Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@04:44:38 GMT

بازی تام کروز در «مأموریت غیرممکن»/«ناوبری کور-قسمت اول»

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۰۳۹۱

بازی تام کروز در «مأموریت غیرممکن»/«ناوبری کور-قسمت اول»

فیلم هفتم از مجموعه فیلم‌های «مأموریت غیرممکن» تام کروز سرانجام دارای عنوان رسمی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عنوان رسمی هفتمین فیلم از مجموعه فیلم‌های «مأموریت غیرممکن» تام کروز «ناوبری کور-قسمت اول» اعلام شد. این فیلم قرار است سال آینده راهی سینماها شود.

پارامونت پیکچرز این عنوان رسمی را که اولین دنباله در دست اکران برای این مجموعه جاسوسی است دیروز-پنج‌شنبه- در سینماکان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مأموریت غیرممکن» هشتم قسمت دوم همین فیلم خواهد بود.

مأموریت غیرممکن هفتم قرار بود سال ۲۰۲۱ اکران شود اما به دلیل پاندمی کرونا با تأخیرهای متعددی روبه‌رو شد و چندی پیش فیلمبرداری آن به اتمام رسید. فیلم هشتم اکنون در دست فیلمبرداری است و مسئولان تولید فیلم گفته‌اند این دو فیلم را در فاصله کمتر از یک سال اکران می‌کنند.

پارامونت که همه تلاشش را کرده تا اطلاعاتی از این ادامه‌ها منتشر نشود تریلری از فیلم هفتم و هشتم را نیز در این برنامه پخش کرد.

در این فیلم‌ها کروز نقش خودش را تکرار می‌کند و همچنان به انجام صحنه‌های سخت و خطرناک بدون استفاده از بدلکار پرداخته است و از روی یک صخره روی موتورسیکلت می‌پرد. در بخشی از «مأموریت غیرممکن ۸» نیز وی از یک هواپیمای در حال فرود آویزان است و به نظر می‌رسد پارامونت سعی کرده تا این فیلم‌ها را تا آنجا که ممکن است هیجان‌انگیزتر کند.

کد خبر 571795

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تام کروز فیلم فیلم سینمایی سینمای جهان ماموریت غیر ممکن ۷ کروز تام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مأموریت غیرممکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   رضا کارگر  در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌های خوزستان در محل فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز گفت: در دولت سیزدهم به فعالیت‌های فرهنگی در فضای فرودگاه‌های کشور بسیار اهمیت داده شده است.

وی با اشاره به اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی در فرودگاه‌های کشور افزود: بر همین اساس تلاش شده تا در مناسبت‌های مختلف با اقدامات فرهنگی فضاسازی‌های مناسبی در فرودگاه‌های کشور انجام شود.

دبیر شورای فرهنگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه فرودگاه‌ها پیشانی معرفی هر شهر و استان هستند اظهار کرد: در همین راستا تلاش شده تا در فرودگاه‌ها بیش از پیش با اقدامات فرهنگی آثار تاریخی و فرهنگی هر شهر و استان به مسافران معرفی شود.

دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: در حوزه گردشگری نیز امسال مقرر شده در هر فرودگاه میز گردشگری دایر شود.

کارگر افزود: وزیر راه و شهرسازی بر معرفی هر استان در فرودگاه‌ها که محل تردد مسافران از مناطق مختلف داخلی و خارجی هستند تاکید دارد.

وی گفت: توسعه ناوگان هوایی کشور در حال انجام است، اما به دلیل مشکلات تحریم‌ها این توسعه به کندی انجام می‌شود.

دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: رسانه‌ها زبان و نماینده مردم هستند و در دولت سیزدهم تلاش بر این است که ارتباط با رسانه‌ها تنگاتنگ باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت