Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در استان اصفهان اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه کارخانه‌ای در جاده شاهین شهر نرسیده به پلیس راه اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام چهار کد اورژانس و یک کد هلال‌احمر برای امدادرسانی به این حادثه ادامه داد: این حادثه ۱۰ مصدوم مرد بین ۳۲ تا ۴۴ داشت که به دلیل تنگی نفس به بیمارستان گلدیس منتقل شدند و سوختگی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به حادثه واژگونی خودرو ورا کروز (X۵۵) در نجف آباد اتوبان سردار کاظمی اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز ساعت ۲۰ و هشت دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش‌نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام ۲ آمبولانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر برای امدادرسانی به این حادثه افزود: این حادثه هشت مصدوم شامل دو خانم و ۶ مرد داشت که هفت نفر برای درمان به بیمارستان فاطمه الزهرا منتقل شدند و یک مصدوم به اعزام رضایت نداد.

عابدی همچنین به تصادف زنجیره سه دستگاه تریلی، یک دستگاه خاور، دو دستگاه پراید و یک سمند اشاره کرد و گفت: این حادثه در اصفهان اتوبان فرودگاه روبرو پایگاه هشتم شکاری رخ داده است.

وی با اشاره به اعزام سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و اتوبوس آمبولانس برای امدادرسانی به این حادثه ابراز داشت: ۱۳ نفر شامل پنج مرد، پنج زن و سه دختربچه در این حادثه مصدوم شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: چهار نفر از مصدومان به بیمارستان کاشانی و ۹ نفر به بیمارستان الزهرا منتقل شدند.

کد خبر 5479073

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی کارخانه شاهین شهر سانحه تصادف مصدومیت اورژانس اصفهان عباس عابدی روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر کرمانشاه فلسطین ماه رمضان 1401 ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی رژیم صهیونیستی قزوین استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از فوت دو نفر و مصدوم‌شدن دو نفر در تصادف محور بروجرد-اراک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد قدمی عصر امروز با اشاره به وقوع تصادف در محور بروجرد - اراک، اظهار داشت: برخورد رخ‌به‌رخ خودروی تویوتا و 206 در کیلومتر 20 این محور ساعت 15:30 دقیقه گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام عوامل امدادی پایگاه امداد‌ و نجات بین‌شهری زالیان به محل حادثه در محور بروجرد - اراک، افزود: دو نفر در این حادثه مصدوم شدند و دو نفر دیگر در دم جان‌باختند.

تصادف در آزادراه خرم‌آباد ـ بروجرد با 7 فوتی + فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: مصدومان حادثه در محور بروجرد - اراک با همکاری عوامل اورژانس به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل و فوتی‌های این حادثه نیز به آرامستان تحویل شدند.

انتهای پیام/645/

دیگر خبرها

  • ۷۲ نفر در تصادفات شهر مشهد مصدوم شدند
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد