Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@16:09:45 GMT

اختلاف طایفه‌ای در دلگان ۶ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۰۵۹۰

اختلاف طایفه‌ای در دلگان ۶ کشته برجای گذاشت

معاون سیاسی فرماندار دلگان گفت: اختلافات طایفه‌ای ناشی از سرقت کابل برق در این شهرستان از صبح امروز تاکنون شش کشته و سه زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش ایمنا، خدابخش فقیرشاهی اظهار کرد: در ادامه درگیری ناشی از سرقت کابل برق در روستای کلانظهور که منجر به اختلاف طایفه‌ای شده است امروز سه نفر از اهالی دلگان ساکن شهر محمدان بمپور کشته و دو نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه درگیری صبح امروز و کشته شدن سه نفر مجدد چند سارق مسلح هنگام سرقت کابل‌های برق با ممانعت اهالی روستای کلانظهور مواجه شدند که به سمت اهالی تیراندازی کرده و باعث قتل دو نفر دیگر و زخمی شدن دو نفر شده و فرار کرده‌اند.

معاون سیاسی فرمانداری دلگان گفت: در ادامه این درگیری‌های طایفه‌ای یک نفر در روستای حسین‌آباد دلگان کشته و دو نفر گروگان گرفته شدند.

وی گفت: موضوع از طریق نیروی انتظامی در حال پیگیری و اقدامات لازم به منظور دستگیری عوامل این حوادث در حال انجام است.

فقیرشاهی افزود: با تلاش‌های انجام شده دو گروگان آزاد شدند.

منبع: فارس

کد خبر 571801

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اختلاف طایفه ای در دلگان قتل خانوادگی قتل در دلگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق طایفه ای دو نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند

شهردار الوند گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جواد خلج‌طایفه عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در دارالقرآن شهر محمدیه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری‌های این شهرستان با ۱,۱۵۰ میلیارد تومان بودجه توانسته‌اند ۲۰۰ طرح بزرگ و کوچک شهری را برای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شهری این شهرستان اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: برای تحقق فرمایشات رهبری و ایجاد مشارکت مردمی باید بتوانیم مسیر خدمت را با سرعت بیشتری هموار کنیم و در توسعه شهرها مؤثر باشیم. در این میان شهرداری‌های این شهرستان هشت نیاز اساسی دارند.

نماینده شهرداران شهرستان البرز تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی را نخستین نیاز اساسی این شهرداری‌ها برشمرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی شهرداری‌ها تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی است که امیدواریم تأمین شود.

خلج‌طایفه اختصاص ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی به شهرداری‌ها را از دیگر نیازهای اساسی دانست و ادامه داد: در حال حاضر ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی فرسوده شدند و باید این نیاز شهرداری‌های شهرستان البرز هم تأمین شود.

وی اجرای بند ۲ ماده ۲ و ماده ۱۰۳ قانون جامع درآمدهای پایدار را خواستار شد و گفت: همچنین اجرای تبصره ۳ ماده ۶ قانون شهرداری‌های برای انجام وظایف دستگاه‌های خدمات‌رسان و همکاری با شهرداری‌ها و تخصیص اعتبارات بازآفرینی از دیگر نیازهای مهم شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

شهردار الوند بر لزوم اجرای طرح‌های تفضیلی و جامع شهرها تأکید کرد و افزود: همچنین صدور مجوز حفر چاه برای آبیاری فضای سبز و قطع استفاده از آب شرب برای آبیاری از نیازهای دیگر شهرداری‌ها به شمار می‌آید.

خلج‌طایفه همچنین از نگاه عابربانکی سایر دستگاه‌ها به شهرداری‌ها انتقاد کرد و گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

کد خبر 748492

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • آیین گاوکشان 
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم