Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@13:03:50 GMT

اختلاف طایفه‌ای در دلگان6 کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۱۵۰۰

اختلاف طایفه‌ای در دلگان6 کشته برجای گذاشت

معاون سیاسی فرماندار دلگان گفت: اختلافات طایفه ای ناشی از سرقت کابل برق در این شهرستان از صبح امروز تاکنون ۶ کشته و سه زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، خدابخش فقیرشاهی گفت: در ادامه درگیری ناشی از سرقت کابل برق در روستای کلانظهور که منجر به اختلاف طایفه ای شده است امروز سه نفر از اهالی دلگان ساکن شهر محمدان بمپور کشته و ۲ نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی فرمانداری دلگان گفت: در ادامه درگیری صبح دیروز و کشته شدن سه نفر مجدد چند سارق مسلح هنگام سرقت کابل‌های برق با ممانعت اهالی روستای کلانظهور مواجه شدند که به سمت اهالی تیراندازی کرده و باعث قتل ۲ نفر دیگر و زخمی شدن ۲ نفر شده و فرار کرده‌اند.

وی بیان کرد: لحظاتی پیش نیز در ادامه این درگیری‌های طایفه‌ای یک نفر در روستای حسین آباد دلگان کشته و ۲ نفر گروگان گرفته شدند.

فقیرشاهی گفت: موضوع از طریق نیروی انتظامی در حال پیگیری و اقدامات لازم به منظور دستگیری عوامل این حوادث در حال انجام است.

معاون فرماندار دلگان افزود: با تلاش‌های انجام شده ۲ گروگان آزاد شدند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اختلاف طایفه ای طایفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امامزاده عبدالله یک‌ نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  عباس نجفی در تشریح این خبر گفت: با سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امام‌زاده عبدالله، 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) شهرستان باغملک و 2 خودرو (آمبولانس و ست نجات) به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادرسانی این عملیات که بعد از ظهر امروز؛ جمعه 7 اردیبهشت رخ داد، سه ساعت به طول انجامید.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نجاتگران پس از رهاسازی سرنشینان، هشت مصدوم را برای انتقال تحویل اورژانس دادند و یک مصدوم توسط نجاتگران به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • آیین گاوکشان 
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت