Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:58:16 GMT

۴ شهرستان کرمان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۰۸۸۳

۴ شهرستان کرمان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند

سعید صحبتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: طبق آخرین نقشه کرونایی استان کرمان چهار شهرستان منوجان، کوهبنان، سیرجان و ارزوئیه در وضعیت نارنجی کرونای قرار دارند و سایر شهرستان در وضعیت زرد هستند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت اخیر نیز یک نفر از اهالی استان کرمان به دلیل ابتلاء به کرونا جان باخته و طی همین مدت ۱۲ بیمار جدید در بیمارستانها با تست مثبت بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مجموع بیماران بستری در استان کرمان بخ عدد ۶۵ نفر رسیده است که حال برخی از آنها نا مساعد است.

کد خبر 5479034

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر کرمانشاه فلسطین ماه رمضان 1401 ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی رژیم صهیونیستی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)

یک کارگر شاغل در معدن زغال سنگ هشونی شهرستان کوهبنان به دلیل رعایت نشدن اصول ایمنی حین کار جان خود را از دست داد.   به گزارش رکنا، این حادثه صبح روز جمعه (۱۵ اردیبهشت ماه) زمانی رخ داد که یک کارگر شاغل در معدن زغال سنگ هشونی شهرستان کوهبنان بر اثر رعایت نشدن ایمنی کار از سوی پیمانکار جان خود را از دست داد.   به گفته وی؛ طبق اظهارات همکاران وی از قرار معلوم به جهت گشاد بودن لباس کاری که پیمانکار تهیه کرده و گیر کردن آستین، دست این کارگر درون نوار نقاله اصلی گیر می‌کند و با حرکت نوار نقاله دست وی از جا کنده می‌شود.   او گفت: هویت کارگر متوفی «عبدالله اسماعیلی» حدودا ۴۰ساله ساکن روستای «جور» شهرستان کوهبنان و دارای دو فرزند است. او حین انتقال به مراکز درمانی بر اثر خونریزی شدید جانش را از دست داد.   طبق اظهارات وی؛ مراجع قضایی و انتظامی کوهبنان در خصوص علت این حادثه شغلی پیگیر هستند.   معدن زغال سنگ «هشونی» از واحد‌های زیرمجموعه شرکت زغالسنگ کرمان است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دل‌نگرانِ خصوصی‌سازی، بیمه و بازنشستگی؛ تداوم اعتراض کارگران معادن زغال سنگ کرمان مرگ ۱۸ معدنچی از ابتدای پاییز تا امروز باز هم حادثه مرگبار در معادن کرمان

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی وضعیت جوی در این استان‌ها برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • هوای کرمان بر مدار قرمز ثبت شد / شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • منطقه ۱۷ تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفت
  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • هوای ۶ شهر اصفهان سالم است/ شاخص زرین‌شهر بر مدار نارنجی آلودگی