Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت : نیرو‌های مرزبانی پاوه حین حراست از مرز‌های شهرستان و برخورد با قاچاقچیان موفق به کشفیات قابل توجهی در ۴۸ ساعت گذشته شدند.

کیاست سپهری گفت : مرزداران پاوه‌ای در عملیات‌های مختلف ۶۰۰ متر پارچه، ۵۴۰ قطعه یدکی خودرو، ۲۳۰ دست پوشاک، ۲۰۵ جفت کفش، ۳۰ هزار نخ سیگار، ۱۳۰ بسته توتون و ۲ عدد اره برقی قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش محموله قاچاق کشف شده به ۱۵ میلیارد ریال می‌رسید، هفت قاچاقچی دستگیر و آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم معرفی شدند.

دستگیری جاعل اسناد دولتی در شهرستان صحنه

فرمانده انتظامی صحنه از دستگیری جاعل اسناد دولتی و کشف تعداد زیادی گواهینامه، کارت پایان خدمت و اسکناس جعلی از مخفیگاه وی خبر داد.

منوچهر رضایی گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس شهرستان صحنه مبنی بر فعالیت یک نفر در کار جعل اسناد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه فرد جاعل شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی‌های انجام گرفته تعداد زیادی اسناد جعلی دولتی مانند گواهینامه رانندگی، کارت پایان خدمت و اسکناس‌های ۱۰۰ و ۵۰۰ هزار ریالی کشف شد.

فرد جاعل دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

کشف ۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق در دالاهو

فرمانده انتظامی دالاهو از کشف ۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کیومرث شهبازی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی بالاطاق حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ تاکسی مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته ۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال کشف و یک نفر هم دستگیر شد.

کشف ۱۱ دستگاه کولرگازی قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۱۱ دستگاه کولرگازی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

ایمان مرادی گفت: ماموران انتظامی روانسر حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۱ دستگاه کولرگازی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف و ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای قاچاق به ارزش هزار نخ سیگار میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف مقادیر چشمگیر کالای قاچاق در نوار مرزی استان گفت: مرزداران استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، در عملیاتی دقیق و منسجم موفق شدند تعداد چهار هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو  و چندین قلم کالای قاچاق دیگر  به ارزش 17 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

سردارمحمد احمدی افزود: مرزداران استان در این عملیات سه نفر متهم را دستگیر و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند و متهمان را پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان