Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@01:24:32 GMT

ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواسط هفته

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۰۴۱۳

ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواسط هفته

کارشناس هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی که از روز گذشته وارد کشور شده بود تا اواسط هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش قدس آنلاین، فریبا گودرزی ابراز کرد: فردا شنبه در استان‌هایی مثل کرمان، هرمزگان، یزد، خراسان رضوی و تهران و ارتفاعات البرز شاهد بارش باران هستیم و این وضعیت تا اواسط هفته ادامه دارد.

به گفته کارشناس هواشناسی امشب و فردا در بخش‌هایی از جنوب، جنوب شرق، شرق و شمال شرق و دامنه‌های جنوب البرز افزایش سرعت وزش باد و برای مناطق مستعد، خیزش گرد و خاک را پیش‌بینی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز یکشنبه با تشکیل توده گرد و خاک در کشورهای همسایه غربی و انتقال آن به بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب، برای این مناطق غبار و کاهش کیفیت هوا را داریم.

طبق اعلام سازمان هواشناسی هشدارهای در سطح زرد و نارنجی برای روزهای فردا شنبه و یکشنبه برای ورود سامانه بارشی همراه با وزش باد شدید در برخی از مناطق کشور از جمله تهران صادر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وضعیت آب و هوای کشور سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تا ساعتی دیگر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: این سامانه از امروز تا پایان هفته موجب رگبار و رعدوبرق و احتمال وزش باد شدید موقتی و بارش تگرگ در بعضی از نقاط استان در بعضی از ساعات به خصوص ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهد شد. 
رضا مرادی افزود: مطابق بررسی‌های فعلی بارش‌ها طی امروز و فردا پنجشنبه در مناطق جنوب استان محتمل‌تر است. 
او ادامه داد: به دلیل ماهیت رگباری بارش‌های این سامانه احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد که درصورت وقوع می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها شود.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: همچنین در روز جمعه با احتمال کمتر در همه مناطق استان احتمال وقوع رگبار همرفتی شدید وجود دارد.
مرادی افزود: بر اساس خروجی فعلی الگوهای پیش بینی سرعت وزش باد در ساعات بعد از ظهر روز‌های جمعه تا یکشنبه نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

به همین دلیل هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان مرکزی صادر شد.

دیگر خبرها

  • ورود موج‌ های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در ایلام
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی، اوج بارش هابرای فردا
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تا ساعتی دیگر
  • فعال شدن سامانه بارشی از امروز در کرمان
  • هواشناسی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم بارش در ۲۴ استان / از سفر به این مناطق خودداری کنید