Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا مرکز شهرکرد قرار گرفت، آمده است: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی و با پاسداشت حضور ارزشمند و حماسی مردمی در راهپیمایی روز جهانی قدس، در این روزهایی که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: «اکنون زمانی است که اوضاع دارد تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است یک نظم نوین جهانی شکل بگیرد و ما باید آن را رهبری کنیم و در انجام این کار، باید بقیه دنیای آزاد را متحد کنیم»، می‌طلبد برای ایجاد این نظم نوین در راستای پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی در همه سطوح تلاش و کار انقلابی و جهادی مبتنی بر درایت و هوشمندی سر لوحه کار همه آحاد ملت و بویژه مسئولین در تمامی ارکان قرار گیرد.

در بیانیه این ائتلاف آمده است: ضمن تبریک روز شوراهای اسلامی خدمت شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارمحال و بختیاری از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌ ویژه شورای اسلامی شهرکرد انتظار می‌رود با درایت و منش انقلابی و بهره‌گیری از نظرات اهل فن و با تحلیل تجربیات گذشته ضمن تسریع در روند انتخاب شهردار مرکز استان، نیرویی با شاخصه‌های انقلابی و مدیریت جهادی، متعهد، متخصص و دارای برنامه را انتخاب کنند تا خشنودی و رضایت عمومی در بین مردم حاصل و پیوند، ارتباط و اعتماد به شورای اسلامی شهرکرد بیش از پیش مستحکم و استوار شود.

در بخش پایانی بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری آمده است: به‌طور قطع، مطالبه‌گری صحیح و حمایت همیشگی مردم همیشه در صحنه از منتخبان خود در شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌تواند پشتیبان این عزیزان در پیش‌بُرد اهداف در شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد که شهرکرد به‌عنوان مرکز استان دارای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت است.

شورای شهر شهرکرد گزینه‌های مختلفی را برای انتخاب شهردار جدید در دست بررسی دارد.

برچسب‌ها در مسیر قدس شهرکرد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال وبختیاری شورای اسلامی شهر شهرکرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: در مسیر قدس شهرکرد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مسیر قدس شهرکرد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال وبختیاری شورای اسلامی شهر شهرکرد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شوراهای اسلامی شهر چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسن فرخ، رییس شورای اسلامی شهر محمدیه با اعلام اینکه همدلی و انسجام در شهر محمدیه دستاورد های مهمی به ارمغان داشته است، تصریح کرد: براساس اعلام استانداری قزوین، شورای اسلامی شهر محمدیه علاوه بر کسب عنوان برتر در این استان، به عنوان برگزیده شهرستان‌های البرز نیز دست یافت.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در کنار فعالیت های عمرانی ، خدماتی و فرهنگی توجه ویژه به امور اجتماعی و رفاهی شهر و شهروندان داشته است افزود: متاسفانه در بخش حمل و نقل کاستی های از قبل وجود داشت و همین موضوع باعث ایجاد نارضایتی عموم مردم در این حوزه شده بود.

فرخ یاد آورشد: با نگاه خوب و دلسوزانه شهردار محمدیه به حوزه حمل ‌و نقل خوشبختانه این بخش را در راستای ایجاد آسایش و رفاه حال شهروندان در الویت اصلی قرار داد و با یک برنامه ریزی دقیق و انتخاب مدیر با تجربه گام های موثری در جهت رضایتمندی شهروندان برداشته شد که گام اول رایگان کردن ناوگان اتوبوسرانی بود که مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت که خوشبختانه همین موضوع نقش بسزایی در انتخاب شورای برتر استان داشت.

وی همدلی و همبستگی بین اعضای مدیریت شهری را از عوامل مهم کسب این عنوان‌ها برشمرد و افزود: پاسخگویی و شفاف‌سازی عملکرد در حوزه مدیریت شهری وظیفه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر است.

رییس شورای اسلامی شهر محمدیه به تلاش اعضای شورای اسلامی در دوره ششم اشاره کرد و گفت: برگزاری بیش از یکصد و نود جلسه و حضور منسجم اعضای شورا در جلسات جهت حل مشکلات شهروندان طی این دوره از شورای اسلامی شهر در محمدیه بی نظیر بوده که ثبت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901713

دیگر خبرها

  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد