Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای انصادری در پیامی که برای قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس منتشر کرد گفت: دیروز لنز دوربین ها، فریاد خشم علیه تجاوز و تعدی اشغالگران صهیونیستی در منطقه را در دل تاریخ ثبت و ضبط کرد و به نمایش گذاشت.

حضور معنوی، با نشاط و لحظه شناسانه مردم، برگ زرین دیگری در دفتر قطور خاطرات و افتخارات مردم رشید استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
بار دیگر سجده شکر به درگاه خداوند قادر متعال، به خاطر داشتن مردمی با بصیرت، ظلم ستیز و همیشه در صحنه بر زمین می‌سائیم، که علی رغم جنگ ترکیبی ـ رسانه‌ای و تمامی تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه و مشکلات اقتصادی و معیشتی تحمیلی «نظام سلطه و استکبار جهانی» با خلق حماسه عظیم وحدت و انسجام ملی و حضور پر شور و با شکوه‌تر از گذشته، در مراسم روز جهانی قدس که نشان از بصیرت و آگاهی مردم غیور استان چهارمحال و بختیاری است، لرزه بر اندام نحیف استکبار جهانی و ایادی و مزدورانش انداخته و با حضور و خیزش مثال زدنی خود تمامی سازه‌های تحریم را فرو ریختند.

بیشتر بخوانید

طنین نابودی اسرائیل در راهپیمایی روز جهانی قدس در چهارمحال و بختیاری

این حضور ماندگار بی نظیر و تاریخی مردم روزه دار شهرکرد و سایر نقاط استان چهارمحال و بختیاری حول محور جبهه یک پارچه مقاومت و حمایت قاطع از نخستین قبله گاه مسلمانان جهان، مسجد الاقصی و قدس شریف در راهپیمایی روز جهانی قدس، درخور سپاس و تقدیر و تحسین فراوان است.

پس از دو سال دوری مردم از حضور در راهپیمایی ها، به دلیل شیوع بیماری کرونا، امروز مردم فهیم استان، حضوری پرشورتر و متفاوت‌تر از همیشه، از خود به نمایش گذاشتند که سیلی محکمی شد بر چهرۀ پلید رژیم کودک کش صهیونیستی و استکبارجهانی.
لنز دوربین ها، صحنه‌هایی ماندگار و دیدنی از خروش عظیم اراده‌ها و خیزش امواج احساسات پاک معنوی، در حمایت از فلسطین قهرمان و فریاد خشم علیه تجاوز و تعدی اشغالگران صهیونیستی در منطقه را در دل تاریخ ثبت و ضبط کرده و به نمایش گذاشتند و حضور معنوی، با نشاط و لحظه شناسانه مردم، برگ زرین دیگری در دفتر قطور خاطرات و افتخارات مردم رشید استان ثبت و ضبط گردید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، برخود لازم می‌داند از تک تک افتخارآفرینان و خلق کنندگان این حماسه عظیم تقدیر و تشکر نماید. هر چند قدردانی و تشکر تنها واژه‌ای بسیار کوچک است در برابرخیزش عظیم اراده‌های پولادین خلل ناپذیر و اقیانوس متلاطم احساسات پاک انسانی و خروش کوبندۀ مردم در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس است که با لبیک به پیام تاریخی حضرت امام خمینی «ره» و ندای حق طلبی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری آگاهانه و انقلابی یافتند، ضمن شکر گزاری از نعمت گران سنگ بصیرت مردم از درگاه حضرت باری تعالی، عزت و سربلندی این ملت را مسئلت می‌نماییم.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حضور پرشور مردم راهپیمایی روز قدس اشغالگران صهیونیستی چهارمحال و بختیاری راهپیمایی روز روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از کارگران جهان خواست تا هفته پیش رو را به همبستگی با کارگران فلسطینی اختصاص دهند و در روز جهانی کارگر در برابر ظلم و تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین و حقوق مشروع آنها صدای خود را بلند کنند. 

حماس در بیانیه ای که به مناسبت روز جهانی کارگر منتشر کرد، افزود: به مناسبت روز جهانی کارگر که مصادف با اول ماه مه است، همه جنبش‌ها و اتحادیه‌های کارگری را به مشارکت در «هفته همبستگی با کارگران فلسطین و نوار غزه» از طریق برپایی تظاهرات و راهپیمایی در پایتخت ها و شهرهای جهان به منظور حمایت از حقوق کارگران فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری، قدس و داخل سرزمین های اشغالی و مخالفت با هر گونه جنایت و ظلمی که در نتیجه اشغالگری صهیونیست‌ها به آنها شده است، فرا می خوانیم.

حماس افزود: ما همچنین به طور خاص از اتحادیه های حمل و نقل و کارگران بنادر درخواست می کنیم که با شرکت‌های کشتیرانی رژیم صهیونیستی همکاری نکنند و هرگونه اشکال تحریم‌ رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی که بیش از شش ماه است علیه مردم فلسطین در نوار غزه دست به جنایات نسل‌کشی و پاک‌سازی قومی می‌زند را شدت بخشند.

حماس همچنین از تمامی تشکل‌های صنفی جهان خواست که در «هفته همبستگی با کارگران فلسطین» مشارکت فعال داشته باشند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند
  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • راهپیمایی حمایت از غزه قهرمان در مازندران
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم