Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد طاهر عظیمی‌فشی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید تنها نهاد تخصصی و رسمی تامین مالی مشاغل خُرد و کوچک در سطح کشور است، گفت : تسهیلات این صندوق شامل مشاغل خانگی و خود اشتغالی می‌شود.

به گفته مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه سقف تسهیلات مشاغل خانگی صندوق کارآفرینی امید ۵۰ میلیون تومان و مشاغل خود اشتغالی ۲۰۰ میلیون تومان است وام‌های صندوق کارآفرینی امید کاملا قرضه الحسنه با کارمزد چهار درصد از محل منابع داخلی، تسهیلات اشتغال (تبصره ۱۸) و تفاهم نامه بین دستگاه‌های اجرایی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسالت صندوق کارآفرینی امید پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به افراد متخصص، با تجربه و دارای مهارت به ویژه جوانان بیکار است تسهیلات این صندوق بیشتر به افرادی داده می‌شود که تجربه کار، تخصص و مهارت دارند، اما سرمایه و پول برای راه‌اندازی کسب و کار خودشان را ندارند و به همین دلیل از سوی بانک‌ها به خاطر نداشتن پول برای سپرده گذاری رانده می‌شوند.

پارسال این صندوق سه هزار و ۲۱۷ پروند برای پرداخت تسهیلات اشتغال تشکیل داده است، کمتر از یک درصد از مطالبات صندوق در پارسال باقی ماند و همه پرداخت شد.

صندوق کارآفرین امید کرمانشاه سال ۱۴۰۰ رتبه اول در پرداخت تبصره ماده ۱۸ و رتبه هفتم در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری بدون اعمال امهال وام مناطق زلزله زده استان کسب کرد.

سهیلات صندوق کارآفرینی امید شامل وام برای ساخت ابنیه، خرید تجهیزات و سرمایه در گردش است چون تسهیلات این صندوق ارزان قیمت و با ضمانت آسان است بنابراین وام مرحله به مرحله با دیدن پیشرفت کار به متقاضی تخصیص می‌یابد و تا تثبیت شغل فرد نظارت بر کار او جدی است و رها نمی‌شود.

صندوق کارآفرینی امید مجموعه غیر انتفاعی است و به دنبال سود نیست و در راستای کمک و یاری مردم تاسیس شده است، طرح‌های اشتغالی این صندوق ابتدا توسط مجموعه مالی و کارشناسان حوزه‌های مختلف اقتصادی بررسی و بعد از تایید، تشکیل پرونده داده می‌شود و پس از اخذ ضمانت از متقاضی مرحله به مرحله و با پیشرفت کار او تسهیلات پرداخت می‌گردد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی تسهیلات بانکی وام قرض الحسنه صندوق کارآفرینی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی خدایاری گفت: ۱۵ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان تسهیلات  سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح مشاغل خانگی با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شد.

وی اضافه کرد: سهم شهرستان مراغه در سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شد.

 رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مراغه گفت: تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شد.

 خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق میراث فرهنگی، جهادکشاورزی، صمت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شد.

وی گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هر اشتغال پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید