولان فرهنگی کشور هندوستان داشتند، این کشور به عنوان مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شده بود، این در حالی است که در نتیجه صدور بیانیه‌ای در کشور هند، شهروندان این کشور امکان فعالیت و سفر به ایران ندارند.

در نتیجه این تغییرات علی رمضانی سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748436

دیگر خبرها

  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • مردم پاکستان شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند