Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی ابراهیمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۶۸ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان مرکزی نیز در مرحله حدنگاری بوده و پس از حدنگاری هر پلاک برای انجام تطبیق و مستندسازی صدور سند ارسال می شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان مرکزی با اراضی ملی و طبیعی استان تا پایان سال ۱۴۰۲ انجام و در صورت نبود مشکل اعتباری تا پایان دولت حدنگاری این اراضی نیز در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی خاطرنشان کرد: اجرای طرح رفع تداخلات اراضی کشاورزی با اراضی ملی با هدف صدور سند اراضی کشاورزی استان و رفع موانع تولید انجام می شود.

ابراهیمی با یادآوری ورود برخی افراد سودجو در زمینه رفع تداخلات اراضی کشاورزی گفت: اکنون برخی افراد سودجو با مطالبه منابع مالی از کشاورزان مدعی انجام رفع تداخلات اراضی کشاورزی با اراضی منابع طبیعی می شوند، در صورتی که متولی اجرای این طرح دولت است و سازمان جهاد کشاورزی به صورت رایگان اجرای این طرح را در دستور کار خود قرار داده‌ است.

وی ادامه داد: با شناسنامه دار شدن اراضی کشاورزی مشکلات کشاورزان برای دریافت سند این اراضی رفع و زمینه انجام بررنامه ریزی برای بهره برداری هرچه بهتر از این اراضی فراهم می شود.

استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی، چهارمین قطب صنعت کشور محسوب می شود و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

این استان با وجود صنعتی بودن در زمره ۱۰ استان نخست کشور در بخش کشاورزی است که ۹۰ هزار بهره‌بردار شامل ۲۰ درصد شاغلان استان در این حوزه فعال هستند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی استان مرکزی كاداستر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی استان مرکزی كاداستر وزارت جهاد کشاورزی استان مرکزی كاداستر رفع تداخلات اراضی کشاورزی اراضی کشاورزی استان کشاورزی استان مرکزی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور

هودیانی  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور گفت:  مهمترین ارقام کشت شده در منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است. هودیانی گفت بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم آبی از سطح ۳۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت. وی پیش بینی کرد امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول برداشت شود.

هودیانی افزود: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صددرصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده است و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.

بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • اجرای آبیاری ۲۲۰۰ هکتاراز اراضی پایاب سد سهند
  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت