Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، متن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جهت قدردانی از مردم استان به شرح زیر است.

 
«بسم الله الرحمن الرحیم»

بار دیگر جبهۀ شکر به درگاه خداوند قادر متعال، به خاطر داشتن موهبت مردمی غیور، بصیر، ظلم ستیز و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد می‌سائیم، که علی رغم جنگ ترکیبی ـ رسانه‌ای و تمامی تحریم های ظالمانه و یکجانبه و مشکلات اقتصادی و معیشتی تحمیلی "نظام سلطه و استکبار جهانی" که همزمان با سراسر کشور با خلق حماسۀ عظیم وحدت و انسجام ملی و حضور پر شور و با شکوه تر از قبل خود در مراسم روز جهانی قدس، لرزه بر اندام نحیف استکبار جهانی و ایادی و مزدورانش انداخته و با حضور و خیزش مثال زدنی خود تمامی سازه های تحریم را فرویختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حضور ماندگار و تاریخی مردم ولایتمدار استان همگام با ملت بزرگ و روزه دار ایران اسلامی و دیگر پیروان ادیان توحیدی، «امت بزرگ رسول الله «صلی الله علیه و آله و سلم»» در ایران اسلامی و مسلمانان و آزادگان جهان در بیش از 90 کشور دنیا، حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمانان جهان، مسجد الاقصی و قدس شریف در راهپیمایی روز جهانی قدس، درخور سپاس و تحسین فراوان است.

راهپیمایی حماسی و چند میلیونی روز جهانی قدس امسال در سراسر کشور، پس از دو سال دوری مردم به دلیل شیوع بیماری کرونا، پرشورتر و متفاوت‌تر از همیشه، نماد وحدت و نمایش خشم انقلابی ملت ظلم ستیز ایران اسلامی و سیلی محکمی شد بر چهرۀ پلید رژیم کودک‌کش صهیونیستی و استکبار جهانی که یکپارچه مرگ اسرائیل غاصب را فریاد می‌کردند.

امروز دوربین‌های رسانه‌ها صحنه‌هایی ماندگار و دیدنی از خروش عظیم اراده‌ها و خیزش امواج احساسات پاک معنوی مردم انقلابی و ظلم ستیز استان را در حمایت از فلسطین قهرمان و فریاد خشم علیه تجاوز و تعدی اشغالگران صهیونیستی را ثبت و ضبط کرده و به نمایش گذاشتند.

این حضور معنوی، باصلابت، با نشاط و لحظه شناسانه مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برگ زرین دیگری در دفتر قطور خاطرات و افتخارات مردم رشید کهگیلویه و بویراحمد ثبت و ضبط کرد که با لبیک به پیام تاریخی حضرت امام خمینی  «رحمت الله علیه» و ندای حق‌طلبی مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری آگاهانه و پرشور داشتند که در حقیقت اتفاقی بزرگ و متفاوت بود و این موهبتی است تا شکر گزار خداوند سبحان، بواسطه داشتن چنین مردمی بصیر و فهیم باشیم.

حضور جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی به‌عنوان سربازان مکتب حاج قاسم سلیمانی، شهید قدس و مقاومت و تصویرهای ارائه شده از قاب تلویزیون جلوۀ زیبایی از حضور قلب‌های هدایت شده خداوند در سنگ فرش‌های خیابان‌های سراسر استان و میعادگاه‌های نماز جمعه بود.

قدردانی و تشکر تنها واژه‌ای بسیار کوچک است در برابر این خیزش عظیم اراده‌های پولادین، خلل ناپذیر و اقیانوس متلاطم احساسات پاک انسانی و خروش کوبندۀ مردم دلیر استان در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس علیه صهیونسیم بین‌الملل و حمایت جانانه از مقاومت ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است.
«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد » به عنوان خادم مردم در عرصه مراسم و مناسبت ها، این همه شور و شعور را قدر دانسته و  از حضور آگاهانه، پر شور و حماسی مردم فهیم، بصیر و لحظه شناس سراسر استان از هر قشر و با هر سلیقه ای در راهپیمایی تاریخی روز جهانی قدس امسال تقدیر و تشکر نموده و مراتب سپاس و امتنان خود را از این حضور دشمن شکن مردم و از تمامی مسئولان، دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم یوم الله جهانی قدس در سراسر استان، اصحاب محترم رسانه‌ و شبکه استانی دنا که در آگاه‌سازی عمومی، روشنگری و ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم و انعکاس مناسب اخبار و به‌ نمایش‌ درآوردن گوشه‌هایی از صحنه های وفاق و غیرت مردم بصیر و فهیم استان، نقش اساسی ایفا کردند، ابراز نموده و دوام توفیقات مردم شریف، نجیب، صبور و قدرشناس را از خداوند قادر متعال مسألت می نماید و اعلام می کند: ابتکار معجزه‌گون و راهبرد بزرگ امام راحل عظیم الشأن در نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به‌ عنوان روز جهانی قدس و خروش مردم شجاع و شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد، همگام با خیزش عظیم ملت بزرگ ایران اسلامی در این روز، باعث دمیدن روح ایثار و مقاومت و بیداری در سطح جهان شده و به زودی شاهد ثمرۀ آن، یعنی آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست غاصب خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شورای هماهنگی راهپیمایی روز قدس رسانه و شبکه استانی دنا کهگیلویه و بویراحمد روز جهانی قدس ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این استان بیش از ۳۰۰ پروژه ارتباطی در شهرستان‌های مختلف استان اجرایی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج، سید محمود رادمنش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دو سال اخیر یک هزار و دویست میلیارد تومان جذب اعتبار انجام گرفته، بیش از 300 طرح در استان اجرا شده و 16 طرح بزرگ نیز در دست اجرا هستند، که با اجرای این 16 طرح تبدیل به استان سبز ارتباطی می‌شویم.

وی عنوان کرد: در 30 ماه اخیر و قبل از این دولت قریب به 100 کیلومتر فیبر نوری در حوزه روستایی کار شد، در سی ماه دولت سیزدهم 300 کیلومتر فیبر نوری اجرایی شد و مصوبه اجرای 1500 کیلومتر را نیز گرفته‌ایم و اگر این پروژه اجرایی شود هم ظرفیت شبکه ارتقاء پیدا می‌کند، هم سرعت افزایش، و پایداری شبکه بهبود می‌یابد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: به دلیل شرایط توپوگرافی این استان اجرایی کردن پروژه‌ها سخت، و هزینه‌های هر پروژه چندین برابر و کمرشکن است.

رادمنش درخصوص ضعف ارتباطی جاده پاتاوه دهدشت افزود: این جاده به دلیل اینکه تازه افتتاح شده، هنوز به صورت رسمی کد نخورده و در صورتی که کد دریافت کند، تعهدات ارتباطی برای آن در نظر گرفته می‌شود، هرچند که چند سایت نیز در این جاده احداث شده، و تا جایی که ممکن بود چند روستا در نزدیکی این جاده پوشش داده شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد درخصوص نارضایتی در برخی از مناطق روستایی، تصریح کرد: وقتی بارش باران داریم و در سایت مادر قطعی برق اتفاق می‌افتد، موجب می‌شود سایت‌های متصل به این سایت نیز قطع شوند، شبکه برق در حوزه‌های ارتباطی اهمیت زیادی دارد و 95 درصد قطعی سایت فیبر نوری ناشی از قطعی برق است.

رادمنش درباره شبکه ارتباطی جاده بابامیدان یاسوج نیز گفت: تا 90 درصد جاده بابامیدان یاسوج از نظر فیبر نوری مشکلی ندارد و بخشی از آن نیز در محدوده استان کهگیلویه و بویراحمد نیست که دسترسی به آن نداریم.

وی ادامه داد: در بحث آگاه‌سازی عمومی قریب به یک میلیون و نیم پیامک هشدار ارسال کرده‌ایم، در سال 1402 هر بار که پیامک ارسال می‌شود، حدوداً 700 میلیون تومان هزینه بر است.

رادمنش درباره سرقت از سایت‌های ارتباطی گفت: سرقت در کهگیلویه و بویراحمد موجب نارضایتی زیادی می‌شود، گاهی به دلیل یک سرقت کابل و ترانس و... تا دو هفته مردم ارتباط ندارند، وقتی سارق یک سایت را از کار میاندازند، خطر قطع ارتباطی یک یا دو هفته وجود دارد. سارقان محترم باید ببینند که چه چیزی را سرقت می‌کنند و دارند چه لطمه‌ای به مردم می‌زنند، وقتی ارتباط قطع شود چه صدماتی به مردم وارد می‌شود.

وی با اشاره به افزایش ارتباطات در مناطق روستایی خاطرنشان کرد: در دورترین نقاط، مردم در پلتفرم‌های کسب و کاری محصولات خود را برای فروش گذاشته‌اند، ارتباط برقرار می‌کنند و کسب و کار در اینترنت دارند. مثلاً در روستای محروم زیلایی مردم با کسب و کار‌های اینترنتی در ارتباط هستند و آگاهی‌شان خیلی بیشتر شده است، هر چند که با افزایش میزان ارتباطات، سواد رسانه‌ای نیز اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

رادمنش ادامه داد: اعتبارات بخش ارتباطات ملی است، و تاکنون یک هزار و دویست میلیارد تومان اعتبار جذب کردیم، بیش از 300 طرح در استان اجرا شده و 16 طرح بزرگ نیز در دست اجرا هستند، که با اجرای این 16 طرح تبدیل به استان سبز ارتباطی می‌شویم.

وی بیان کرد: بالغ بر یک هزار و 100 میلیارد تومان در سال 1403 و 1404 در زمینه اجرای فیبر نوری پیش‌بینی کرده‌ایم و امسال توانستیم مجوز جذب 5 نیرو را بگیریم که این افراد از طریق آزمون استخدامی جذب این دستگاه می‌شوند.

رادمنش یادآور شد: از مردم که بیشترین همکاری را برای اجرای پروژه‌ها داشتند تشکر می‌کنم، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نگاه توسعه محور نسبت به همه جای استان داشته باشند، نباید اینطور باشند که فقط مسائل سازمانی را در نظر بگیرند، این نگاه باید تغییر کند، تا زمانی که این مرز وجود داشته باشد برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با چالش مواجه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: گاهی اخذ مجوز‌ها بیشتر از 6 ماه به طول می‌انجامد، یک سری بوروکراسی‌ها وجود دارد، اما نگاه باز به این مسائل به توسعه سریعتر استان کهگیلویه و بویراحمد کمک می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد